Saako tapailukumppanilta kysyä sek*sikumppanien määrästä?
Mitä mieltä te olette:
jos olet tapaillut muutaman kerran uutta tapailukumppania, niin voiko kysyä häneltä, että kuinka monta seksikumppani hänellä on ollut elämänsä aikana?
Kun minä olin mun edellistä tapailukumppania tapaillut jo tovin, kysyi hän minulta, että kuinka monta seksikumppania minulla on ollut elämäni aikana. Mietin vaan, että onko tuo ollut ihan ok kysyä tuollaista? Minä en ainakaan ole koskaan tuollaista kysynyt keneltäkään. Mikä on edes motivaatio udella tuollaista?
Kommentit (48)
Jos haluaa mustasukkaisuuden tuoda heti esille.
Ei. Mitä se sinulle kuuluu? Tämänhetkisistä saa kysyä, muttei menneistä.
Kysyn aina ensimmäiseksi. Naiseni tulee olla käyttämätön.
Vastaa kuten porotokan omistaja, että on niitä molemmin puolin puuta.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ihan reilua ettei panttaa mustasukkaisuuttaan niin deittikumppani voi liueta paikalta heti eikä vasta sitten kun on tullut turpaan.
Vierailija kirjoitti:
mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
väitätkö, että se kertoo mustasukkaisuudesta, jos on kiinnostunut aiempien seksikumppanien määrästä?
En ole koskaan kysynyt. Miksi edes kysyä, ihmiset kuitenkin vaan valehtelevat tuollaisesta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Myös minun miehen tulee olla käyttämätön, oletko sinä?
Vähänkö noloa miehelle, kertoa että niitä on ollut 0
Vierailija kirjoitti:
Et ole hirveästi tainnut sitten pil lua saada viime vuosina?
tapailin yhteen aikaan 4-kymppistä miestä, joka kertoi, että olin vasta hänen elämänsä 4. seksikumppani. Hän kysyi minulta, että kuinka monta seksikumppania minulla oli ollut, johon vastasin ympäripyöreästi, että "yli 10, m utta alle 20" (olen siis samanikäinen miehen kanssa). Miehellä siis oli ollut vain pitkiä parisuhteita menneisyydessä. Hän sitten myöhemmin halusi itse lopettaa tapailun ja vaihtoi minut yhden aika pienen lapsen yh-äitiin. Ilmeisesti se ei ollut hänelle ongelma, jos nainen on yh ja eronnut pikkulapsiaikana.
Tuo on jotenkin outoa kysyä tuollaista asiaa
Vierailija kirjoitti:
Minä aikoinaan aloin seurustelemaan tällaisen naisen kanssa kun hän oli 45v, niin ei kiitos enää uudestaan .
M50
Saa vaikka heti ensitreffeillä mutta tapailukumppanin ei ole pakko vastata totuudenmukaisesti.