Suomalaisen naisen maineen ja arvon huomaa Skypessä
Kun laitat profiilisi että olet Suomesta ja menet Skype Me-tilaan niin saat soittoja ja viestejä Turkista, Pohjois-Afrikasta, Lähi-idästä. Mutta kun vaihdat profiilisi maaksi vaikkapa Ruotsin tulee soittoja enimmäkseen Länsi-Euroopasta, Kanadasta, Yhdysvalloista, Australiasta jne.
Kommentit (4)
Harmittaa, kun esim. juuri ruotsalaiset naiset (ja miehet) ovat niin paljon tasokkaampia. Lomamatkoillakin sen huomaa.
Ihana asia on se, että meitä luulaan aina ruotsalaisiksi. Se on suuroi kohteliaisuus. En silti haluaisi olla ruotsalainen...
Ketkäköhän ne siellä lomakohteissakin kännää eniten...britit ja ruotsalaiset, suomalaisten meno on paljon rauhallisempaa..
Kylläpäs muuten minulle tulee vaikka mitä marokkolaisia yhteydenottoja jos on Ruotsi tai Tanska osoitteena.
Vierailija:
Harmittaa, kun esim. juuri ruotsalaiset naiset (ja miehet) ovat niin paljon tasokkaampia. Lomamatkoillakin sen huomaa.
Ihana asia on se, että meitä luulaan aina ruotsalaisiksi. Se on suuroi kohteliaisuus. En silti haluaisi olla ruotsalainen...
Vierailija:
mulle tuli puheluita muistaakseni Puolasta ja Espajasta. En kyllä tykännyt yhtään käyttää Skypeä, siitä on nyt varmaan vuosi kun viimeksi olen sen kanssa värkännyt.