Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naista kysyy ulos eikä vastaa mitään, niin mitä se tarkoittaa?

Vierailija
22.06.2023 |

Tai selittää että on töissä, ei jaksa, on erakko yms. Muuten vastaa kyllä. Ei vaan halua nähdä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut

Seuraava!

Vierailija
2/10 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennä Puolaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko trollilla on nainen kiikarissa? ;) Noin saattaa sanoa, jos ei ihan just nyt käy, mutta jää mahdollisuus auki, että joskus. Voi olla joku painava oikea syykin, jos ei just nyt käy. Esim. ite oon menossa kohta nukkumaan niin sanoisin, että ei just nyt, kun meen nukkumaan. 

Vierailija
4/10 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua lähteä.

Vierailija
5/10 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää odottaa naisen asunnon ulkopuolella ja kysyä uudestaan ulos. Jos ei tänään suostu, niin kenties huomenna tai jonain päivänä tulevaisuudessa.

Vierailija
6/10 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan halua.

Vierailija
7/10 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ehdottaa minulle tapaamista hienovaraisesti epäsuoraan, enkä ole kiinnostunut, olen niinkuin en olisi huomannut ehdotusta. Jos hän ehdottaa tapaamista suoraan, vetoan juuri noihin aloittajan listaamiin juttuihin. En kieltäydy suoraan tai tylysti, koska en halua aiheuttaa toiselle pahaa mieltä pakeilla.

Vierailija
8/10 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ehdottaa minulle tapaamista hienovaraisesti epäsuoraan, enkä ole kiinnostunut, olen niinkuin en olisi huomannut ehdotusta. Jos hän ehdottaa tapaamista suoraan, vetoan juuri noihin aloittajan listaamiin juttuihin. En kieltäydy suoraan tai tylysti, koska en halua aiheuttaa toiselle pahaa mieltä pakeilla.

Mitä ihmettä. Kyllä se mieli paljon enemmän pahoittuu kun se miettii siellä että mikä homman nimi ja pakit tulee kuitenkin lopulta. Kasvattakaa ihmiset pallit...

Vierailija
9/10 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua mutta ei halua sanoa sitä suoraan ettei mies saa raivokohtausta ja ala räyhätä, h**ritella ja vainota niin kuin niillä on tapana tehdä.

Vierailija
10/10 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä. Kyllä se mieli paljon enemmän pahoittuu kun se miettii siellä että mikä homman nimi ja pakit tulee kuitenkin lopulta. Kasvattakaa ihmiset pallit...

Suora torjunta herättää joissakin, ei kaikissa, miehissä tarpeen haukkua, stalkata ja/tai raivota. Jos tämän kokee kerran pari, ei halua enää ottaa riskiä, vaan luotsaa itsensä ulos tilanteesta muilla keinoin kuin antamalla suorasanaiset pakit.

N44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme