Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Vuoden 2009 vauvatoiveiden kuulumisia**

24.05.2008 |

Ajattelin avata uuden pinon, jos vaikka löytyisi vielä muitakin, jotka eivät jaksa noihin kuukausiketjuihin mennä...hiljaista on ollut, mitä kaikille kuuluu?

Omaa napaa: Täällä on aikasta jännittynyt olo. Oireita on jos jonkinmoisia, huimaa, väsyttää, vähän oksettaa...ja silti ei uskalla luottaa yhtään omiin tuntemuksiin - ennekin olen ollut Ihan Varma, ja sitten pettynyt kovin. Pientä lisätoivoa tuli viime viikolla, kun huomasin jotain, mikä hyvinkin voisi olla kiinnittymisvuotoa. Huomenna aikaisintaan alkaisi menkat, eli voipi olla etten malta olla testaamatta heti aamusta. Hurjaa, jos olisi heti ekasta yk:sta tärpännyt! Esikoista kun tehtiin kauan ja hartaasti... :D

Kertokaahan kuulumisia ja aurinkoista viikonloppua kaikille!

MilkaK.

Kommentit (147)

Vierailija
61/147 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daim: eli meillä oli silloin samaan aikaan laskettu =) meillä poika leikattiin suunnitellusti silloin 15.5 =) teillä on sitten poika päättänyt viihtyy mahassa. meillä on vasta eka yritys menossa, tällä viikolla pitäs olla ne parhaimmat tärpät. tuolle miehelle ois eka oma lapsi =)

tässä toivon mukaan viimeisii siidereitä viedään, pitää jotenkin kihlautumista juhlia ;)

tyyppi, poika 05/07, tyttö 05/04

Vierailija
62/147 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juuri tänne kirjoitellut, mutta jonkin verran toki seurannut palstaa ja samassa tilanteessa olevien kirjoittelua.

Meillä esikoisen yritys aloitettiin huhtikuussa, taustalla pidempi pohdinta ja minun useamman vuoden toiveeni. Kiertoni on varsin lyhyt, joten huhtikuun alun jälkeen olen ehtinyt kokea pettymyksen jo kolmasti kuukautisten aina vaan alkaessa. Nyt ovat taas hetket käsillä, toivotaan, että meillekin saataisiin "juhannusvahinko". Saattaisi muuten mennä lähelle omaa syntymäpäivääni, jos näin kävisi;)

Lunkisti on yritetty ottaa ja olla toivomatta liikoja. "Töitä" siis tehdään tietoisesti kierron keskivälillä ja jännitetään yhdessä, mutta ollaan varauduttu odottamaan. Tuntuu, että plussa olisi mieletön yllätys meille molemmille, vaikka sitä niin kovasti toivommekin. Olen yrittänyt takoa päähäni, ettei pitäisi huolestua liikaa, vaikka aikaa kuluisi vielä kuukausia... Mitään varsinaisia ongelmia kun ei ainakaan toistaiseksi ole asian suhteen todettu, ja gynekologin mukaan ovuloin normaalisti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/147 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ehtinyt kirjoitella muutamaan päivään, kun on vieraita ollut käymässä. Yksi viimevuoden toukomammoisat on tullut tosi hyvä kaveri ja hän ja hänen lapsensa olivat yökylässä meitä viihdyttmässä, kun mieskin on matkoilla.:)

Kuulumisia. Luulen, että oon raskaana. Tosin testit näyttää vielä negaa, mutta menakt on senverran myöhässä, että ei kait tää voi olla muutakaan.:)

Nyt on n. 12-13pv oviksesta (nyt kp 34) ja aattelin, että testaan vielä torstaina kp36, koska sillon tulee oviksesta se 14-15pv. Silloinhan pitäs näkyä jos raskaana on? Mulla oli tosiaan ovis muutaman päivän myöhässä mahataudin takia (kp21-22), joten eihän testissä voi vielä raskaus ees näkyä.:)

Menkat on aina ollut säännölliset paitsi silloin kun esikoisesta tulin raskaaksi ja testasin silloinkin kp 36 plussan.:)

Nyt varmaan mennään unille. täällä on harmaata ja sateista ja mehut on ihan pois..:/

T: Daim kp 34/28-30

Vierailija
64/147 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja negaahan se näytti, niin kuin arvelinkin. Kierto siis venynyt vaan pitkäksi. :( (Nyt kp41/32-?)

Nyt oli tosin vasta toinen kierto ilman ehkäisyä, mutta kun ensimmäinen kierto lähti niin mukavasti käyntiin ja ekat luomumenkatkin tuli aika lailla ajallaan niin ehdin jo toivoa ettei näin kävis. Mutta joo, menkkoja odotellessa. Mun tuurilla ajoittuvat juhannukseen ja mökkeilyyn, jes!

Daimille pidän peukkuja!! :)

Vierailija
65/147 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhä odotellaan, lämmöt pysyneet koholla ja tätsyä ei kuulu ei näy...

eilen illalla oli ihan pakko tehdä testi, kun jännitti niin, mutta negahan se oli. (mitäs pöhlö menen testaamaan ilta-aikaan!)

odotus jatkuu... varmaan pe tai la aamuna testaillaan seuraavan kerran.

Oireita tuntuu olevan suuntaan jos toiseen, kuumat aallot ja tänään uutuutena tosi ellottava olo. Ei kuitenkaan mitään merkittäviä muutoksia.

Akne keskusteluun sen verran täytyy ottaa kantaa, että minulla onneksi kasvot säästyi, mutta kuukausi ehkäisyn poisjättämisestä pamahti olkapäille ja hartioille ihan hirvittävä, kivulias akne. Tuntuu, että kaikki konstit on tullut käytettyä, mutta töytyy tuota vichyn puhdistusainetta vielä kokeilla ?:|

Tsemppiä muille piinailijoille ja pahoittelut negan saaneille!

kp:26/22-28

Vierailija
66/147 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis ostamme lisää noita ehkäisyvälineitä, kumiukkoja lisää uuden paketin jälleen :( Mutta sitten ei enää, JEE olen siis saanut vähän puhuttua/ levitettyä vauvabasilleja mieheni suuntaan.

Sanon jo nyt valmiiksi etten sitten kun jos on tärpännyt ja vauva syntynyt ole kauhean aktiivinen palstailija. Ainakin tän ekan kanssa palstailu jäi jossain vaiheessa kokonaan pois. Mutta nyt kun tuo tuossa touhuilee omiaan taas paljon, eikä vaadi niin hirveästi seuraa, niin ehdin taas lueskella ja kiroitellakin tänne.

Vierailija
67/147 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka moi!

Päivä alkoi niin aurinkoisena ja muuttui kurjaksi vesisateeksi. Hyvä syy olla sisällä..

Tänään kokeilin elämäni ensimmäistä kertaa ovulaatiotestiä, sellaista liuskaa. Netistä niitä tilasin. Ohjeissa oli että aloittaa kierrolla 25 niin 9. päivänä testaamaan. Ja tein työtä käskettyä. Haalean vaalea viiva siihen sen tummemman viereen ilmestyi.. Onko kellään kokemuksen tuomaa tietoa tarkoittaako tuo haamu viiva tieto siitä että ovulaatio olis tulossa? Eli siis jos viivaa ei tuon toisen lisäksi ollenkaan ilmestyis niin ei olis varmaa tulisko ees ovulaatiota?? Taas aika vaikeesti selitetty..

Tinsula: Harmillista :(.. Mutta älä erehdy ostamaan jotain super kookasta perhepakkausta ;-P

Terv.

Sivri kp9/25 yk2

Vierailija
68/147 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivri: Mulla oli edellisessä kierrossa käytössä ovistikut.

mulla oli kp11 haalea mutta selvä viiva kp 12 tosi selkeä viiva ja kp 13 tuskin havaittava viiva. Päättelin siis, että ovis oli kp 12, mutta varmuudeksi pupuiltiin ahkerasti vähän tämän tästä.

Tulosta ei tullut, joten tässä kierrossa en ole testaillut. ajattelin, että pääsee vähemmällä jännäämisellä ja hermoilemisella.

Tinsula: Me tehtiin samanlainen päätös ostaa vielä kumipaketti ja sitten. Sielä se paketin loppu nyt makaa kaapin hyllyllä, kun ei maltettu odottaa sen loppumista :p toinen vaihtoehtohan on käyttää se ahkerasti loppuun ;)

Vierailija
69/147 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneks kovin hermoile tuon asian tiimoilta. Luulin kyllä että jännittelisin enemmän, mut esimerkiksi tänään niin meinasin unohtaa koko testaamisen...joka mulle on uusi ja outo piirre, kun tavallisesti elän just että kaikki heti kerralla, enkä malta odottaa.

Saa nähdä sattuuko perjantaille, niin kuin vauvasivuston laskuri laski :)

Viel kerran hyvää juhannusta! Ja ensi viikkoon!!! :)

Sivri

Vierailija
70/147 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhrua tuli paperiin vessassa käydessä.

Taitaa tuo julma noita-akka siis eksyä tänne :(

Olisi nyt vaan pysynyt poissa!!!

Vierailija
71/147 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille!

Täällä sitten täti tuli ja tiputtiin pilvilinnoista sellasella röminällä että! Kp34 tuli tästä kierrosta mitä ei oo ikinä aikasemmin tullut. Voi surku!:( Luulen, että siellä joko pikkuinen yritti kiinnittyä ja siksi näin pitkä kierto. HUokaus..no sitä kaveri ei oltu tarkoitettu tähän maailmaan. Toivotaan, että jos nyt sitten tästä kierrosta tärppäisi..huoh..ja jus Juhannukseksi menkat..voi rähmä..

Ovistesteistä. Mulla ainakin on tullut eka haaleita viivoja ja sitten tasapaksuja ja sitten ihan selvästi vahvempia kuin kontrolli viiva. Joten en muista nimeä kuka kysyi, mutta luulen, että sulla ois ovis nyt sitten tuloillaan.:) Ai niin ja siis kun muutaman päivän on tullut toi vahvempi viiva niin sitten ei tuukaan enää viivan viivaa. Mut näin siis mulla.:) Onnea oviksen bongailuun.:)

Mietin, että kun kaapissa oottaa kaksi ovistestiä, että tekiskö yhen tässä kierrossa ja olis sitten ihan muuten ilman että tekee enempää ja seuraavalle kierrolle toinen säästäis (jos sinne mennään). Ei tulis turhia paineita, kun mullakin noi limat oviksen aikaan on aika selkeet (en tajua miks ees ostin noita testejä)..

Tälläisiä mietteitä täällä...Nyt lähetään suihkuun minimiehen kanssa ja sitten kauppaan ostaan ruokaa Juhannukseksi.

OIkein hyvää ja aurinkoista Juhannusta kaikille!=)

T: Daim kp2/28-30 ( ja näköjään -34)

Vierailija
72/147 |
20.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus... Vettä sataa ihan kaatamalla ja kp1. Fiilikset on ihan katossa :(

Eli eilinen tuhruttelu muuttui vuodoksi. Täti yrittää kilpailla sademäärän kanssa. sen verran rajuna tuli paikalla.

Toivotaan taas, että seuraavaan kiertoon osuis kohilleen. Pettymys vaan oli niin älytön!!

Vierailija
73/147 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vm.81, naimisissaoleva yhden lapsen (10/06) äiti ilmottautuu joukkoon mukaan, jos vain huolitte? Meillä ehkäisy jätettiin tästä kuusta lähtien pois. Tarkoitus ja toiveissa olis saada pikkukakkonen, ennenkuin esikoinen täyttäisi 3v, kun enkös siinä tapauksessa saisi saman äitiyspäivärahan mitä esikoisesta? ((Pakko ajatella tätä raha-puoltakin, ikävä kyllä..velkaa kun on, niinkuin varmaan aika monella muullakin))

Vierailija
74/147 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hieman vilkastunut keskustelu tällä palstalla. Hyvä!

Täti tuli meillekin kylään juhannuksen aikana, mikä oli mielestäni hyvä asia. Hetken jo luulin, että vahinko olisi käynyt=) Yritys ei siis ala vielä tässäkään kuussa saa nähä miten sitten loppu kesästä tai syksystä, tai....Riippuu niiiiin paljon miten meidän perheen asioiden laita sitten on.

Pitkäksi alkaa tämä kuumeilu käydä (jo yli vuoden palstalla roikkunut). Pitäis varmaa pidellä hieman palstataukoa, niin sais ajatuksia pois vauva asioista.

Vierailija
75/147 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin ja sitten viesti vain katosi jonnekin, plääh

Elikkä tervetuloa kaikille uusille. Mukavaa, että keskustelut hieman vilkastuvat!

Meille kurvasi täti myös juhannuksena, joka oli mielestäni hyvä juttu. Katsotaan nyt sitten koska yritys alkaa, olisi pitänyt jo ensimmäisten suunnittelujen perusteella alkaa, mutta saa nyt nähdä miten asia kehittyvät=(

No ehkä loppu kesästä tai sitten syksyllä. Katsotaan=)

Vierailija
76/147 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitkän viiveen kanssa. Kärsivällisyys ei näes kuulu hyveisiini =)

Vierailija
77/147 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lueskellut tätä palstaa jo niin kauan että päätin itsekkin seuraan lyöttäytyä. Eli Minulla ikää 22 ja mies 27, meillä ennestään poika 10/06 ja nyt on sitten pikkuhiljaa päätetty ruveta yrittämään pikkumiehelle kaveria :) Pillerilaattaa vielä kaks viikkoa jäljellä ja siihen saa sitten niiden popsiminen jäädä on sen verran kahee vaavikuume ollut jo melki vuodenpäivät mutta kun mies on toppuutellut :) Mutta nyt sitte ukkokin vihdoin haluaa että ruvetaan yrittämään! Aivan ihana lueskella teidän muidenkin kuumeilusta ja toivotaan että plussaajia tulee vielä paljon ja ehkä minäkin niiden seassa saan sen kaksi viivaa joku päivä :)

Vierailija
78/147 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin selvittiin juhannuksesta..

Täällä taitaa hieman tosiaan tökkiä tää viestiliikenne. Kirjoitin tuonne kuukausipalstalle äsken niin liekö vieläkään tullu sinne sitä viestiä.

ON: ovis oli joko lauantaina tai eilen, ilmeisemmin eilen. Mulla vielä kaksi ovistestiä jäljellä, mutta taidan säästää ne.. Eilen sekoilin mökiltä kotiin tultua, kun äkkiä piti päästä testi tekemään. Ensin kattelin ettei se tarvittava viiva oo kuin taas vaan haaleampi kuin toinen, mut sitten katoinkin sitä testiä uudelleen ja mietin että sehän on väärin päin :S joten kyllähän se tarvittava viiva oli kuin olikin tummempi :D

Lauantaina ja eilen päästiin pupuilemaan. Nyt siis täytyy vaan ootella ja elellä eteenpäin. Jotenkin tuntuu ettei mikään vois mennä pieleen, mut niinhän se saattaa olla että putoaa sit parin viikon päästä entistä korkeammalta..

Hävitin sit vielä pikkuruisen kalenterin, johon merkkailin näihin asioihin liittyviä asioita ylös. Jospahan se löytys ilman että täytyis melskata koko talo nurin...

Tällaista täällä..

Sivri kp14/25 yk2

Vierailija
79/147 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussatuulia sinne, kun saat pillerit loppumaan :D

-Sivri

Vierailija
80/147 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset