Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jarkko Ahola

Vierailija
15.09.2025 |

Uusi kappale.. Ensin luulin että Kari Tapio laulaa, ei mitään uutta 🤔 Miehellä on ääntä vaikka muille jakaa ja sit tälläisiä lässytyksiä. Levyn kannessa masentuneen näköinen mies 🙄

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh

Vierailija
2/13 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei napannut minulle. Kuuntelin kaksi kertaa eikä enempää tarvinnut kuunnella. Olisi kiva jos alkais tekemään vihdoin omaa musaa ja räväkämpää. Ei näitä ankeita tai mitä lie lauluja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräsbetoni oli Jarkon parasta aikaa. Ja Sylvian joululaulu. Mutta nämä taiteelliset tulkinnat naisellisista tunteista voisi jättää Torikan laulettaviksi.

Vierailija
4/13 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin, on muuttunut todella naiselliseksi, pukeutuminen ja ällöt laulut

Vierailija
5/13 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tee koskaan omaa musiikkia? Eikö myy? 

Vierailija
6/13 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä Jarkko on nyt parempi kuin teräsbetonissa.

Vierailija
7/13 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä kumpi parempi, ennen vai nyt. Mutta huonosti myy keikat, eli jotain on tapahtunut. Ehkä vaimon jatkuva läsnäolo keikoilla, ei kuulemma päästä faneja lähelle?

Vierailija
8/13 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä kumpi parempi, ennen vai nyt. Mutta huonosti myy keikat, eli jotain on tapahtunut. Ehkä vaimon jatkuva läsnäolo keikoilla, ei kuulemma päästä faneja lähelle?

Nihkeästi tosiaan keikat myy, ainakin tähän nykyiseen My Way kiertueeseen. Vuosia sitten oli melkein kaikki keikat loppuunmyyty, mutta ei ole enää ollut pitkiin aikoihin. 

Vierailija
9/13 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere talon keikka oli ihan menevää musiikkia, ja miehen ääni kyllä hyvä. Vähän kaipasin että olisi esittänyt edes sen yhden uuden kappaleensa, mutta ehkä olikin tarkoitus esittää samat kun 10 vuotta sitten. 

Vierailija
10/13 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hyvä laulaja mutten jaksa enää käydä keikoilla kun aina samat ja jos jotain uutta coveria niin on tasoa villejä lupineja. Hohhoijaa. On pliisua

Vierailija
11/13 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lopettanut keikoilla käymisen, jotain uutta toivon, ääni kyllä miehellä riittäisi jos jättää ne turhat kiekumiset pois

Vierailija
12/13 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pyöristynyt ja paljon. Osui silmiini videon TRE talon lokakuun konsertosta.

Ai mikä pyöristynyt, no ura tietenkin.

Vierailija
13/13 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon keikalla ihan ok meininki, mutta Jarkko jotenkin räjähtäneen oloinen. Vaatetus ei oikein onnistunut, nahkaasut kamalat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi