Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:TV-sarja, jonka suosiota et ymmärrä ja perustelut?

Vierailija
01.04.2008 |

Mä ihmettelen suuresti Greyn anatomian hehkutusta. Siis ok, onhan se ihan ok viihdettä mutta mua vaivaa se suunnaton epäuskottavuus: kaikki jauhaa aamusta iltaan jotain ihmissuhdemoskaa, jopa raavaat miehet. Kesken sydänleikkauksen luodaan kohtalokkaita katseita hehkeää kollegaa päin ja miehet keskenäänkin pohtivat, että miksiköhän se Meredith sanoi noin, eikö se uskalla avautua mulle.

Käsikirjoittaja voisi ottaa oppia vaikka Tarantinon leffoista, niissä heitetään läppää niin luontevasti että oikeasti joutuu miettimään onko tuo käsikirjoitettu vai ei. Siis tottakai tv-sarjan on tarjottava viihdettä mutta jostain syystä tuo Grey menee enemmän överiksi kuin kauniit ja rohkeat konsanaan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kasa huonoja näyttelijöitä ja epäuskottavia tapahtumia. Ja vielä surkeassa miljöössä.

muita.. lost, täydelliset naiset

Vierailija
2/34 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

24, Pako, House, Greyn anatomia, Salkkarit, Kotikatu, Numerot, Bones, Simpsonit (totaalisen puhkikulunut jo), Äijät (yök), jne. Lista on aika pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa jenkkisarjoista. Noi jenkirikossarjat on käsittämättömiä, niistä tietää jo ensi metreillä kuka on syyllinen, ei ole mitään jännitettävää. Pitääkö ne sarjojen tekijät ihmisiä niin tyhminä että täytyy kaikki pureskella valmiiksi..

Vierailija
4/34 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan voi ymmärtää mikä siitä tekee niin suositun..

Vierailija
5/34 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekonaurettu, ärsyttävät näyttelijät jne

Vierailija
6/34 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole miltä näyttää ja mitä prameammat kulissit, sitä hullumpaa perheen jäsenille tapahtuu... Oikeasti!

Mutta sarjoja mitä en tajua on Lost, seurasin ensimmäisen kauden ja siitä on tullut ihan outo ja käsittämätön. Ihmiset tekevät omituisia ratkaisuja pienistä syistä.

Noita alkuiltojen valmiiksinaurettuja jenkkikomedioita en ymmärrä enkä sitä telenovelaa (onko oikea nimitys) missä on se Ruma Betty

Noi aamupäivän hömppäsarjat tulee joskus vapaapäivänä katsottua toisella silmällä kun luen samalla sanomalehteä ja nautin aamupalaa...

Vierailija
7/34 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on ihan elämänmakuinen ja ok sarja, mutta en tajua miksi ihmiset SEKOAA siitä sarjasta täysin.

Vierailija
8/34 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan pidän paljon Täydellisistä naisista ja Lostista.

Vierailija
9/34 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lost, OC, House, Greyn Anatomia, Pako, Täydelliset naiset,

Vierailija
10/34 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotikatu, BB, tanssii tähtien kanssa, missikisat, olet mitä syöt jne

Vierailija
11/34 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sarjoja joita en itse ymmärrä, ovat LOST, SOPRANOS, SOUTH PARK, TEHO-OSASTO, OC... Kaikkia olen joskus koittanut katsoa, mutta kun ei aukene niin ei aukene!

Musta 24 on loistava sarja, kaudesta toiseen koukuttaa! Pako myös tosi koukuttava!

Vierailija
12/34 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan katson brittisarjoja ja suomalaista kuten Taivaan tulet tms.

Vierailija
13/34 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

CSI.

Vierailija
14/34 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäisissä se ongelma,että luuserikundit pääsevät jatkamaan ja ammattitaitoiset naiset heitetään susille. Siksi en ymmärrä miksi niin moni nauttii kys. viihteestä...>:(

Vierailija
15/34 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme teknistä murhasoopaa..

Vierailija
16/34 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuvitella tökerömpää ja kökömpää, en ole myötähäpeän vuoksi pystynyt katsomaan yhtään jaksoa 10 minuuttia pidempään.

Samaan tuubiin saisivat minun puolestani mennä muutkin saippuat, kuten Kauniit ja rohkeat, tunteet ja tuoksut vai mitä niitä nyt on.

Unelmien poikamiehet, bb:t ym. saavat myös kiemurtelemaan myötähäpeästä.

Vierailija
17/34 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset, joissa on P-P Petelius tai Jope Ruonansuu tai Aake Kalliala, en muista nimiä, mutta ainahan niiltä jotain tulee. En kyllä niitä jaksa katsoa.

Ja ulkomaisista tämä 24. Pari jaksoa olen yrittänyt katsoa, ja ei nappaa niin ei nappaa. Enkä kyllä ymmärrä yhtään minkä takia se näyttelijä on valittu maailman seksikkäimmäksi mieheksi.

No, makuja on monia.

Vierailija
18/34 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eniten

Duudsonit, Jackass ym sekoilut: idiootit sekoilee

Kaikki ylisaippuat, Kauniit ja rohkeat jne: huonot näyttelijät ja tolkuttomat juonenkäänteet

Salatut elämät, Kotikatu: huonoja versioita edellisistä

Tanssii tähtien kanssa: en vain tajua.

Vierailija
19/34 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelinaisia, sitä lesbosarjaa, oc:ta ja vastaavia en ole edes vilkaissut kun en jaksa katsella ristiin rastiin paneskeluja ja ainaista rellestämistä.

Tosiasia on, että nykyisin en enää viitsi katsoa televisiosta juuri mitään. Lasten kanssa katson Pikku Kakkosen ja aika pitkälti siinä se. Mies tuijottaakin sitten futista illat pitkät.

Vierailija
20/34 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki amerikkalaiset komediat ovat myös minulle täydellinen mysteeri. Mitä hauskaa on jossain Frendeissä, jossa tyhmät hahmot puhuvat tyhmiä tyhmistä asioista? Ei vaan tajuu. Brittikomedia kyllä yleensä uppoaa.