Pullea alapää
Onko täällä muita normaalipainoisia naisia joilla on häiritsevän pullea häpykumpu? Näyttää hirveältä varsinkin jos sheivaa posliiniksi. Häiritsee seksielämää tosi paljon koska hävettää. Mitä asialle voi tehdä?
Kommentit (35)
Aijaa, mä luulin, että miehet just tykkää sellasista.
Älä sheivaa posliiniksi niin ei näytä hirveältä.
Mulla on, en ole tuhlannut aikaani häpeilyyyn, eikä tuo ole seksielämää ikinä haitannutkaan. Mutta lopeta sheivaus, jos se auttaa asiaa.
Thaimaalaiselle ex tyttöystävälläni oli pullea häpy. Oli ihanan näköinen posliinina. Ihanat kiinteät häpyhuulet oli myös. Kyllä kelpasi jumputtaa. Parhaimpana kertana 3 krt putkeen. Olisi halunnut kihloihin ja silloin olisi antanut tulla aina suuhun.
Ei kannata hävetä. Jos se oikeasti häiritsee niin sulla voi olla kehonkuvan vääristymä (BDD).
sehän on just söpö. itsellä on ja pidän joskus kireitä hameita joissa se näkyy. teet ongelman nyt ihan typeristä asioista.
No ei kyllä ole ongelma! Jos ihan täysi posliini ei sovi, jätä pieni kolmio tai kiitorata. Miehet tykkää pienestä pehmeydestä, mieluummin se kuin luiseva ja kalsea ulkomuoto. Tosin alapääsi ulkonäön ei pitäisi kuulua kenellekään, eikä sen kuulu miellyttää ketään.
Se tuntuu kiihottavaa kun kunnolla jumputtaa pulleaa häpyä vasten ja niin syvälle kun yltää. Spruits spruits aah!
Vierailija kirjoitti:
sehän on just söpö. itsellä on ja pidän joskus kireitä hameita joissa se näkyy. teet ongelman nyt ihan typeristä asioista.
Käytätkö legginsejä? Niiden läpi monilla näkyy kiihottavasti pullea pimppi.
Mulla on pullea kumpu.
En ole ikinä hävennyt ja minulle on sanottu pariinkin kertaan että minulla on nätti piip joten lopeta sinäkin se häpeily.
Sheivaan sitten muualta kun siitä kummulta ja kummulta vaan lyhennän.
En pidä itsekään pos#iinista eli ei väliä olekaan.
Niin, tai kerran olen itse asiassa hävennyt ja silloin olin ajanut po#liiniksi kun halusin nähdä miltä näytän siten. 😆
Tuli että kommentti julkaistaan tarkastuksen jälkeen eli en tiedä mikä sana sen aiheutti? Siksi sensurointi ja lyhenteet.
Laitapa ap kuvaa siitä, niin katsotaan!
Tuollasta on ihana nuolla, kauan. T:M42
Kun selällään vetää jalat koukkuun ja levittää haarat, niin häpykumpu ei juuri näy. Suosittelen👍
Pulleaa posliini häpykumpua on kiva vibrailla ennen panoa.
Eipä ole rumaa pillua vielä vastaan tullut missään, olipa posliini tai karvainen niin kaikki ovat ihania. Pullea häpykumpukin on ihana!
Se on just nätti, ja housujenkin läpi sellainen mitä kelpaa zoomailla. Jätä tupsu kummulle, ja siinä on kiihottavaa näky. Kyllä se pieni tyyny siinä kummulla on jopa ihan käytännöllinen, silloin kun oikein kunnolla työstetään.
Lakata häpeämästä. Own it.