Mitäs tästä olette mieltä?
Mies näytti kuvia (n.30kpl) työpaikalttaan) eikä sanallakaan maininnut ketä kuvissa oli paitsi juhlakalun. Seassa siis miehiä ja naisia minulle täysin vieraita ja heidän työnkuvat ja suhteeni mieheen työoloissa täysin vieraat..
Olisko teistä omituista?
Kommentit (17)
työpaikalla vuosia sitten..
En halunnut saada taas riitaa aikaan kun on perjantai ja kaikkea.
ap
Jos sillä miehellä olisi kuvista jotain salattavaa niin ei se olisi niitä näyttänyt
vaan menin hänen viereensä koneelle kun niitä katseli..
Kysyn siis edelleen, onko teistä omistuista, että kumppani ei esitellyt kuvien ihmisiä (läheisiä työkavereitaan) minulle.
ap
miehen työkaverit ovat monet naisia tiedän, että mies olisi asian siten vääntänyt. : ( Ja tiedän kokemuksesta, sen takia olen niin varovainen. Perheessä on lapsia, en halua riitaa.
ap
Tunnetko miehen läheisimmät työkaverit kumminkin? Ja pomon, miehes varmaan aattelee että mitä ne muut kiinnostaa. Eikä mua kyllä edes kiinnostais. Ja voihan sitä kysyä.
mutta ne eivät ole kuvissa. En ole koskaan riitaa nostanut, mutta kun mietin omia tekojani, että jos mieheni näkisi oman työpaikan kuvia, niin taatusti kertoisin ketä siinä on. Kyse on tusinasta ihmisiä...
ap
Kuulostaa tavalliselta mieheltä. Jos olisit kysynyt ja olisi kieltäytynyt kertomasta olisi outoa.
tai muuten viestisi olevansa kiinnostunut. Siis jos se toinen on ite tullut siihen vaan katselemaan olan yli.
synnyttänyt. Tämän tiedän 10v kokemuksella avioliitosta. Toisaalta salailu on ollut pahasta aina. Mutta mihin kategoriaan tämä laitetaan?
ap
en mäkään miehelle esittele (työ)valokuvista hänelle vieraita ihmisiä. Hän tuntee mun lähimmät työkaverit... muut eivät häntä luultavasti voisi vähempää kiinnostakaan.
Näin varmaan ajattelisi miehenikin... mä osaan kyllä kysyä, ketä kuvissa on, jos asia minua kiinnostaa. Eikä siitä tule riitaa... ei vaikka minunkin mieheni on minua pettänyt (ei tosin työpaikallaan).
Minun mieheni on pettänyt työpaikallaan!
Ja sen takia olen ujo esittämään kysymyksiä " ketä tässä kuvassa on" .
Tämä tusina ihmisiä ON mieheni läheisiä työkavereita, ovat samasta tiimistä. Sen verran tiedän, koska kuvat oli tiimipalaverista.
ap
EN uskalla enää olla kiinnostunut koska esim.
Viimeksi sain turpaani ja sitä edellisellä kerralla mies katosi 3 päiväksi.
Joten kiva, että te voitte kysyä miehiltänne " ketä kuvassa" mutta minä en uskalla ja mies ei vahingossakaan näköjään asiaa valoita.
ap
Ei tässä siis enää ole kyse mistään kuvista tai aiemmasta pettämisestä. Et varmaan uskalla sanoa tai kysyä yhtään mitään ettei tule riitaa...
Niin kulunut, mutta tähän sopii: JSSAP
on lyönyt kerran ja teidänhän mielestä minä olen vainoharhainen kun oletan meihen pettävän tms.
Joten etsin alpoituksella mielipiteitä. Olkiko se mies nyt epäreilu vai minä vainoharhainen vai mikä oli tilanne..
ap
No jos miehesi olisi kartalla siitä, mitä suhteessanne tapahtuu hän olisi ottanut sinut syliinsä ja kertonut keitä kuvassa on ja vakuuttanut että kaikki on hyvin jne. sellaisia miehiä on yksi miljardista. Minulla hyvä ja jutteleva mies, voisin kysyä mutta pe illan kunniaksi saattaisin olla vastaavassa tilanteessa kysymättäkin. Kuulostaa siltä, että teidän pitäisi päästä tunnetasolla lähemmäksi toisianne. Tuo kuvatilanne ei ole ongelma vaan se paljastaa vaan mistä kiikastaa.
Jos ajatteli, ettei sua kiinnosta? Sellaisia ne on. Olet itse vähän outo, jos et kysynyt vaikka noin kiinnosti.