Mitä unelmoitte mastuboidessanne?
Mitä unelmoitte mastuboidessanne, mikä kiihoittaa teitä eniten? Millä pitkitätte nautintoanne?
Kommentit (64)
Minä fantasioin miehestäni ja toisesta naisesta/miehestä.
Fantasioin myös naimisesta baarissa, vaikka biljardipöydän päällä.
Siitä, että minut otetaan väkisin, lujasti, joka reikään.
Minä fantasioin nuoresta kokemattomasta naisesta. Siis paluusta nuoruuteen, jolloin oli tarjolla kokemattomia ja estyneitä tyttöjä, joiden kanssa ei todellakaan päässyt sänkyyn ensimmäisen kuukauden aikana.
...naisista yleensä. Miehistä en koskaan. Huom. olen siis itse nainen;-D. Ennen kaikkea haluaisin itse kosketella naista ja tehdä vaikka mitä...toinen juttu on eläimet, sori vaan;-o. Koirat yleensä. Joskus mielessä pyörii vanhat luetut jutut...ja joskus menen ihan lukkoon kun pää on niin täynnä ajatuksia; ei yleensä kun itse puuhailee,mutta silloin kun miehen kanssa;-o.
Tummahipiäisestä ( puoliverikosta ) nuorehkosta tytöstä, joka on villi, rohkea ja nokkela sormistaan, pukeutuu seksikkäästi vähiin alusvaatteisiin ja hieroo pilluuaan reittäni vasten. Katselee, kun masturboin itseäni.
Fantasioin miehestä masturboimassa ja laukeamassa niin että spermat lentää ympäriinsä.
Tai sitten fantasioin siitä, että mieheni nai minua rajusti takaapäin ja näen hänet esim. peilistä - mies nauttii suunnattumasti työntyessään minuun.
Hoikasta somalipojasta joka panee mua kunnolla perseeseen niin että viikon verran tekee tuskaa käydä paskalla.
miehestä johon olen tutustunut harrastuksen kautta ja jolle olen omistanut Mamban Joku toinen aika -kappaleen. Nyt tiedän millainen mies olisi ollut minulle se oikea. Elämä on joskus niin raakaa. :/
Hän on fiksu, mukava ja kaunis kolmekymppinen nainen. Aina nähdesäni hänet takaapäin katselen estottomasti hänen nättiä peppuaan ja pohdin miltä tuntuisi päästä peuhaamaan hänen kanssaan ja tulla hänen 4. lapsensa isäksi. Miten pääsisin seuraamaan hänen masunsa pyöristymistä ja millaista 7 lapsen uusperheessä mahtaisikaan elämä olla.
Aivan ihan nainen!
yhestä vanhasta hoidosta ja kaverin avopuolisosta....
miehestä johon olen tutustunut harrastuksen kautta ja jolle olen omistanut Mamban Joku toinen aika -kappaleen. Nyt tiedän millainen mies olisi ollut minulle se oikea. Elämä on joskus niin raakaa. :/
Toinen joka itkee jatkuvasti sisimmässään erään nuoren miehen (todella paljon nuoremman) perään.
Ajattelen miten tapaisimme sattumalta jossain työn ulkopuolella. Miten hän tekisi selvän ehotuksen ja veisi minut johonkin rauhalliseen jännään paikkaan. Siellä hän sitten komentaisi minut riisuutumaan ja ottaisi minut rajusti.
vain mietin omaa aviomiestäni. Toki joskus on jotain hajanaisia fantasioita, mutta yleensä ja varmemmin muistelen ihan vain oikeaa avioseksiä oman mieheni kanssa. Ja miksi ei sitten tositoimia? Arki on rankkaa eikä aina jaksa sellaisia pitkiä sessioita kovin usein, mutta parhaita voi muistella uudelleen ja uudelleen.
Esim. näitä kertoja jaksan muistella: Menen "hierojalle" eli mies tekee oikeasti ja antaumuksella koko vartalohieronnan aivan kuin olisi ammattihieroja. Kun noin tunnin hieronnan jälkeen olen aivan rento ja nautin vain hieronnasta, huomaan, että hän keskittyy enemmän ja enemmän pakaroihin ja on lähempänä kuin oikea hieroja olisi. Lopulta tunnen, että käsien lisäksi minua hieroo takaapäin miehen kova penis. Mies painuu sisään ja hierominen muuttuu hyväilyksi. Lopulta hän kääntää minut kyljelleni, hyväilee vuorin rinnoista ja vuoroin pillusta oikella ryhmillä ja nussii koko ajan kovemmin ja kovemmin. Olen kuin soitin, jota hän hallitsee ja määrää orgasmien tahdin. Lopulta kääntää minut selälleni ja panee täyisllä ja laukeaa sisälleni.
Tällaista ei arkielämän pyörteissä voi ihan joka ilta harrastaa, mutta pelkkä muistelu saa hymyn huuliin ja orgasmin aikaan.
N30
vaimostani ja siitä ajasta jolloin meillä vielä oli seksiä...
vaimostani ja siitä, kun hän oli vielä nuori ja kiinteä, sekä pillu oli vielä normaalin tiukka...
Minä haaveilen...olen naimisissa (hyvin onneton olen ollut jo vuosia) ja tutustuin tänä kesänä 10 vuotta vanhempaan mieheen. Haaveilen hänestä masturboidessani...miten hän esim. ottaa minut hississä takaapäin, pidän vain kaiteesta kiinni, hän pysäyttää hissin...katselen seinän peilistä häntä, kun hän työntää kovaa kulliaan sisääni, hänen ahnaat kätensä tiukasti lantiollani...
Mutta hänestä, hänestä nykyään aina.
On se tosiaan väärin, kun vihdoin tapaa sen ihmisen, jonka kanssa olisi voinut olla onnellinen.
olen alle 30-kymppinen mies haaveilen 60-kymppisestä liikenaisesta joka olis pukeutunut hameeseen ja korkokenkiin ja naisin häntä hänen työhuoneessaan takaapäin rajusti ja sitten spermat suuhun ja sperma valuisi hänen punaisten huuliensa raosta.
Seksi on oikeasti ihanaa ja hyvää enkä osaa edes unelmoida toisista. Mut miksipä pitäisi jos näin on hyvä :)
Vaaleaverinen kaunis nainen istuu toimistossa. Hänellä on tiukahko valkoinen paitapusero, jossa on ylimmät napit auki ja beige hamonen. Toinen nainen (tumma ja pukeutunut laivastonsiniseen hame/jakku yhdistelmään) tulee huoneeseen kantaen paperinippua.
Paperit leviävät lattialle hän alkaa kerätä niitä ja huomaa kauniit ruskettuneet sääret. Hän koskettaa sääriä ja antaa käden mennä ylemmäs. Vaaleaverikkö avaa jalat ja paljastaa kauniit puhtaan valkoiset pitsipöksyt. Hän avaa myös paitansa ja kauniit täyteläiset rinnat ja rintaliivit paljastuvat.
Tummaverikkö ei voi vastustaa näkyä (vaikka hetero onkin). Hän on edelleen polvillaan lattialla ja raottaa pikkupöksyjä ja aloittaa ihanan pehmeästi suudella ja nuoleskella hyvältä tuoksuvaa puhdasta pillua. Vaaleaverikkö saa pian ja tummaverikkö vetää hameen alas ja nousee istumaan hajareisin vaaleaverikön päälle niin että pillut koskettavat toisiaan. Vaaleaverikkö avaa tummemman puseron napit ja hyväilee upeita pyöreitä tissejä. He molemmat ovat kiihkosta märkiä ja alkavat villisti naida niin että laukeavat viimein yhtäaikaa.
Olen hetero, mutta erosin pari kuukautta sitten...Pitäisikö kokeilla välillä naisen kanssa. Vai meneekö unelmani pilalle?