Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies tekee näin - tai jättää tekemättä?

Vierailija
23.11.2006 |

Tänä aamuna heräsin poikkeuksellisesti yhtä aikaa mieheni kanssa (yleensä nukun vielä pari tuntia, kunnes lapset heräävät). Kävelin keittiöön stringit jalassa tissit paljaina, mies ilahtui näkemästään - se että heräsin hänen kanssaan, mutta myös tuo nakuhomma. Tulipa mieleen, että miksipäs ei harrasteltais aamuseksiä, kun sellainen on meillä niin harvinaista. Nojailin tiskipöytään ja miehellä alkoi seistä. Kiipesin pöydälle istumaan ja mies siinä " pökitteli" jalkojeni välissä - molemmilla housut jaloissa - mutta kuitenkaan mies ei innostunut sen enempää. Aikaa meillä olisi ollut, mutta eipä tuo siitäkään olisi ollut kiinni.

Tällaista sattuu harva se kerta. Homma johtaa toimintaan, mikäli minä jatkan sitä. Mies seisoo tumput suorina ja odottaa että olen se aktiivinen.

Välillä vaan olisi kiva, että mies tekisi jotain. Olisi vähemmän kohtelias. " Ottaisi röyhkeän rohkeesti sen mitä haluaa" .

Masentavaa. Pyynnöt eikä puheet ei auta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ihan sama asia n 4 votta ihdensa eika koskan han aloite edes vähän helyta tai näuta han haluan seksi vaikka hanella seista .aina mun tarve aloita ja teen kaiki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi