Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka pitää itseään kauniina

Vierailija
04.11.2014 |

Pidätkö itse itseäsi kauniina ja uskallat kehua itseäsi myös muille? Mitä mieltä naisesta, joka tietää olevansa kaunis eikä peittele sitä (Mutta ei kuitenkaan liikaa ylpeile)?

Itse arvostan.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vajaan ihmisen tekemä keskustelu. Murehdi omista asioista.

🤣

Vierailija
62/97 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, koska havahduin vasta hiljattain siihen että minähän olen kaunis. Aiemmin olen pitänyt itseäni rumahkona. Ja ikää alkaa olla jo lähemmäs 40.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmille naisille puhutaan ulkonäöstä lapsesta asti, joten heille tulee eniten paineita, ja eniten epävarmuuksia.

He luulevat, että vain heidän ulkonäkönsä merkitsee. Joten jos on kaunis nainen, jolla on hyvä itsetunto, niin onpa yksisarvinen.

Kauniit naiset leikkauttaa itseään eniten plastiikkakirurgeilla.

Vierailija
64/97 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olin nuorena hyvännäköinen, mutta en olisi ikipäivänä sanonut niin kenellekään.

Vierailija
65/97 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut rumatkin pitävät itseään kauniina. Oudolla tapaa. Olen tavannut henkilön. Kuka tahansa voi pitää itseään kauniina.

Totta. Instagramiin päivittelevät niitä ah-niin-kauniita selfieitään ja kaveriporukka vielä kiljuu kuorossa kehuja. Sitten joku ulkopuolinen katsoo että wtf, tuo ei muuten ole kaunista nähnytkään.

Väitän että joka ikinen joka latailee Instagramiin säännöllisin väliajoin kuvia omasta naamastaan pitää itseään kauniina.

Vierailija
66/97 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa saa olla mitään. Pidät itseäsi kauniina tai rumana aina teet väärin. Aikuisilta ihmisiltä jo odottaisin käytöstapoja muiden kiusaamisen ym. Kohdalla. Aikuisten hölmön käytöksen vuoksi on turha moittia nuorten ja lasten käytöstä. Olkaa aikuiset itse mallina ensin.

Vierailija
67/97 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneimmille naisille puhutaan ulkonäöstä lapsesta asti, joten heille tulee eniten paineita, ja eniten epävarmuuksia.

He luulevat, että vain heidän ulkonäkönsä merkitsee. Joten jos on kaunis nainen, jolla on hyvä itsetunto, niin onpa yksisarvinen.

Kauniit naiset leikkauttaa itseään eniten plastiikkakirurgeilla.

Mielestäni on erikoinen ajatus että ne kauneimmat olisivat aina olleet sitä lapsesta saakka. Ei pidä paikkaansa, se joka on ollut pikkukakarana kaunotar voi olla aikuisena ihan jotain muuta. Tietysti silloin tuleekin tarve kaiken maailman leikkauksiin kun itsekin tajuaa ettei enää olekaan se kaunein mihin on tottunut.

Jonkin verran on niitäkin jotka olivat lapsena yleisen mielipiteen mukaan rumia mutta aikuisena puhkesivat kukkaan.

Vierailija
68/97 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulta pois. Terve itsetunto on hyvä asia.

Itse en rumana ihmisenä välitä ulkonäköasioista.

T: tuntematon 

Vierailija
69/97 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua sitä, kun monet valittavat aina ettei Suomessa saa kehua itseään kauniiksi. Tässäkin keskustelussa. Anteeksi, mutta missä ihmeen tilanteessa itsensä kauniiksi kehuminen olisi edes tarpeellista?

Itsekin olen kaunis ja tiedän sen itse, mutta en todellakaan koe tarvetta korostaa sitä muille. Eikä yhtään harmita, ettei "Suomessa saa kehua ulkonäköään muille". Mihin ihmeen tilanteeseen sellainen sopii ja miksi ketään muuta kiinnostaisi? En ole ikinä ollut sellaisessa tilanteessa, jossa olisi ollut tarve kertoa muille ulkonäöstäni.

Eli te, joita tämä harmittaa, voisitteko kertoa kyseisiä tilanteita? Milloin pitäisi voida kehua itseään suullisesti muille? Oletteko useinkin tälläisissä tilanteissa?

Sen lisäksi tämä on taas näitä "vain Suomessa!" -juttuja, jotka ovatkin totta missä tahansa muuallakin.

Kaikkialla maailmassa ihmetellään tai naureskellaan ihmisiä, jotka ylistävät itseään. Lukekaa joskus vaikka ulkomaalaisiakin palstoja eikä pelkkää Vauvaa.

Vierailija
70/97 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana kaunis, en ole enää. Huomaan selvästi miten ihmisten käytös minua kohtaan on muuttunut kun ulkonäköni on heikentynyt. 

Vierailija
71/97 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne tosi kaunottaret eivät juuri arvosta itseään, mutta ne vähemmän kauniit sitten luulevat itsestään liikoja ;)

Vierailija
72/97 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän viehättävämpänä sellaista naista joka on kaunis mutta ei itsetietoisesti tuo sitä esille tai suorastaan tyrkytä. Näitä itseään esitteleviä naisia on pilvin pimein, kaikki laitetaan vain kauniin ulkonäön piikkiin ja yritetään saada jotain erityiskohtelua tämän takia. Kaunista ulkokuorta on kiva katsella mutta jos se jää vain siihen, mikä siinä on ideana? Kauniit naiset saavat peräänsä vain pinnalliset friikimiehet jotka rakastuvat vain siihen pintaan ilman että tarvitsee edes tuoda asialle persoonaa.. Sehän on kauhistus tuoda esille että myös kauniit ihmiset ovat ihmisiä heikkouksineen, liian henkilökohtaista, epäsovinnaista ulkonäköön. Mitä, toinen ei olekaan mikään ilmapäinen nukke. 

TikTokissa ulkonäkökeskeisyys korostuu, on kaikenmaailman p*rseenheiluttelijoita ja meikkipellejen keikistelyjä, nuoret näkevät tällaista ja on vahingollista varsinkin kun siinä iässä itsetunto voi olla heikko, vertaavat itseään toisiin. Maailma on julma kun kukaan ei voi olla oma itsensä, aina pitää tähdätä parempaan, myös ulkonäössä. 

Vierailija
73/97 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisen kaunis ei aina ole pantava ja päinvastoin. 

Vierailija
74/97 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa olevani klassisen kaunis, mutta olen tyytyväinen ulkonäkööni. Minulla on aina ollut vähän omanlainen tyylini, niin en ole edes yrittänyt mukautua tavanomaisiin kauneusihanteisiin. Parisuhteissa olen kyllä saanut kehuja ulkonäöstä, mutta en kyllä voisi kuvitella kehuvan ulkonäköäni muille.

Vierailija
75/97 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee klassisen kauniista sellaisen ettei ole pantava? 

Vierailija
76/97 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee klassisen kauniista sellaisen ettei ole pantava? 

En ole kommentin kirjoittaja, mutta kaunis ei välttämättä aina ole seksikäs.

Vierailija
77/97 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Jennifer Connelly on todella upea kaunotar, edelleenkin nyt kypsempänäkin. En vain olisi kuvitellut että hän olisi näyttäytynyt missään alusvaatekuvissa vaan hänessä on aina ollut sellaista viatonta, suloista kauneutta Jos seksikkyyttä naisesta hakee niin aika usein nämä naiset sitten poseeraavat jossain vähäpukeisena ja reilusti meikattuina jossain Playboyn sivuilla. Seksikkyys näyttäytyy yleensä sellaisena vähäpukeisuutena mutta ei aina siinäkään vaan vastustamattomana karismana siinä on jotain sensuellia, aistikasta, intohimoa. Se näkyy naisessa kaukaa vaikka olisi asiallisesti pukeutunutkin. 

Vierailija
78/97 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ei tarkoita, että ihminen olisi jotenkin tyhjäpää. Mutta, se, että on kovin kiinnostunut omasta tai muidenkaan kauneudesta ja ylipäätään keskustelemaan siitä, kuinka kaunis on vai eikö ole, niin se kyllä väistämättä osoittaa jonkinlaista älyllisyyden vajausta. 

Vierailija
79/97 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia olla itsevarma ulkonäkönsä suhteen tai  tyytyväinen ulkonäköönsä tai jopa kiitollinen, kuin kehua sillä tai asettaa itsensä toisten yläpuolelle. Ylipäätään itseään kehuva ihminen ei ole miellyttävä. Emmehän kehu sitäkään kuinka viisaita olemme tai kuinka rikkaita. 

Vierailija
80/97 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ketään ei saa kehua ettei toinen liikaa ylpistyisi. Ei mistään, on sitten kokkaustaidot, taiteelliset taidot, luonteenpiirteet, kaunis/komea ulkonäkö. Siksi on raikas tuulahdus että joku oikeasti kehuu vaikka ulkonäköäkin, mikä se on keneltäkään pois? Ei se sitä tarkoita että toinen on parempi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä