Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua seksiä mutta...

Vierailija
25.05.2026 |

Tykkäilee somessa muiden naisten tissikuvista. Mies väittää ettei vika haluttomuuteen ole minussa, mutta onhan se. Olen laiha ja minulla on pienet rinnat. Mies kuolaa todella lihavia naisia ja isoja tissejä. Tuntuu todella typerältä ja vähän huijatulta, miksi mies on kanssani? Itselle seksi on todella tärkeää suhteessa ja tämä on ensimmäinen suhde jossa toinen ei halua seksiä. Pari kertaa kuukaudessa nopeasti pano ja se on siinä.

En tiedä mitä pitäisi tehdä. Ainakin tilaan leluja itselle mutta se ei poista sitä ongelmaa että mies kuolaa somessa päivittäin täysin minun vastakohtia. Hän sanoo rakastavansa minua ja haluaa perheen kanssani mutta tuntuu todella ristiriitaiselle.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki rakastaja ja anna ukkosi katsella, kun saat kunnon miestä

Vierailija
2/16 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon huomannu ilmiön jossa miehet halveksuu lihavia naisia ja nauraa niille mutta instassa niiden kuvia rakastetaan. sama ilmiö kun piilo homot haukkuu hirveästi homoja vaan koska itse ei uskalla paljastaa olevansa. jotenkin lihavuudesta on tullut ihanne ja normaalipainoisia pidetään sairaina ja liian laihoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut saman aikoinaan nuorena tyttönä ja jätin miehen. Perustelin sen itselleni siten, etten voi tuhlata niitä vuosia, kun olen kauneimmillani ja hoikimmillani, sellaiselle miehelle jolla on poikkeava naismaku, kun 9/10 miehestä haluaisi minut just tällaisena. Että en tasan rupea itkemään sitä, miks en ole riittävän lihava tai vanha, kun sitä ehdin olla loppuelämäni. Mieheni siis tykkäsi vanhemmista naisista sen lisäksi, että tykkäsi isommista.

Monta monta kertaa olen kiitellyt itseäni siitä, että lähdin suhteesta. Ei ollut kummoinenkaan juttu löytää parikymppisenä parempaa miestä tilalle.

Vierailija
4/16 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko olleet kuinka pitkään yhdessä ja seksiä ollut ennen enemmänkin.

Vierailija
5/16 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta alle vuoden yhdessä oloa ja seksiä oli enemmän vain ihan suhteen alussa kun kaikki oli vielä uutta. Jos yritän jotain uutta ehdottaa niin mies vaihtaa äkkiä puheenaiheen tai kääntää sen jotenkin ettei mikään toteudu. Minä joudun tekemään aina aloitteen ja useinmiten ei pääse alkuunkaan kun miehellä vaan ei seiso. AP

Vierailija
6/16 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiskaan vaan tollainen!

Vierailija
7/16 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hoikka nainen on kiihoittava, sulla on vaan väärä mies, valitettavasti.

Tuskin tulee muuttumaan, joten älä tuhlaa aikaa.

Vierailija
8/16 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasen wanhahouva Tyhjäpään kaakahdus.

Vierailija
9/16 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta alle vuoden yhdessä oloa ja seksiä oli enemmän vain ihan suhteen alussa kun kaikki oli vielä uutta. Jos yritän jotain uutta ehdottaa niin mies vaihtaa äkkiä puheenaiheen tai kääntää sen jotenkin ettei mikään toteudu. Minä joudun tekemään aina aloitteen ja useinmiten ei pääse alkuunkaan kun miehellä vaan ei seiso. AP

Miehelläsi tuntuu ongelmia riittävän. Hänelle seksi ei tunnu olevan mitenkään tärkeää ja aika estynyt tuntuu olevan vielä kaiken lisäksi erektio-ongelmakin. Vuosi on kyllä liian lyhyt aika että alkuhuuma katoaa. Kuvauksessa perusteella olet todella haluttava nainen sait minullekin seisokin aikaiseksi. Kyllä sinun kannattaa jatkaa nyt kohti uutta suhdetta.

Vierailija
10/16 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa perheen kanssasi, koska olet vähään tyytyväinen työmyyrä. Eli sinusta tulee hyvä äiti sekä lapselle että miehelle. Petipuuhat voit unohtaa.

Vierailija
11/16 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa perheen kanssasi, koska olet vähään tyytyväinen työmyyrä. Eli sinusta tulee hyvä äiti sekä lapselle että miehelle. Petipuuhat voit unohtaa.

Tätä pelkään itsekin että minusta tulee vaan äiti ja puoliso pelkästään vastuulla.

Vierailija
12/16 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi koskaan uskonut että tulen ikävöimään eksiäni. Kaipaan sitä kun joku ottaa kesken unien kyselemättä tai kesken kotitöiden. Sitä kun joku haluaa minua niin kovasti että muna on kivikovana eikä malta odottaa että pääsee sisään. Sitä kun "näytät kuumalta" tarkoitti sitä eikä ollut vaan sanoja ilman tekoja. AP

Vierailija
13/16 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi perustaisit perheen ihmisen kanssa, joka tekee sinut onnettomaksi?

Etsi joku muu, ei tilanne muutu paremmaksi.

Vierailija
14/16 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaa homo helvettiin!

Vierailija
15/16 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi koskaan uskonut että tulen ikävöimään eksiäni. Kaipaan sitä kun joku ottaa kesken unien kyselemättä tai kesken kotitöiden. Sitä kun joku haluaa minua niin kovasti että muna on kivikovana eikä malta odottaa että pääsee sisään. Sitä kun "näytät kuumalta" tarkoitti sitä eikä ollut vaan sanoja ilman tekoja. AP

Tarvikkeet miehen joka ottaa eikä kysele !1

Vierailija
16/16 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi perustaisit perheen ihmisen kanssa, joka tekee sinut onnettomaksi?

Etsi joku muu, ei tilanne muutu paremmaksi.

Mies on muuten todella huomaavainen, läheisyyden haluinen, välittävä, hyvä kesksutelemaan ja kaikkea muuta mistä normaalisti voi vaan haaveilla. Olenkin miettinyt että taitaa olla niin ettei kaikkea voi saada, jostain on luovuttava ja päätettävä mitkä on tärkeimmät piirteet mitä haluaa. Omalla kokemuksella kaikilta puuttuu joku. Vai olenko väärässä? AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi