Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt vaimo viimeinkin onnistui

Vierailija
04.04.2008 |

tappamaan seksihaluni häntä kohtaan. Olen hyvä rakastaja, kunnon isä ja seksuaalisesti aktiivinen ja huomiova mies. Mutta seksiä meillä on ollut aivan liian harvoin ja hän on ollut kylmä ja torjuva jo monta vuotta. Nyt meillä oli usean kuukauden tauko ja sitten hän yllättäen halusi seksiä. Mutta kun joka kerta kun teen jotain aktiivisesti hän säpsähtää, kaiken pitää mennä hänen pillinsä mukaan ja nyt minulta on mennyt halu enää yrittää. Ei enää silityksiä, ei hellyyttä eikä halauksia. En enää jaksa sitä että jokaiseen hellyydenosoitykseen vastaus on piikikäs torjuminen ja hellyys ja seksi menee täysin hänen ehdoillaan.

Seksin suhteen tämä on kulissiliitto tästä lähtien. En aio olla uskollinen, enkä vaadi sitä häneltä. Mulle riitti.

Varmasti tähänkin ilmestyy moni kertomaan että vika on peilin toisessa päässä, mutta olen kyllä täysin luottavainen sen suhteen että olen hyvä rakastaja - sen verran hyvin tunnen itseni enkä ole ensimmäistä kertaa suhteessa, tässä on vuosien saatossa kerennyt oppimaan itsestään ja muista jo aika paljon.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis meitä jotka haluamme nauttia seksistä...

Vierailija:

tai sanotaanko rakastella, kosketella, halailla, suudella, antautua, saada ja antaa...

Juuri tuolla tavalla minäkin haluan nauttia elämästä! En tosin osaa sanoa kuinka paljon meitä on, kliseen mukaanhan jokainen mies on aina valmis, mutta totuus taitaa olla toisenlainen?

ap

Jatkaa nainen jota on kutsuttu friikiksi :) Mä olen 42vee sinkku ja en ole vielä löytänyt sitä joka haluaa samaa kuin minä, tai olen löytänyt mutta hän on varattu mies joten en voi enkä halua särkeä mitään...

Vierailija
62/69 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla totuus toisenlainen, tai onhan aina valmiita miehiä, mutta he haluavat vain nusaista... se koskettelu ja muu on toisarvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama toisinkinpäin, eli että muka *kaikesta* seksuaalisesta tai hellyydestä pitäisi kieltäytyä vain siksi ettei ole fiilistä yhdyntään - mutta seksistä voi nauttia niin monella muullakin tavalla, herkistellen...

Monelle ikävä kyllä seksi = yhdyntä, myös naisille...

ap

Vierailija
64/69 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin erittäin tyytyväinen seksielämäämme, siis olen onnellisessa parisuhteessa, olen erittäin menestynyt työelämässä, kauniiksi kehuttu, myös seksikkääksi, joten tuo sinun arviosi menee ihan persiilleen. Sori nyt vaan. Mutta eikö nämä keskustelupalstata ole avoimia ihan kaikille, elämäntilanteesta riippumatta. Kannattaa huomioida, ettei KAIKKI täällä keskustelijat ole onnettomia ihmisiä !

Sitten asiaan:

Vierailija:

Sama toisinkinpäin, eli että muka *kaikesta* seksuaalisesta tai hellyydestä pitäisi kieltäytyä vain siksi ettei ole fiilistä yhdyntään - mutta seksistä voi nauttia niin monella muullakin tavalla, herkistellen...

ap

Tuo on niin totta. Kunpa ihmiset ymmärtäisivät mikä valtava nautinto on kun saa olla lähellä toista, ja hyväillä ilman että " tarvitsee" ajatella itse aktia, jos seksielämä on kunnossa, ei paineita itse aktiin edes ole, vaan voi rentoutuneesti antaa toisen nauttia vartalostaan sekä päinvastoin, väitän, että se on jopa yhtä nautinnollista kuin itse peniksen sisääntyöntö. Minä olen siitä onnekas, että olen saanut miehen, jonka kanssa seksi on juuri tuota, voimme nauttia toisistamme ilman minkäänlaisia paineita, voimme vain hyväillä ja olla lähekkäin tai halutessamme myös rakastella ns. loppuun asti, ihan milloin miltäkin tuntuu, eikä kumpikaan halua eikä tarvitse painostaa toista mihinkään, koska seksielämä on tasapainossa.

Uskon, ettei monikaan nainen tajua, mihin kaikkeen johtaa sellainen tilanne, jossa joutuu olemaan ilman KOKONAAN, eli jos ei todellakaan jostain syystä tahdo penistä sisäänsä, niin miksi ihmeessä ei päästä sitä miestään edes muuten lähelle ?? SE on jo ihan toisen luokan ongelma.

Edelleen lämpimin halauksin terveisiä ap:lle ja virtuaalinautintoja multa sulle !

" hymykuoppainen"

Vierailija
65/69 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap

T. Friikki, hyvässä mielessä

Kai, sen hyväilevän ja hellivän miehen jostain löytää, ehkä joskus :)

Vierailija
66/69 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Noin vakavasti ottaen, seksin pitää minusta olla rentoa ja hauskaa; vakava ja huumorintajuton seksi on jännittämistä eikä lähde " lentoon"

Se on ehkä se joka minua rassaa eniten. Viimeksi kun harrastimme seksiä kotona sain lyhyen hetken hyväillä vaimoani ja myös antaa suuseksiä, mutta hän jännittää aivan tavattomasti vaikka olen erittäin hellä, ja minusta tuntuu melkein siltä kuin hän pelkäisi antautumista nautinnolle. Ihan kuin hän ei uskaltaisi saada orgasmia? Minusta se tuntuu todella raskaalta, toivon että kumppanini antautuisi mukaan nautintoon kanssani - eikä orgasmeja todellakaan pitäisi pelätä; ei miesten eikä naisten. Itse pystyn jonkinverran kontrolloimaan laukeamistani, eikä mikään ole ihanampaa kuin pidätellä ja sitten laueta samaan aikaan; tai laueta ja heti alkaa lämmitellä seuraavaa kierrosta varten, ja kaikkein eniten pidän kuitenkin siitä että tunteesta kun nainen nautintonsa huipulla vapisee käsissäni. Mutta miksi jännittää ja estää sekä itseään että kumppania nauttimasta?

Rakastelu on antamista ja saamista, jakamisen riemua, eikö vain? Senhän pitäisi olla hauskaa!

ap taas

En lukenut loppuun, joku muukin on voinut sanoa samasta asiasta, mutta tää kuulostaa tutulta! Onkohan vaimosi sinut itsensä kanssa?? Pitääkö ulkonäöstään? Esim. mulla tulee joskus hetkiä, että jarruttelen itseäni, huonohko itsetunto saa häpeämään omaa kroppaa ja nautintoa ja mietin miltä mahdan näyttää....

Vierailija
67/69 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teksteistäsi päätellen vaimollasi ei ole kaikki hyvin ja sinä päätät hankkia pillua jostain muualta! Ei hyvä sylvi mikä " mies" ! Hyvää elämää vaan sulle, saa lapsetkin olla ylpeitä isästään joka pettää vaimoaan vaikeuksia kohdatessaan...

Vierailija
68/69 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

teksteistäsi päätellen vaimollasi ei ole kaikki hyvin ja sinä päätät hankkia pillua jostain muualta! Ei hyvä sylvi mikä " mies" ! Hyvää elämää vaan sulle, saa lapsetkin olla ylpeitä isästään joka pettää vaimoaan vaikeuksia kohdatessaan...

Ei aapee, mutta ihmetten sun kommenttia, ei kai kukaan voi yksin toista auttaa jos tää autettava ei halua apua.

Vierailija
69/69 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voi olla että olet hyvä tietynlaisten naisten kanssa.

Kuulostaa siltä ettet tiedä vaimosi mieliteoista ollenkaan.

Sinua ei kiinnosta, mitä hän kaipaa ja haluaa.

Vain oma egosi on nyt saanut kolauksen - ja vaimosi saa maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme