Hauskimmat väärin ymmärretyt/kuulleet laulujen sanat
ABBAn dancing quuen: Watch that scream, kicking the dancing quuen
I believe I can fly, I believe I can touch this guy...
Lorden royals: You can call me green beans.
Stage is yours mammat!
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:27"]Robinin puncca vai miten nyt kirjotetaan:Runkkaa mun pumpun kaa xD
[/quote] Puncca xD Ei taivas, kuolen xD xD
[/quote] hahahhaha :DDDD mahtaisko se sit kuitenki olla Boom kah...
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:27"]Robinin puncca vai miten nyt kirjotetaan:Runkkaa mun pumpun kaa xD
[/quote] Puncca xD Ei taivas, kuolen xD xD
[/quote]
siis mikä puncca?
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:27"]Robinin puncca vai miten nyt kirjotetaan:Runkkaa mun pumpun kaa xD [/quote] Puncca xD Ei taivas, kuolen xD xD [/quote] hahahhaha :DDDD mahtaisko se sit kuitenki olla Boom kah...
[/quote]
Apua, kuolen nauruun :D
Nyt-liite keräsi noita takavuosina. Siellä oli useita helmiä. Parhaiten on jäänyt mieleen ja lentäväksi lauseeksi perheessämme on jäänyt jokin Hair-musikaalin suomenkielinen kappale kohdalla "kuu kulkee seitsemänteen huoneeseen, marsu raanusta lähenee".
("Kuu kulkee seitsemänteen huoneeseen, mars uranusta lähenee")
Mikko Kuustonen; enkelit lentää sun muniin ja tekee sinusta nauriin
Sir Elwoodin hiljaiset värit; kurkkuvuoren reunalla (kuu nukkuu vuoren reunalla)
J. Karjalainen; tiellä jonka varrella kasvaa villejä rubiineja
Lisääkin löytyy kirjasta villejä rubiineja, väärin kuultuja laulun sanoja (tms)
"Henkilökohtaisesti oot Kristus itsellesi" kuulosti mielestäni ihan "henkilökohtaisesti mutristus itsellesi". PMMP:n biisi siis :D näitä ois paljon lisää mutta toi tuli ekana mieleen!
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 21:41"]
T.a.t.u - Not gonna get us = makkara kädes T.a.t.u - All about us = olen paras Kuunnelkaapa vaikka youtubesta :'D
[/quote]
Ite kuullu ton Not gonna get us- makkara keidas
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 16:10"]Madonna: Love is love for Nita (la isla bonita)
[/quote]
Last night I got drunk with some Pedro.
Kim Heroldin kappaleessa lauletaan kuulemani mukaan näin...: "everytime i look at you, i wish i was a woman too" kun oikeasti laulun sanat menee "everytime i look at you i wish God was a woman too" :D
Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria, niin moni tarjoaa vain pelkkiä huoria.. Eli siis kuoria :)
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:18"]Armin ja Dannyn tahdon olla sulle hyvin hellä. Sun kartanosi on niin uskomaton - sun vartalosi on niin uskomaton. Toinen on kulkuset joululaulu; ja viidakkomme kiittää ja valkoinen on maa - liinakkomme kiittää ja valkoinen on maa...
Näin kuulin nämä pienenä :)
[/quote]
Niin siis liinakkomme kiitää.. Ei kiittää.. :)
Kaverin neljän vanha tyttö lauleskeli kesällä "Mä vien sut rannalle, ja sieltä suoraan maan alle!!" Repesin :D ei mee ihan treffit putkeen :D (maan alle - kohdassa sanotaan siis oikeasti baanalle)
Egotrippi laulaa: "Hukutan mulkkuni hiekkaan". Oikeasti "hukuta mut unihiekkaan".
Anssi Kelan Milla:
Sä tartut aina pikkuleipään (what, miksi se tarttuu pikkuleipään..) kunnes kuulin myöhemmin, että "sä tartut aina tikkuun lyhimpään.." :-D
Puncca pelasti mun illan. Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 16:10"]Madonna: Love is love for Nita (la isla bonita) [/quote] Last night I got drunk with some Pedro.
[/quote]
You're Spanish, lol and bye.
Up