Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä elämä on muuttunut hämmästyttävän vähän lapsen saannin jälkeen!

Vierailija
09.04.2008 |

Aina toitotetaan sitä, miten suuresti elämä muuttuu lapsen saannin jälkeen. Itse olen hämmästynyt sitä miten vähän se on muuttunut! Lapsemme on nyt reilu 1-vuotias enkä keksi mitääna asiaa, joka olisi muuttunut dramaattisesti, ellei lasketa sitä, miten valtavasti iloa lapsi on tuonut meille!

Olen edelleen kiinnostunut hyvin samoista asioista kuin ennen lasta, olen samassa työpaikassa (nyt tosin lyhennetyllä työviikolla niin kuin mieskin eli lapsi vielä kotihoidossa), ystävät on pysyneet samoina, kotityöjako äitiyslomani jälkeen on hyvin samanlainen kuin ennen lasta. Edelleen käymme miehen kanssa joskus jossakin kahdestaan. Parisuhde samanlainen tai jopa parempi.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäero 3+ vuotta

Vierailija
82/84 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset oli 4 ja 2. Ei enää rattaissa, mutteivät kunnolla jaksaneet kulkeakaan. Sen verran liikkuivat, että saivat kaikki pöpöt ja sairastivat ne tietty aina peräkkäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on esim. kahden vuoden ikäero, lapsista on oikeasti leikkiseuraa ja sittenpähän se on ohi se stressivaihe!

10

Vierailija
84/84 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommenttiin" elämä heittää häränpyllyä ja on yhtä helvettiä jne. Miksi sitten hankkia useampi lapsi? Ei kai niitä lapsia hankita vain sen takia, että on sisaruksista sitten toisille seuraa. Minun mielestä se lähtee tai pitäisi lähteä omista tarpeista, että kuinka monta lasta halutaan ja jaksetaan hoitaa. Sitten ollaan katkeria yksilapsisille perheille, että voi kun niillä on helppoa, ei he tiedä mitään. Mitäs sitten! Se voi olla valinta elää sellaista elämää, nauttien tai sitten vain luonnon määrämä tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi