Vähän ehkä säälittää ne joilla 2 lasta samaa sukupuolta
Ja siis vain ne 2 lasta, Useimmat kun toivovat sekä tyttöä että poikaa (kuten itsekin, ja onneksi saimmekin), tuntuu että niillä joilla 2 ekaa lasta samaa sukupuolta, on pakko vielä koittaa kolmatta lasta, jos olisi sitä toista sukupuolta.
Ihanaa, että on 2 lasta, tyttö ja poika :D
Kommentit (65)
...niin johan säälittää!!!!!!!!
Ota lääkkees ja vaihda keskustelufoorumia
esim tukiasema ja net!
Nimim. 2 poikaa, 1 tyttö ja poika nyt tulossa. Ja kiva on, kun 1 on tyttö.
Vierailija:
Varsinkin kun ne on pienellä ikäerolla ja aina leikkivät yhdessä ilman kinaa. Tietysti kummallakin on omat kaverit, mutta jos kaverit on muualla niin leikkivät keskenään.Varsinkin mua harmittaa se kun kaverin tyttö ja poika ei osaa leikkiä keskenään aina tappelevat. Mä olen niille niin kateellinen ettet voi edes uskoa.
Mulla nimittäin on puoltoista vuotta vanhempi isosisko, ja me ollaan oltu niin monesti lapsena toistemme tukassa kiinni, että ei oo tosi. Nykyään ei ole enää nyrkkitappeluita sentään, mutta vieläkin osataan ottaa railakkaasti yhteen.
Meillä on myös isoveli, sen kanssa ei tätä " ongelmaa" ollut.
Mun poika ei ole koskaa lyönyt, seitsämän vuotta nuoremapaa siskoaan, päinvastoin, suojelee ja pitää hänen puoliaan. Kinaavat toki, mutta eivät ole tukkanuottasilla.
JA lisää lapsia halutaan jos vain niitä saadaan, vähä epäilen ettei lapsia enää saada.:( SUkulpuolella ei väliä. Oon törmännyt ihmisiin jotka ovat suoraan kysyny että yritetäänko sitä toista sukupuolta. Minusta tällasen kysyjät on noloja.
Vierailija:
niin se on jo säälittävää. Kaverilla on 4 tyttöä, ei siinä mitään, rakastaa lapsiaan ja hienot nätit tytöt on saanut. Mutta kaveria ja sen miestä käy kyllä vähän sääliksi, koska olisivat halunneet myös pojan. Viidettä eivät kuulema enää tee, koska sekin olis kuulema kuitenkin tyttö.
Älä nyt viitti jos sinä olet tapellut siskosi kanssa, mutta et veljesi niin silloin kaikilla muillakin on pakosta mennyt näin.
Hei jos mun täytyy keskimäärin kerran kuukaudessa huomauttaa lapsille, että lopettakaa toi lällättely niin ei se minusta tappelulta vaikuta. Ja todellakin kaverin tyttö ja poika on päivittäin toistensa kurkussa kiinni näin on ollut myös kaikilla minun kavereilla joilla on ollut isoveljet vähintään joka toinen päivä meni painiksi.
Eli meillä ei lapset tappele keskenään toki voihan homma muuttua kun ovat teinejä, mutta se on sitten ei nyt. Vielä alakoululaisina siis eivät tappele.
mutta nyt olemme parhaita kavereita. Sisko on minulle ihan valtavan tärkeä ihminen. Toisin on asiat monella kaverilla, joilla on esim. vain yksi veli. Yksi kaveri sanoikin, että on kateellinen minulle, kun minulla on sisko, kun he eivät ole veljen kanssa koskaan olleet yhtään läheisiä.
minusta ihan sama onko tyttöja vai poikia omia rakkaita lapsia kuitenkin.... sulle ei olis ikinä pitäny syntyä lapsia ei edes sitä 2.
Tyttökin olisi kyllä rakas ja tervetullut.
ihan lasten leikkejen kannaltakin. törkeää haukkua esim. poikia. onhan pojat rajuja, mutta kuka unohtaa poikien reippauden ja mutkattomuuden.
oma lapsi on aina rakas sukupuoleen katsomatta.
eikä mua tartte ainakaan sääliä :) lisääkin lapsia tehdään, kolme on aina ollut haaveissa. Ja ihan ollaan yhtä tyytyväisiä oli se kolmas tyttö tai poika. Tosi harmi vaan, jos ulkopuoliset luulee että teemme kolmannen sen takia että saisimme puuttuvan tytön. Meillä tuo lukumäärä oli valittuna jo ennen ensimmäistä lasta.
kaikki isät kadehtii perheitä joissa on kaksi tai useampi poika. Katsovat kateellisena kun muut isät pelaavat futista kesällä poikiensa kanssa puistossa :)
itse toivoin kahta tyttöä ja ne sain. Olen onnellinen kahdesta prinsessasta!
Tottapuhuen kukaan ei missään tapauksessa rohkene myöntää, että olisi jossain vaiheessa edes salaa toivonut eri sukupuolta olevan lapsen kuin mitä on jo perheessä. Ei ole selkärankaa myöntää. Itse myönnän rehellisesti, että toista lasta odottaessani toivoin salaa tyttöä, koska esikoinen on poika. Toki myös poika olisi ollut tervetullut.
Samaa sukupuolta olevien vanhemmat ei oikein ymmärrä tai halua ymmärtää ap:n vähän rumasti muotoiltua, mutta totuuspohjaista pointtia.
Kyllä jokainen lapsi on sukupuolesta riippumatta vanhemmilleen yhtä rakas, en ole koskaan noin edes ajatellut sillä sukupuolella ei ole merkitystä.
Meillä esikoinen on tyttö ja seuraavaksi saimme pojan. Ja siinähän ne sitten pitikin toisten mielestä olla!
No ei ollut, heidän lisäksi olemme saaneet vielä 3 lasta (poika-tyttö-tyttö) ja nyt mahassa potkii se viimeinen, kuopus. Sukupuolella ei ole mitään väliä. Lääkäri tosin edellisessä ultrassa lipsautti asian eli tyttö on tulossa. Kaksi poikaa ja neljä tyttöä siis minun saldoni.
ja neljättä odotan ja salaa toivon hänestäkin poikaa!!!
koska esikoinen oli poika. No, poika syntyi ja kun odotin kolmatta toivoin poikaa. Syy: olin huomannut miten hyvin noilla kahdella veljeksellä synkkasi ja kun vertaan sitä perheisiin, joissa lapset ovat eri sukupuolta, niin huomaan, että lasten kannalta on mukavampaa, että perheessä on samaa sukupuolta olevia sisaruksia.
Vierailija:
Itse myönnän rehellisesti, että toista lasta odottaessani toivoin salaa tyttöä, koska esikoinen on poika. Toki myös poika olisi ollut tervetullut.
Itselläni on kolme tyttöä enkä todellakaan kaipaa poikaa tai ole kateellinen niille joilla on tyttö ja poika lapsia. Ja kolmetta lasta odottaeesani en todellakaan toivonut että olispa hän poika ja olin ikionnellinen kun syntyi tyttö ja poika olisi ollut yhtä tervetullut. Eikä kolmatta lasta tehty sen takia että voi kun nyt tulis poika. Olen ylpeä kolmesta tytöstäni !!!
Lapset, joita tehdään vain siksi, että halutaan stereotyyppinen poika ja tyttö. Mitäpäs sitten jos lapset eivät sovikkaan perinteisiin sukupuolimuotteihin?
Varsinkin kun ne on pienellä ikäerolla ja aina leikkivät yhdessä ilman kinaa. Tietysti kummallakin on omat kaverit, mutta jos kaverit on muualla niin leikkivät keskenään.
Varsinkin mua harmittaa se kun kaverin tyttö ja poika ei osaa leikkiä keskenään aina tappelevat. Mä olen niille niin kateellinen ettet voi edes uskoa.