Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Vuoden 2009 vauvatoiveiden kuulumisia**

24.05.2008 |

Ajattelin avata uuden pinon, jos vaikka löytyisi vielä muitakin, jotka eivät jaksa noihin kuukausiketjuihin mennä...hiljaista on ollut, mitä kaikille kuuluu?

Omaa napaa: Täällä on aikasta jännittynyt olo. Oireita on jos jonkinmoisia, huimaa, väsyttää, vähän oksettaa...ja silti ei uskalla luottaa yhtään omiin tuntemuksiin - ennekin olen ollut Ihan Varma, ja sitten pettynyt kovin. Pientä lisätoivoa tuli viime viikolla, kun huomasin jotain, mikä hyvinkin voisi olla kiinnittymisvuotoa. Huomenna aikaisintaan alkaisi menkat, eli voipi olla etten malta olla testaamatta heti aamusta. Hurjaa, jos olisi heti ekasta yk:sta tärpännyt! Esikoista kun tehtiin kauan ja hartaasti... :D

Kertokaahan kuulumisia ja aurinkoista viikonloppua kaikille!

MilkaK.

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut sika huono kirjoittaja mutta nyt se odotettu elokuu (yrityksen alku saapui) ja lykkääntyi. nyt ekaks yritetään saada toi hormooni kierukka pois jonka paikalleen laittokin oli yhtä farssia niin tuntuu tää pois ottokin olevan kun ei meinaa onnitus tilata lääkäriä oikeeseen aikaan!!!!! pitää kuulemma poistaa menkkojen aikana ja ne vasta mulla menneet ihan mahottomiksi eli en tiä enää mikä on oikee aika....

tilasin sitte noita ovis liuska testejä vaikka niitä on parjattu. toimiikos ne vai olisko noi puikot parempia???? ikänä en oo niitä käyttänyt. eli ihan vihree oon tällä saralla. ajattelin että jos keinottewlemalla se tytsi meille tulis :-) taitaa olla toiveajattelua.

iso onnea plussautuneille jajarrusukkia sinne pienille.

onko kellään kokemusta kierukan poistosta yksityisellä??? mitä maksais ja milloin siellä tehdään???

minä ja masentunut olo :-///

Vierailija
142/147 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Liityn taas seuraanne pitkästä aikaa. Meidän esikoinen syntyi toukokuussa 2006. Silloin olin nimimerkillä " hekusti". Nyt se sitten tuli...kamala vauva kuume... Nyt tuntuu että pakko saada vauva. Vaikka meillä onkin sellainen tilanne että miehellä on entisestä avioliitosta kolme lasta, joista vanhin poika 11v asuu meilllä. Eli onhan näitä lapsia niin sanotusti jo. Mutta tuntuu että jotain minulta puuttuu,, kun meillä on kuitenkin se yksi yhteinen ja minäkin olen vielä nuori (24) ja lapsi on haaveissa. :x :x :x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä onkin sitte useampi kuukausi, ku viimeksi oon pyöriny näillä sivuilla. Oli pakko pitää taukoa, kun aloin liian tarkkaan seuraamaan kiertopäiviä ja omia tuntemuksia ja aina ku menkat alkoi niin se oli järjetön pettymys. Yli puoli vuotta vierähti yritellessä ja nyt sitten viimein näyttäis että masuun on takertunut joku pieni ja sinnikäs :) IHAN alkumetreillä tosin ollaan, joten yritän pysyä vielä housuissani.. :) Tänään testasin plussan, oli aika vaalea punertava viiva vielä, täytynee varmistella vielä lähipäivinä.

Onnea kaikille plussanneille ja hurjasti tsemppiä muille yritykseen!!

Rhanna kp 26/25-28 tai rv 4+0

Terkkuja kaikille vanhoille tutuille, taidatte kaikki olla jo karanneet tuonne odotus-puolelle :)

Vierailija
144/147 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla plussa tehti tehty! Hivenen haalea, mutta ihan selkeä plussa kuitenkin!

Tsemppiä kaikille yrittäjille, minä siirryn taka-alalle totuttelemaan ajatukseen!

Ansukas rv 4+0

Vierailija
145/147 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuukos mukaan!!!

Täällä yksi TODELLA KUUMEINEN 08/07 syntyneen pojan äiti. Esikkoakin kuumeilein aikalailla tosin vain vaivaiset 2 yk mutta kuume oli silloinkin kova. Nyt se on yliäyriden :p

Yritys aloitettiin nyt meneillään olevasta kierosta joka tällä hetkellä on kääntymässä kohti loppuaan 25/26-32

Esikoisen jälkeen menkat alkoi huhtukuussa. Ja imetys loppui kesäkuussa pojan omasta tahdosta.

Nyt on niin järkky vauvakuume ettei koskaan ennen ole tälläistä ollut.

Nyt ei ole mitään oireita joten uskon menkkojen alkavan.

Pakko myöntää että kuumeessa menin ostamaan ovistikkujakin :| :p :| ;) :) X-( uuhhhh....

Hauskaa viikonloppua kaikille!

JA ONNITTELUT TEILLE JOILLE TIKKUUN ON JO PIIRTYNYT JA KAKSI VIIVAA!!

Vierailija
146/147 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset ihanasta pinosta :)

Taidan lähteä seurailemaan ja kirjoittelemaan tuonne odotuspuolelle vähitellen. Käyn ehkä välillä kurkkii täälläkin että mitä kuuluu.. Siirryn sit takas jos ei vauvaliimaa olekaan tarpeeksi mukana..

Toivon teille paljon onnea ja jaksamista, ja toivotaan että nähdään odotuspuolella!!!

Terveisin

Sivri rv5+0

p.s.Tuiskutuuli, kirjoitellaan:)

Vierailija
147/147 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Laittelin tuossa lakuviikosta uutta pinoa tähän meidän toiveisiin liittyen kun tämä oli jo niin pitkä mutta, eipä ollut kukaan sitä huomannut.

No kertoilempa sitten tänne, että valittelin silloin kun kumit loppuivat ja mies oli silloin vähän sellainen että mitenkäs sittenkään ja kuinka sitten jaksan kahden kanssa ja kyllä tässä yhdessäkin on aika paljon tekemistä.

Torstaina oli sitten jo toinen ääni kellossa ja pupuiltiin ilman ehkäisyä, eli katsellaan ja kunneellaa sekä toivotaan. Ovulaatio testejä en tule tekemään ja tämänkin on sitten vielä oikeestaan suurimmaksi osaksi vanhaa kiertoa, että tällä kierron lopulla ei välttämättä tärppää, eihän sitä kuitenkaan koskaan tiedä. Kiertopäivistä ei ole hajuakaan, ja se on vaihdellut nyt viimeaikoina 24-26 välillä.

Se ketju oli muuten 2009 toiveilijat