Voiko muka 16-vuotiaana aloitettu seurustelu kantaa läpi elämän?
Siis saman miehen/naisen kanssa olla loppuikänsä yhdessä?
Olla yhdelle uskollinen ja perustaa perhe?
Eikä koskaan muita?
Kommentit (43)
:) Olisipa näin. Oma ensimmäinen seurustelusuhde oli se syvin ja minun puolelta aidoin. Olisin halunnut sen suhteen (ja tunteen) jatkuvan iäisyyden. Seurustelukumppani oli eri mieltä, joten erosimme parikymppisinä. Samanlaista suhdetta en ole löytänyt, yhden kanssa sitten päädyin naimisiin, ajattelin, ettei sitä voikaan löytyä toista kertaa yhtä syvää tunnetta. Lapset ja omakotitalo on. MUtta myös ero tulossa :( En jaksa enää yrittää, yritinhän jo viisitoista vuotta. Meninkin tekemään tämän lapsilleni. Minun olisi ollut parempi viettää elämäni erakkona. Tai sitten olisi oikeasti pitänyt odottaa, josko joku oikeasti rakas olisi sattunut tulemaan vastaan. Sillä ratkaisulla en ehkä olisi saanut lapsia, mutta olisipa jäänyt ero kokematta. Ei tämä mitään herkkua ole...
Kyllä tai ei.
Itse olin aviossa 15 vuotta ja ero tuli.
Ylipäänsä vanhemmat ihmiset ei ole eronneet paljoakaan aikoinaan joten se ei kerro nykytilanteista mitään.
Kuten tuohon toiseen ketjuun vastasin, niin olin 16v kun aloitin seurustelun 26v miehen kanssa. Hän oli minulle ensimmäinen, miehellä oli muutaman vuoden kestänyt suhde takana.
Olen nyt 44v ja edelleen ollaan yhdessä. Toivon, että yhteiselomme jatkuu loppuelämämme.