Hauskimmat väärin ymmärretyt/kuulleet laulujen sanat
ABBAn dancing quuen: Watch that scream, kicking the dancing quuen
I believe I can fly, I believe I can touch this guy...
Lorden royals: You can call me green beans.
Stage is yours mammat!
Kommentit (74)
Kasimirin sama biisi kuin yllä, kuulin että ei muuta tarvii kuin --- (jotain) ja pesääää. Oikeasti vissiin botskii ja bensaa.
T.a.t.u - Not gonna get us = makkara kädes
T.a.t.u - All about us = olen paras
Kuunnelkaapa vaikka youtubesta :'D
Semmoinen ikivanha biisi kun "avaa sydämesi mulle, tahdon pelkkää hyvää sulle, mitään piirakkaa et sä saa" (oikein: piilottaa)
Apulanta: Sokeina toistaa lause tasamaa (lausetta samaa). Se on minusta vähän hassunkuuloista, mutta noin sen aina laulan.
Dingo: kunnes vapaa sormittaa voitti karkurin (kunnes paha sormi tavoitti karkurin). Tuo oli pakko tarkisttaa lyricseista, kun en koskaan kuule sitä oikein, enkä ole oppinut sitä ulkoa.
Kaksi lensi yli käenpesän.
"...Kesä meni kohisten ja rakastuttiin, sitten löit sä mulkkusi kii..." Ihmettelin vaan pitkään, että onpa härski biisi ja mua vähän nolotti kuunnella sitä. :D
(oikeasti on luukkusi, jos täällä joku muu vielä luulee noin :D)
Krista Siegfriedin Marry Me: Fuck u, fuck u, fuck u, so merry me baby.
Laulaa siis FOR YOU
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:40"]Eppujen: Nyt reppu jupiset riimisi rupiset tai katkon sinulta nyörit. Nyt korvaani karmeat juttusi supiset, kotona murhaajan (turhaan jaloissa) kanssa pyörit... Summer of 69: I got my first real sex dream (six string) [/quote] Hahhah! No on se eka seksiunikin elämys! :D hauska
[/quote]
Mä oon kuullu tuon myös juuri noin, ton Summer of 69 :D
Lisäksi teininä luulin että Kuustonen laulaa Enkelit lentää sun luihin (oikeasti ne lentää uniin).
Don Johnson Big Bandin The Road-biisin kuulin pitkän aikaa "Keep one eye on the road, the other one fixed on the one year old" eli pidä toinen silmä tiessä ja toisella tarkkaile yksivuotiasta. Aattelin että se vauva on siinä etuistuimella turvakaukalossa ja sitä pitää tarkkailla :D oikeasti se loppu kuuluu "the other one fixed on the one you hold"
Ilmeisesti moni muukin on kuullut noi samalla lailla väärin koska molemmat löytyi myös kirjasta johon on koottu väärin kuultuja sanoituksia :)
[/quote]
Mä oon luullu tähän päivään asti, että se menee "the other one fixed on the one you own"
3-vuotiaan mielestä "karhunpoika sairastaa, häntä hellii käärme" eikä meinaa usko vaikka kuinka sanon, että ei suinkaan "häntä hellii käärme" vaan "häntä hellikäämme" :)
En tiedä kenen kappale "berber street"? oli mutta kuulin sen aina lapsena laulavan "I'm a pervertik".
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 22:46"]
En tiedä kenen kappale "berber street"? oli mutta kuulin sen aina lapsena laulavan "I'm a pervertik".
[/quote]
Bourbon street?
Armin ja Dannyn tahdon olla sulle hyvin hellä. Sun kartanosi on niin uskomaton - sun vartalosi on niin uskomaton. Toinen on kulkuset joululaulu; ja viidakkomme kiittää ja valkoinen on maa - liinakkomme kiittää ja valkoinen on maa...
Näin kuulin nämä pienenä :)
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:18"]
kulkuset joululaulu; ja viidakkomme kiittää ja valkoinen on maa - liinakkomme kiittää ja valkoinen on maa... Näin kuulin nämä pienenä :)
[/quote]
Mun lapsi kuulee ja laulaa Kulkuset myös tuolla viidakko-versiolla :)
Tämä ei ole oma mutta yhden tutun väärinkuultu. On vain mun mielestä yks parhaimmista. Tuttu kuuli aina Hectorin Lumi teki enkelin eteiseen alun että "tyttö näki sillalta kuinka kustaan" kun on siis "tyttö näki sillalta kuinka mustaa". Tuttu aina ihmetteli, että onpa nätti laulu mutta kyllä on outo alku laululla.
The Rasmuksen jossain laulussa lauletaan ...I really hate my feelings.. ihmettelin pitkään, että laulaako se .. I really hate my penis..
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 20:37"]Anssi Kelan Milla:
Sä tartut aina pikkuleipään (what, miksi se tarttuu pikkuleipään..) kunnes kuulin myöhemmin, että "sä tartut aina tikkuun lyhimpään.." :-D
[/quote]
Mä oon AINA kuullu sen noin!!
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 22:46"]En tiedä kenen kappale "berber street"? oli mutta kuulin sen aina lapsena laulavan "I'm a pervertik".
[/quote]
berber street :D:D:D persekatu
Taylor Swiftin "I knew you were Trevor when you walked in"
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 22:35"]3-vuotiaan mielestä "karhunpoika sairastaa, häntä hellii käärme" eikä meinaa usko vaikka kuinka sanon, että ei suinkaan "häntä hellii käärme" vaan "häntä hellikäämme" :)
[/quote]
Ihana:') Suloinen mielikuva
James Bluntin "You're Beautiful" pysäytti kyllä. Kuulin sen autonradiosta sanoilla "youre pedophile, iiiits true, i saw your face, in a crowded place...." :D