Mikä isoissa, pyöreissä rinnoissa kiihottaa miestä?
Kommentit (23)
Itseäni kiinnostaa enemmän urheilullinen pyöreä perse. Tissit saavat olla mieluiten B-kokoa, kiinteät ja nännipihat 3-4 cm. Nännit mielellään pystyt ts. erottuvat selvästi paidan läpi, jos ei liivejä.
aisankannattaja? Lopeta ajoissa ennenkuin kyrpiinnyn urakalla.
t: Perintätoimisto Smith & Wesson
Vierailija:
Sekstatessa ne pomppii tahdissa-onko parempa näkyä. Ja muutenkin tuntuvat pompahtavan esille puserosta. Oulussa näin.
Otappa lääkitys kuntoon. kai voin pitää isotissisistä naisista ilman lupaasi. Oulussa näin.
On niitä sellaisiakin miehiä jotka ei tykkää isoista tisseistä (onneksi omani tykkää). Eräs älynjättiläinen ilmoitti minulle kerran baarissa " oothan sä ihan kivan näkönen mut mä tykkään pienistä tisseistä enemmän, kun noi suuret on tollaset löysät" ... Ikää mulla oli 20-vuotta ja koko vain c-kuppi... Eikä ne omasta mielestäni ole löysät vieläkään. n25
pomppii koko ajan edes takasin tissit, ne näyttää koomisilta. Sellaset pienehköt ja kiinteät on parhaat. m26
en tykkää riippurinnoista
joten A-kuppi is best
mulla on sekä isot rinnat, isot nännipihat että isot nännit. Myönnän suoraan, että nautin miesten katseista jo pusero päällä, saati sitten kun olen puseron riisunut...
Ajatelkaa miten ihanaa kun nainen ratsastaa miehellä ja samalla suuren rinnat ihanasti heiluu silmien edessä.
Ja niitä kun samalla koskettelee niin . . . .
Siinä on aisteja kerrakseen.
Vielä jos rinnat varustettu suurilla nänneillä jotka haluu suuhun hellittäväksi.
Niin eikö siinä mies kuin mies LAUKEEEEEEEEEEEEEE
Mulla on ollut aina pienet rinnat , kaksi lasta imettänyt ja silti ovat pysyneet pieninä ja kiinteinä . Kehuja olen aina saanut mutta pääasia taitaa olla se että olen itse sujut rintojeni kanssa enkä häpeile niitä . JOS ottaisin silikonit niin ottaisin max b cupit koska olen hyvännäköinen ja olen tottunut että miehet huomaa mut kokonaisuuden takia ei vain pelkkien rintojen takia . Olisi hirveetä jos kaikki jotka juttelisivat minulle katsoisivat vain rintojani ja muistaisivat mut vain isojen rintojen takia . Mutta mielipiteitä on paljon ja tämä oli nyt vaan minun mielipide , tarkoitus ei ole ketään loukata ... ANNETAAN KAIKKIEN KUKKIEN KUKKIA , eikö vaan ? Jokainen kantaa omansa ylpeydellä ! ! !
Täällä B-kupit ja kiinteät rinnat, pöyreät norm nännipihalla. Ja miesystäväni aivan intona niihin. Sanoo aina, että ihana katsella niitä rakastellessa, kun ne niin ihanasti liikahtelee... :).
Puhumattakaan niiden hieromisesta ja imeskelemisestä.
Olen itse niitä pitänyt liian pieninä, mutta nämä kaiketi sitten makuasioita ja fantasioiden yhteenliittymiä.
Nyttemmin olen ollut niihin tyytyväinen, koska miesystävänikin on:)
ovat d-kupin kokoiset, nännipihat 10cm
No, niissä on mistä ottaa kiinni, mitä hyväillä, mitä imeä ja mitä katsoa.
Mitä tekee rusinapäisillä teepusseilla??
No, ei yhtikäs mitään!!
nää on näitä ikuisuuskeskusteluja, joilla isorintaset haluaa pönkittää omaa itsetuntoaan. sehän on sanomattakin selvää, että kaikenkokoisille rinnoille riittää katselijoita ja ihailijoita.. itselläni on d-kupit ja painan 55kg. enkä kyllä pidä edes itseäni isorintaisena.
pienirintaiset - A- ja AA- kupilliset tunkee mukaan keskusteluun? Jokuhan kyseli miksi isot rinnat kiihottavat/kiinnostavat? Niin, pienirintaiset ne taitavat hakea " itseluottamukselleen pönkitystä" . Mutta se siitä. Itselläni on C-kupin rinnat, nuorempana huomattavasti terhakammat kuin nyt kahden lapsen imetyksen jälkeen. Mutta hyvät siskot, painovoima ja ikä tekee tehtävänsä, vaikka et olis synnyttänyt ja imettänyt ensimmäistäkään lasta; työn kautta kun olen nähnyt lukuisia rintapareja. Samoin aktiivisen uintiharrastuksen myötä olen nähnyt lukuisia erikokoisia ja eri-ikäisiä rintoja uimahalleissa.
Rintsikoilla saa ihmeitä aikaan: käyttäkää hyvät naiset hyvinistuvia liivejä! Paitsi että rinnat saavat kunnon " kantotelineet" , itselläsi on hyvä ja varman kaunis olo. Ylväsryhtinen nainen kerää takuuvarmasti miesten katseita, rintojen koosta riippumatta.
Pienet ja sporttiset on mun makuun.
Mutta hyvä ettei kaikki tykkää samanlaisista!
rinnoista!!!!! Eli jos täytyy pitää tukevia liivejä ei omaa isoja pöyreitä rintoja, vaan löysät roikkuvat rinnat.
B-kuppi ja pyöreät...
Vaikka toisaalta voihan se vähän olla pöyreääkin kun on pyöreät... Hah !!!
Sekstatessa ne pomppii tahdissa-onko parempa näkyä. Ja muutenkin tuntuvat pompahtavan esille puserosta. Oulussa näin.