Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt vaimo viimeinkin onnistui

Vierailija
04.04.2008 |

tappamaan seksihaluni häntä kohtaan. Olen hyvä rakastaja, kunnon isä ja seksuaalisesti aktiivinen ja huomiova mies. Mutta seksiä meillä on ollut aivan liian harvoin ja hän on ollut kylmä ja torjuva jo monta vuotta. Nyt meillä oli usean kuukauden tauko ja sitten hän yllättäen halusi seksiä. Mutta kun joka kerta kun teen jotain aktiivisesti hän säpsähtää, kaiken pitää mennä hänen pillinsä mukaan ja nyt minulta on mennyt halu enää yrittää. Ei enää silityksiä, ei hellyyttä eikä halauksia. En enää jaksa sitä että jokaiseen hellyydenosoitykseen vastaus on piikikäs torjuminen ja hellyys ja seksi menee täysin hänen ehdoillaan.

Seksin suhteen tämä on kulissiliitto tästä lähtien. En aio olla uskollinen, enkä vaadi sitä häneltä. Mulle riitti.

Varmasti tähänkin ilmestyy moni kertomaan että vika on peilin toisessa päässä, mutta olen kyllä täysin luottavainen sen suhteen että olen hyvä rakastaja - sen verran hyvin tunnen itseni enkä ole ensimmäistä kertaa suhteessa, tässä on vuosien saatossa kerennyt oppimaan itsestään ja muista jo aika paljon.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloista hymyä ja nautinnollista naurua? ;-)

ap

Vierailija
42/69 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ottaa kaikkea niin vakavasti. Flirttaan kuulema jatkuvasti mutten ajattele sitä että flirttailisin koska olen yleensä aina hymyilevä,positiivinen,naurava ja " leikkisä" ihminen..ehkä joku sen ottaa flirttailuna;mut mitäpä se haittaa..

Mä olen aika suorasanainen joskus:mennäänkö meille vai teille vai heti-tässä-nyt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka haluan rakastelevan minua juuri nyt... ;)

Vierailija
44/69 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 ja jotain - 23.3? Heh, jos mun luo ois tullut ois kestänyt paaaaljon kauemmin ;D

Vierailija
45/69 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osaa tietoisesti flirttailla ja kuulemma usein aivan liian suorasanainen kun sille tuulelle pääsen, mutta tykkään myös paljon sanattomasta suorasta tekemisestä. Niin kauan kun meno on hauskaa ja rentoa!

ap

Vierailija
46/69 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mielelläni monta kertaa, ensimmäinen on vain lämmittelyä! Sama on myös kivaa toisinpäin, ensin ylimääräiset höyryt pois ja sitten vasta alkaa suuri nautinto!

ap

Vierailija
47/69 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vakavasti ottaen, seksin pitää minusta olla rentoa ja hauskaa; vakava ja huumorintajuton seksi on jännittämistä eikä lähde " lentoon"

Se on ehkä se joka minua rassaa eniten. Viimeksi kun harrastimme seksiä kotona sain lyhyen hetken hyväillä vaimoani ja myös antaa suuseksiä, mutta hän jännittää aivan tavattomasti vaikka olen erittäin hellä, ja minusta tuntuu melkein siltä kuin hän pelkäisi antautumista nautinnolle. Ihan kuin hän ei uskaltaisi saada orgasmia? Minusta se tuntuu todella raskaalta, toivon että kumppanini antautuisi mukaan nautintoon kanssani - eikä orgasmeja todellakaan pitäisi pelätä; ei miesten eikä naisten. Itse pystyn jonkinverran kontrolloimaan laukeamistani, eikä mikään ole ihanampaa kuin pidätellä ja sitten laueta samaan aikaan; tai laueta ja heti alkaa lämmitellä seuraavaa kierrosta varten, ja kaikkein eniten pidän kuitenkin siitä että tunteesta kun nainen nautintonsa huipulla vapisee käsissäni. Mutta miksi jännittää ja estää sekä itseään että kumppania nauttimasta?

Rakastelu on antamista ja saamista, jakamisen riemua, eikö vain? Senhän pitäisi olla hauskaa!

ap taas

Vierailija
48/69 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Iloista hymyä ja nautinnollista naurua? ;-)

ap

Uskomatonta kyllä, mutta mullakin on hymykuopat !

Ja elämäniloa löytyy !

Toivon, että voin virtuaalisti lähettää ap:llekin sitä ! Jotta jaksat raskaassa elämänvaiheessasi, kyllä se aurinko, ja hymy, vielä sutkin löytää !

Vierailija
49/69 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho !

Kaikki näyttää osuvan kohdalleen...tuollaisen miehen kanssa olisi ihana rakastella !

voi ap..ap..

Vierailija
50/69 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kontrollin menettäminen on kamalaa, ei voi siis antautua nautinnolle, kun samalla menee kontrolli.

Vierailija
51/69 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se syö myös yhteisestä ilosta koko nautinnon pois. Ehkä minun pitäisi vain olla iloinen siitä että saan edes joskus naida häntä hänen haluamallaan tavalla :-/

Minulle kuitenkin tuli jo mitta täyteen, minullakin on oikeus parempaan.

ap

Vierailija
52/69 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikki näyttää osuvan kohdalleen...tuollaisen miehen kanssa olisi ihana rakastella !

Ihana kuulla että edes ajatukseni sopivat jollekin...

ap

Vierailija
53/69 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok,kyl meillä naapurit varmaan kuulee milloin mä harrastan seksiä mut jos vähänkin yritän " kontrolloida" itseäni niin turha odottaa orgasmia.

Enkä ny tarkota sitä et huutasin kurkku suorana :) Se on tosiaan ihanaa kun laukee molemmat ja toinen on sen jälkeen mun sisällä viel mahdollisimman pitkään.. suurin osa tykkää koska siinä tuntee miten lauennut nainen supistelee kalun ympärillä..

Mulle tulee ainakin jotenkin kolkko olo jos toinen menee heti pois ja suihkuun ja that' s it :(

Vierailija
54/69 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Ihana kuulla että edes ajatukseni sopivat jollekin...

ap

Älä luovu uskosta ja toivosta ap ! Ihan varmasti kohtaat vielä sellaisen naisen, jonka kanssa sujuu niin seksi, kuin kaikki muukin ! Ei ole mielestäni mitenkään itsekkäästi ajateltu että haluaisi elää elämänsä kumppanin kanssa jonka kanssa voi nautiskella toisistaan ! Päinvastoin, enkä ymmärrä niitä naisia, jotka pitävät tuota asiaa toisarvoisina !

Tsemppiä ap ja ajatuksissani painaudun lähelle sinua..liian lähelle ?

Vierailija
55/69 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luovu toivosta. Kiitos sinulle (ja teille muille myös)

Tsemppiä ap ja ajatuksissani painaudun lähelle sinua..liian lähelle ?

Kiitos, et suinkaan liian lähelle. Ajatuksissani painaudun myös lähelle sinua!

:-*

Vierailija
56/69 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sanotaanko rakastella, kosketella, halailla, suudella, antautua, saada ja antaa...

Mutta kun miehiä jotka haluaa tuota on niin vähän... Edellinen miesystäväni sanoi mua friikiksi. Joten jätin hänet ja nyt etsin miestä joka haluaa nauttia seksuaalisuudesta ja kaikesta siihen kuuluvasta. Ei löydy ei, vaikka kuin etsii.

Vierailija
57/69 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meitä jotka haluamme nauttia seksistä...

Vierailija:

tai sanotaanko rakastella, kosketella, halailla, suudella, antautua, saada ja antaa...

Juuri tuolla tavalla minäkin haluan nauttia elämästä! En tosin osaa sanoa kuinka paljon meitä on, kliseen mukaanhan jokainen mies on aina valmis, mutta totuus taitaa olla toisenlainen?

ap

Vierailija
58/69 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ei voisi olla jotain " antennia" joka ohjaisi samanlaisen libidon omaavat lähelle toisiaan ja elämänkumppaneiksi ! Liekö sillä jokin tarkoitus, että esim. sinä ap, joudut käymään läpi tämän " kärsimyksen" , ehkä sinä opit tästä ajasta elämässäsi jotain, ehkä sinäkin olet toisenlainen kumppani mahdolliselle uudelle naisellesi...tiedä häntä. Mutta kyllä tuntuu jokatapauksessa jotenkin epäreilulle, ettet saa nauttia seksistä ! Seksistä, joka tuo hymyn kasvoille, seksistä joka saa sinut tuntemaan olosi hyväksi, ja hyväksytyksi.

Virtuaalihalit sulle taas. Voisinpa tuottaa sinulle hyvän olon...

Terv. Alkuperäinen hymykuoppainen :)

Vierailija
59/69 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eik teilläkään ole parempaa tekemistä kun harrastaa alkeellista nettiviettelyä jonkun vaimoonsa kyllästyneen ukkomiehen kanssa? " Tsihihiihi, sä oot niin ihku söpöläinen, hihiihihihi." Olikohan sitä ikää yli 13v?

Ja ukkomies, miksi helvetissä et puhu vaimosi kanssa, vaan ruinaat miehiinsä kyllästyneiltä kotiäideiltä huomiota ja sympatiaa jossain vauvalehden sivuilla? Olisiko asteen verran rakentavampaa pyrkiä saamaan keskusteluyhteys vaimoosi kuin kirjoitella muna pystyssä " Olen hyvä sängyssä" -viestejä?

Vierailija
60/69 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt noin ärsyttää? Mistä muuten tiedät miten paljon aiheesta on puhuttu kotona? Voin kertoa että aiheesta on keskusteltu ihan tarpeeksi, ja kolme kertaa olemme yrittäneet erilaista terapiaa ja joka kerta hän on päättänyt keskeyttää terapian kun siitä tuli hänelle liian vaikea pala.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi