Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko budbee huijausta??

Vierailija
15.12.2022 |

Pari viikkoa sitten tilasin tuotteen ja koko ajan pommittivat tekstareilla että lähetys viivästyy. Ja nyt tuli viesti että kaikki lokerot täynnä. Auttaako edes jos valitsee uuden lokeron?
Kokemuksia?? Saakohan noilta edes rahat takaisin!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole huijausta, siellä on vaan ruuhkaa.

Vierailija
2/24 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tilaa lokeroon, tilaa kotiin. Pakettiautomaattien täyttyminen johtuu siitä etteivät asiakkaat käy noutamassa omia lähetyksiään. Olen käyttänyt Budbeetä paljon, ja tilaukset on aina tuotu sovitussa aikaikkunassa kotiovelle asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuussa ei kannata tilata mitään netistä, ellei halua ottaa sitä vastaan tammikuussa. Omat jalat alle ja tuote on hankittu saman päivän aikana, vaatii vain viitseliäisyyttä.

Vierailija
4/24 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin myös Budbeen toimituksella melkein kaksi viikkoa sitten. Jo monta päivää lukenut, että toimitus saattaa viivästyä, vaikka jo hyvän aikaa sitten vastaanottaneet toimituksen. Vaihdoin vielä vähemmän ruuhkaiseen pisteeseen, mutta mitään ei tapahdu.

Vierailija
5/24 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huijausta, hyvin toimii. Joskus on budbeesta johtuvaa ruuhkaa automaateilla, sit odotellaan päivä ja tulee uusi viesti, että se on naapurikaupunginosan automaatissa. 

Vierailija
6/24 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiinkuljetus ainakin on toiminut. Olen pyytänyt jättämään ovelle, niin ovat aina laittaneet kuvan, jossa näkyy paketti ovellani.

Vierailija
7/24 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huijausta.

Kun tilaa Budbee Boxiin, on väistämätöntä, että toisinaan tulee ruuhkaa, kun ihmiset jättävät, osa tarkoituksella, osa tahattomasti, pakettiensa noutamisen viime tinkaan.

Sama homma se on postin pakettiautomaattien kanssa ja nehän ohjataan sitten sinne, minne mahtuu, useimmiten vielä pidemmän hakumatkan päähän.

Kotiinkuljetus toimii moitteettomasti, jos ei halua noutaa sitä mistään.

Vierailija
8/24 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huijausta. Olen entinen BB-kuski. Black Fridayt ja muut vastaavat megakappikset vain tuovat huomattavan ruuhkaan jakelukeskukseen. Siihen päälle nämä viime päivien lumikinokset, niin paketit ovat varmasti myöhässä.

Vierailija
9/24 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budbee on 2 e halvempi kuin posti ja ei ole sen kahden viikon odotuksen arvoinen.

Vierailija
10/24 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kotiinkuljetukseksi mutta sekin maksoi 3e. Ymmärrän että Black Friday ja joulu ruuhkauttavat. Toivottavasti saapuu pian, tämä oli tavara jota ei saanut ainakaan tämän kaupungin kaupoista joten piti tilata. Katsotaan miten käy!

ap

Vierailija
11/24 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilasin myös Budbeen toimituksella melkein kaksi viikkoa sitten. Jo monta päivää lukenut, että toimitus saattaa viivästyä, vaikka jo hyvän aikaa sitten vastaanottaneet toimituksen. Vaihdoin vielä vähemmän ruuhkaiseen pisteeseen, mutta mitään ei tapahdu.

Vastaanottaneet vai rekisteröineet? Niillä on eronsa.

Vierailija
12/24 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaanottaneet vai rekisteröineet? Niillä on eronsa.

Lukee että ovat vastaanottaneet.

Vierailija
13/24 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Budbee on 2 e halvempi kuin posti ja ei ole sen kahden viikon odotuksen arvoinen.

Tältä alkaa valitettavasti ekan kokemuksen jälkeen tuntua. Vaikka kuinka ruuhka-aika onkin.

Vierailija
14/24 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulukuussa ei kannata tilata mitään netistä, ellei halua ottaa sitä vastaan tammikuussa. Omat jalat alle ja tuote on hankittu saman päivän aikana, vaatii vain viitseliäisyyttä.

Kaunis ajatus, mutta itse ainakin tilaan tuotteita, joita ei ostamalla saa omasta kaupungistani. Tätä tuotetta ei edes saa kuin tilaamalla.

Vierailija
15/24 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt ne laskutti multa postitukset kaks kertaa kun maksoin että tuovat kotiinkuljetuksena. Siis se extra maksu on mennyt multa pari kertaa.

Vierailija
16/24 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budbee on ruotsalainen pulju joten pitäisi olla kai parasta A-ryhmää...?

Vierailija
17/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tilaa lokeroon, tilaa kotiin. Pakettiautomaattien täyttyminen johtuu siitä etteivät asiakkaat käy noutamassa omia lähetyksiään. Olen käyttänyt Budbeetä paljon, ja tilaukset on aina tuotu sovitussa aikaikkunassa kotiovelle asti.

Hämmästyttävän usein vaan vievät väärään osoitteeseen sen "kotiinkuljetuksen".

Kiireiset ja huonon kielitaidon omaavat kuskit mitään kyselemättä tuuppaavat paketit kelle tahansa ja rynnistävät tiehensä.

Aivan käsittämätöntä toimintaa.

Vierailija
18/24 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko-ladattava, mainoksia sisältävä budbee-sovellus ei toimi kaikissa laitteissa, etenkin jos on mainoskieltoasetuksia.

Näin ollen ei saa budbeeltä tietoja, joilla saa tuotteen noudettua automaatista...

Ikävää niin asiakkaan kuin verkkokaupan kannalta.

Budbee hyötyy: haalii itselleen mainoslisätuloja tuolla pakkoladattavalla sovelluksella, viis siitä saako asiakas ostamansa tuotteen vai ei. Budbee-pakkosovelluksesta pitäisi kertoa verkkokaupoissa ennen tuotteen toimitustavan valintaa.

Postin kautta tilatut tuotteet on sen sijaan oman kokemukseni perusteella toimitettu helposti ja luotettavasti.

Vierailija
19/24 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina tilasin ja tänään tuli viesti että paketti on noudettavissa. 

Vierailija
20/24 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttävän usein vaan vievät väärään osoitteeseen sen "kotiinkuljetuksen".

Kiireiset ja huonon kielitaidon omaavat kuskit mitään kyselemättä tuuppaavat paketit kelle tahansa ja rynnistävät tiehensä.

Aivan käsittämätöntä toimintaa.

Todella monta kertaa kanssa tullut ettei asiakas ollut kotona...teen etätöistä olen tasan tarkkaan ollut kotona. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi