Minkälaisia kiitoskortteja olette lähettäneet niille jotka onnittelivat lapsen syntymästä?
Lähinnä kai niille jotka lähettivät/toivat kortteja tai lahjan tms., ihan kaikille tekstareilla onnitelleille en taida jaksaa kortteja lähettää.
Mutta siis minkälaisia tekstejä teillä korteissa on ollut? Riittääkö pelkkä " Kiitos" - tai " Kiittäen" -teksti kuten vaikka hääkiitoskorteissa?
Kommentit (12)
Vierailija:
Ihan kuin olisi jotenkin velvollinen hyvittämään saamansa huomion. Olen sanallisesti kiittänyt muistaneita.
Mutta ihan ok ajatus. Laittaisin vauvan kuvan ja kiitos muistamisesta.
kaikille muistaneille kortti, missä kuva vauvasta ja pieni kaunis aiheeseen sopiva runo.
vauvoistamme kuvan kaikille onnittelijoille. Muistaakseni ei mitään varsinaista kiitoskorttia.
kiitos muistamisesta ja sitten kuva + nimi, nimenannon jälkeen
Ihan kuin olisi jotenkin velvollinen hyvittämään saamansa huomion. Olen sanallisesti kiittänyt muistaneita.
Saimme lapsen syntymän yhteydessä tosi paljon lahjoja, isojakin lahjoja, ja vaikka se kuulostaa jonkun mielestä hölmöltä, mutta on mielestäni kohteliasta kiittää. Tekstareita tuli lähes 100, niihin emme jaksaneet vastailla kiitosviestein, emmekä lähetä korttia kaikille, mutta mielestäni lahjalla, kortilla tai käymisellä muistaneita kuuluu kiittää. En tarkoita että pitäisi kiittää jos on saanut suuren lahjan, vaan ylipäätään kun joku vaivautuu onnittelemaan muuten kuin tekstarilla niin sitä haluaa mielellään kiittää.
ap
Me laitettiin kiitoskortit molemmista vauvoista kaikille lahjalla, käynnillä tai kortilla muistaneille (ei tekstareilla). Molemmissa luki lyhyesti Kiitos. Molemmissa oli pieni runo, syntymäpäivä ja koko nimi.
pitääkö niiden kiitoskortin saaneiden myös lähettää kortti kiitokseksi teidän kiitoksista?
mä olen ajatellut että muistamiset (nimppari, synttäri, vauva, tupaantuliais jne.) on niinkuin siinä, ettei niistä tarvi vastaanottajan ruveta kiittelemään erikseen.
tuoreelta äidiltä, muut eivät kyllä ole edes liiemmin kiitelleet.
meillä kun oli ristiäisetkin niin myöhään ja nimeä ei kerrottu etukäteen, ajattelin että lähetän kortit sitten heti ristiäisten jälkeen, no niistäkin on jo melkein kuukausi.
ap
Mutta sen kun vaan, eihän siinä mitään pahaa ole.
Itse kiitimme kaikkia meitä muistaneita yleisesti samassa ilmoituksessa, jonka laitoimme lehteen vauvan ristiäisilmoituksen kanssa.