Mitä unelmoitte mastuboidessanne?
Mitä unelmoitte mastuboidessanne, mikä kiihoittaa teitä eniten? Millä pitkitätte nautintoanne?
Kommentit (64)
tiedän, typerää mutta en vain saa häntä mielestäni
Matti Vanhasesta ja uuniperunoista. Nam nam, herkkuva, ihan kuola valuu kun ajattelee.. parempi lopettaa ajattelu.
Mun 20V rakastajasta, aivan taivaallinen pakkaus!
Miehestä metsurin vaatteet päällä, yläkroppa paljaana, kypärä päässä, raivaussaha kädessä. Paljas yläkroppa kiiltelee hiestä, hauikset on pumpissa, vatsa tiivis (ei sixpäkkiä). Jos kosketusetäisyydelle pääsisin nuolisin navasta solisluihin ja...huoh :)
entistä työkaveriani. Now and forever..
Joskus haaveilen muutamista yhden yön jutuista ... ne olivat pelkkää seksiä eikä monimutkaisele ihmissuhdekuviolle annettu edes mahdollisuutta. Joskus unelmoin tytöistä, jotka melkein sain... mutta jos tosipaikka tulisi tänään niin tuskin enää huolisin :) Fantasiat ovat siitä kivoja, että todellisuuden ja siinä esiintyvät henkilöt voi muovata mieleisekseen.
Kuvittelen olevani formulakuski ja ajan aivan sairaan nopeasti kaikissa kisoissa ja voitan jokaisen osakilpailun. Vaikka mestaruus on varma kaahaan viimeisessä kisassa tuhatta ja sataa suoraan maaliviivalle missä tusina himokasta neitsyttä odottaa minua punaisen Ferraarin konepellillä maaten jalat levällään. Palkintopallilla olen tottakai keskimmäisenä mestarina vieressä Hamilton ja Shumagher ja runkkaamme kaikki palkintopokaaliini salamavalojen räiskyessä ja kaadamme pokaalin kuohuvan spermasekoituksen alla odottavien kiimaisten toimittajien päälle.
Alistavasta pomosta joka ottaa väkisin ohimennen työpaikalla, huorana olemisesta siis pantavana olemisesta. Miehellä on tosi iso vehje ja tiukkaa tekee...Todellisuudessa seksi josta nautin on ihan jotain muuta. Seksiä oman turvallisen aviomiehen kanssa. Joskus vähän rajummin mutta sitomiset yms. tuntui tosi teennäiseltä. Kai mulla sitten on kuitenkin vähän huono mielikuvitus.
Fantasioin siitä että vaimoani panee lauma miehiä, he nussivat häntä kunnolla ja armotta. Lopulta minäkin liityn joukkoon ja katson vaimoani silmiin kun hän tyydyttää isokullisia miehiä.
Uhh kohta on pakko mennä vessaan runkkaamaan :D
Että olen neitsyt ja seksiorjana, mies (kartanonomistaja tms) käy hinkkaamassa erektiotaan mua vasten mutta ei puhkaise, vaan nai sitten viereistä tyttöä. Tai haaveilen miehestä joka masturboi rivakasti (no vaikka kahareisin lattialla :D), tai miehestä, jonka silmät on sidottu, ja joka konttaa armottomassa kiimassa mun pillun hajun perässä pitkin huonetta. Erinäisistä työkavereista. Väkisin-tyyppisestä seksistä ulkosalla tai työpaikan sivuhuoneessa. Homomiesten välisestä seksistä.
lentokoneessa ikkunan puolella, on yölento ja vieressäni istuu tuntematon mies, ihan sama kuka tai minkänäköinen. Hän työntää sormensa salaa pilluuni ja kiusaa minua niin kauan kun kiemurtelen orgasmissa enkä saa päästää ääntäkään. Olen itseasiassa toteuttanut tämän mutta mies vieressäni oli poikaystäväni..oli toosi hyvä orgasmi ja lento oli keskellä päivää. Toinen suosittu on lääkärissäkäynti,jossa mies gynekologi tyydyttää minut ultraäänisauvalla ja minä olen kuin en huomaisi mitään. Eli salainen ja huomaamaton seksi taitaa olla se juttu mulle.
N40Minä unelmoin 15-16 -vuotiaista oppilaistani
N40
Olin yksin kesämökkiä rakentamassa ja unelmoin, miten vieraakseni olisi tulossa mukava nainen, jonka olisin tavannut netissä. Miten putsaisin saunan, saunakammarin ja grillipaikan. Mökkityömaallekin järjestäisin mukavan paikan kahvin juontiin. Lämmittäisin saunan ja laittaisin rosvopaistin nuotion alle hautumaan. Illan hämärtyessä olisin hakenut naisen veneellä saareen. Kaukaa näkisin hahmon rannassa. Naisella olisi reppu ja kassi. Hän hymyilisi minulle kun tervehtisimme. Halaisimme ja lähtisimme veneellä paluumatkalle. Moottori pitäisi sen verran ääntä, että olisimme vaiti. katselisin naisen tukan hulmuamista tuulessa ja hänen hymyään. Olisin asettanut lyhtyjä saareen lähtiessäni ja lipuessamme rantaan sammuttaisin moottorin ja hiljaisuus kietoisi meidät hämärään.
Menisimme rantasaunalle ja pyytäisin hänet kanssani saunaan. Saunassa olisi lämmin ja kiukaan lasiluukusta tulisi kaunis tulen kajo. Kävisimme välillä uimassa. Uisimme raikkaassa vedessä. Palatessamme saunalle katselisin naisen vaaleaa nättiä peppua ja niin naisellista lantiota ja saunassa naisen peseytymistä.
Olisin hankkinut meille molemmille kylpytakit, joissa sitten vilvoittelisimme. Kamariin olisin kattanut iltapalaa kahdelle. Hakisin paistin ja nauttisimme siitä, salaatin, punaviinin, kynttilöiden ja toistemme seurassa.
Lattialle olisin levittänyt patjat. Niiden päälle kylläisinä vaipuisimme. Nainen olisi aika hiprakassa ja juttelisimme niitä näitä. Lopulta nainen nukahtaisi ja jäisin nauttimaan hetkeksi hänen hiljaisesta hengityksestään.
Aamulla nainen nukkuisi pitkään. Nousisin hiljaa ja katselisin naista. Huone olisi ollut sen verran lämmin, että nainen nukkuisi ilman peittoa. Katselisin hänen vartalonsa kaaria, kaunista peppua ja tyynyllä soljuvia hiuksia. Tekisin aamupalaa ja lopulta kolinallani herättäisin hänet. Nainen kipaisisi aamupesulle ja palaisi kylpytakissa. Söisimme aamupalaa ja katselisimme karttoja alueesta. Syötyämme nainen alkaisi harjata hiuksiaan. Pyytäisin saada harjata niitä. Harjaisin tukan ja letittäisin kalanruotoletille. Naisen kaunis niska paljastuisi ja alkaisin suudella sitä. Avaisin kylpytakin vyön enkä löytäisi alta yhtään vaatteita. Halaisimme ja antaisin käsieni kierrellä naisen vartalolla. Nauttisin joka kaaresta ja ihon pehmeydestä. Suutelisin häntä kaikkialle. Istuisin penkille ja nainen tulisi syliini hajareisin. Näykkisin hänen nännejään ja nauttisin rintojen pehmeydestä ja naisen vartalon lämmöstä. Kaataisin hänet patjoille ja painaisin kasvoni naisen haaroihin. Hänen pillunsa olisi ihanan lämpimän limaisen kostea. Tuntisin hänen naisellisen tuoksunsa ja tärinänsä kun kieleni osaisi pyörähtää juuri oikealla tavalla. Katsoisin naiseen välillä ja huomaisin miten hänen katseensa olisi jo hieman lasittunut kiihotuksen myötä. Riisuutuisin ja tulisin naisen päälle. Levittäisin polvillani hänen haarojaan, kietoutuisin häneen ja työntyisin sisään. Rakastelisimme. Tuntisin miten nainen laukeaisi ja samalla laukeaisin syvälle naisen sisään. Jäisimme makaamaan. Vetäisin päällemme peittoa, sillä auki olevasta ikkunasta huoneeseen tulisi viileää ilmaa. Nukahtaisimme hetkeksi.
Unelmaa se, että kaikki osuisi juuri kohdalleen.
kun oli raskausaikana tarkastuksessa. Tämä lääkäri teki siis sisätutkimuksen.
Tosi symppis ja hyvännäköinen nuorimies.
Joskus oon sitten miettynyt, että olis ihanaa, kun tämä panisi oikein kunnolla siinä lääkärin tutkimuspöydällä. Aah..