Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi vanhemmat vaativat lastenhoitajalta...

Vierailija
22.02.2008 |

sellaista, jota eivät toteuta kotona. tarkoittaako he sitä, että tahtoisivat lasten " kasvavan näin" ja hoidossa olo-aika siihen riittää, kotona voidaan elää toisella tavalla. vai mikä tähän on pointtina? itse toivon, että omat lapseni hoidetaan samalla tavalla kuin kotonakin. Enkä vaadi mitään erikoisuuksia. Olenkin ollut todella tyytyväinen nykyiseen hoitajaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tv ei saa olla päällä, eikä radio ettei lapset kuule pahoja asioita

- nukkua ei saa vaikka nukkuisi pystyyn

- mitään rasvattomia tuotteita ei saa käyttää ruuanlaitossa

- hoito kodin täytyy olla aamulla imuroitu, että konttaava lapsi voi olla lattialla, ja hoitaja yrittää noudattaa vanhempien neuvoja

:) jotkut vissiin haluaa rahalleen vastinetta :) :)

Vierailija
2/10 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi nukkua meillä kyllä saa.

Lisäksi meillä ei käytetä lihaliemiä eikä fondeja eikä pusiikastikkeita. koskaan. Ei minusta ole mitenkään erityistä olettaa sitä myös lapstenhoitajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon päiväkodin henkilökunnalta esim. esikoululaiseni kanssa pelien pelaamista, koska olen itse kuvataideihminen

ja MLL:N lastenhoitoavulta toivon myös pelaamista.

Ulkoilua ja liikuntaa toivon myös lastenhoitajilta, sitä teen myös itse lasten kanssa- lapseni käyvät iltaisinkin liikuntakerhoissa ja toinen myös kuvataidekerhossa.

Vierailija
4/10 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä maksoin vielä siitä- en tiedä mitä lapset tekivät- ei tule toistumaan...

Vierailija
5/10 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan kyllä pääsee.

Vierailija
6/10 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos MLL:n hoitaja tulee illalla katsomaan lasta, että vanhemmat menevät leffaan, niin enpä näkisi tuota tv:tä kiellettynä. MUISTATKAA ETTÄ KAIKISTA ASIOISTA KANNATTAA KESKUSTELLA, EIKÄ PITÄÄ ITSESTÄÄN SELVYYTENÄ!

Vierailija
7/10 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä omilleni niitä tahtoisi päivittäin syötettävän

Vierailija
8/10 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas vie lapsensa vaikka perhepäivähoitajalle, siellä toimitaan hänen talonsa tavoilla (tietysti ottaen huomioon hoitolasten mahdolliset allergiat jne.). Esim. ruoan suhteen perhepäivähoitaja ostaa lähikaupasta tarvitsemansa ruoka-aineet, ihan perusruokaa, ei niillä liksoilla mitään erityisgourmeeta todellakaan hankita.

Vierailija
9/10 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttämättä keinomakeutusaineita ja sakeuttamisaineita (joita jotkauinkin kaikki rasvattomat jugurtit on pullollaan) tai natriumglutamaattia ja paria muuta synteettistä aromia, joita melkein kaikki (paria lukuunottamatta) liemivalmisteet ja fondit pääasiassa on.

Eikö. Nimenomaan PERUS ruokaa. Eikä taatusti ole kalliimpaa jättää jotain pois ja tehdä itse...

Vierailija
10/10 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että se on kuulemma paras vaihtoehto.

14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän