Onko normaalia miettiä eroa joka riidan yhteydessä? (ev)
Kommentit (8)
Se on kuluttavaa jos jää tohon jumiin.
t. vuosi jumissa ja liian kuluttavaa, puoltoista - pari vuotta ja nyt selkenee, kannatti toisaalta odottaa. Paitsi et jos nyt lupaukset petetään, olen todella valmis eroon ihan oikeasti.
aina oli jompi kumpi lähdössä. Se kertoi mielestäni siitä parisuhteen tilasta. Sitten lopulta tajuttiinkin erota. Tällä hetkellä ero ei todellakaan käy mielessä vaikka joskus nahistellaankin :)
Mutta minä olen samanlainen:(
Se on omaa epävarmuutta. Ei vielä luota siihen toiseen kunnolla että se ei ole lähdössä ja että se rakastaa sua kuitenkin.
Me ollaan oltu kimpassa pari vuotta.
kertoo joko omasta tai toisen epävarmuudesta. Ei ole normaalin täyspäisen aikuisen hommaa. Aikuinen ihminen tietää haluaako jäädä vai lähteä, ei sitä loputtomiin tarvi vatvoa.
jättäneet traumat lapsen mieleen, niin tällöin eroajatus voi palata jokaisen konflikstin yhteydessä.
T. pienet lapset ja pitkä suhde takana niin ei sitä niin vaan helposti erota vaikka riideltäisikin.
ja ollaan itsekin oltu naimisissa useampi vuosi.
Riidat lähinnä väsymyksestä johtuu kun lapset on pieniä (3kpl).
Sitä eroa vaan toitotetaan niin paljon ratkaisuna kaikkeen että kai se siksikin pyörii mielessä. Ja olen uhkaillut monesti erolla (olen varmaan lapsellinen).
ap
Ja niitä riitoja on ollut plajon...