Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin sitte just jätetyks, puolessa välissä raskautta...

Vierailija
31.03.2008 |

.

Kommentit (707)

Vierailija
361/707 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tuollaista läpikäynyt mutta voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu. Olen pahoillani puolestani mutta toivotan teille lämpimän halin kera voimia kaikille paitsi miehellesi!

voi olla, että lapsesi reagoivat myös tähän muutokseen fyysisesti, tuo on heille todella iso shokki niin kuin sinullekkin.

Tsemppiä!!!

Vierailija
362/707 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En tiedä lohduttaako yhtään tällä hetkellä, mutta miehesi aikoo sentään jäädä lastesi elämään. Luin jokin aikaa sitten Eeva-lehden haastattelun siitä yhdestä Tampereella asuvasta naisesta (hitsi kun en nyt millään muista nimeä), joka veti 80-luvulla tv-jumppaa. Hänen miehensä lähti toisen naisen luokse ja perusti uuden perheen eikä ole ollut missään tekemisissä lastensa kanssa (olisikohan niitä lapsia ollut 4). Perhe selvisi naisen vahvuuden takia kriisistä, mutta kyllä lapset ovat edelleen katkeria isän hylkäämisestä.

Mulla on ihan pala kurkussa sun tilanteen takia ja toivon hurjasti sulle voimia!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/707 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsensakin ovat elämässään hyvin pärjänneet.

Ap:lle voimia :)

Vierailija
364/707 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen voimia toivon sinulle. Vaikutat niin vahvalta tolkun ihmiseltä, että luotan kyllä siihen että pärjäät ja suoriut - hyvä että olet osannut hankkia apua jo nyt!

Akuutti kipu ja shokki kyllä hälvenevät ajan myötä, ja sitten on surun ja luopumisen vuoro... ja sitten toipumisen. Ja kuten kaikki muutkin ovat sanoneet, minulla on tunne siitä että asiat kääntyvät vielä kyllä hyviksi elämässäsi. Kunhan et jää kiinni kaunaan ja katkeruuteen (kuten oma samanlaista kokenut äitini, jonka mainitsin aiemmin ketjussa), vaan rupeat liikkumaan eteenpäin sitten kun sen aika tulee.

<<rutistus>>

Vierailija
365/707 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinulla on jopa omaa aikaa, varmaan ekaa kertaa vuosiin.

Ja luulen että yllätyksenä tulee miehellekin että mitä se oikeasti on. Ja että hänellä on ollutkin aika helppoa kun sinä olet ollut mukana. Voi olla että tarvitsee äitiä apuun.

Vierailija
366/707 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama tilanne ja jossain vaiheessa mies heräsi kun aloin hoitamaan paperiasioita lakimiehen kanssa. Rankkaa on tiedän, mutta loppujen lopuksi se on kuitenkin mies joka menettää kaiken. Lapset, perheen, vaion, kodin ja kukaan ei tosiaan huoli 5 lapsen etäisää vaikka mies olisi millainen tahansa. AP kaikkea hyvää sinulle ja lapsillesi, muista et sinulla on ihan kaikki.

Vierailija
367/707 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaat myös etten ole " aina sopivasti tullu raskaaksi" , vaan molempia siihen on tarvittu. Kuten jo monesti sanottu, tätäkin raskautta kypsyteltiin ja harkittiin vuosi. 192 Sulla on oikeus omaan mielipiteeseesi, mutta tässä suhteesa ei ole ketään pakotettu olemaan, eikä mun mies ole harkinnut eroa vuosia.

KIITOS TEILLE KAIKILLE LOHDUTTAVISTA SANOISTA JA HALAUKSISTA!!!!

Tänään on ollu todella vaikea aamu, pienimmäisellä oli koko yön unia: huusi unissaan " isiii" , en oo siis nukkunu lähes ollenkaan. Kaksoset on tän päivän vielä kotona ja pienimmäisen mies vei päiväkotiin. Esikoinen on koulussa.

Vaihdettiin muutama sana miehen kanssa, joka parilla lauseella mitätöi kaiken yhteisen mitä meillä on ollu. On taas niin lyöty olo.

Kahteen ja puoleen vuorokauteen ei oo edes nesteet pysyny sisällä, mitään kiinteetä en oo pystyny suuhuni edes laittamaan.

Neuvolassa sanottiin, että mulle voidaan antaa sairaslomaa kaiken tän takia, sitte ku tää mun (somaattisen syyn sairasloma) loppuu. Tällä hetkellä tuntuu, että tarvitsen sen sairasloman, mutta taloudellisesti se saattaa olla täysin mahdotonta. Pitkä sairasloma ku alentaa palkkaa. En tiedä mitä tekisin.

ap

Vierailija
368/707 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kirjoittaa 25 viestiä sujuvasti välilyöntien kanssa ja yhtäkkiä ei muistakaan niitä. Lisäksi tää " lapsi huutaa iisiii" -kuulostaa jotenkin....hmm " liialta" draamalta.

Vierailija
369/707 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ensin kirjoittaa 25 viestiä sujuvasti välilyöntien kanssa ja yhtäkkiä ei muistakaan niitä. Lisäksi tää " lapsi huutaa iisiii" -kuulostaa jotenkin....hmm " liialta" draamalta.

Vierailija
370/707 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilyönnit sun muut on aika pieni seikka tällä hetkellä mun elämässä ja jotain osuutta virheellisen kirjottamiseen saattaa olla henkisellä/fyysisellä väsymyksellä, lasten kanssa yksin olemisella, kaikkien asioiden hoitamisella, pään sisällä pyörivällä kaaoksella ja illalla nautituilla opamoxeilla sekä vatsataudilla (tai stressin aiheuttamalla vatsataudilla, en tiedä kumpi tää on). Olen henkisesti ja fyysisesti loppu, iho on rutikuiva, huulet halkeilee jne. Selittäneekö tämä yhtään kirjoitusvirheitä.

Tukiverkko on aika minimaalinen, mulla ei oo sisaruksia ollenkaan, vanhemmista on elossa vaan äiti, lähisukulaisia ei oo täällä ja kavereilla/ystävillä on omat elämänsä (puhelimessa kyllä puhutaan) ja kotiapua kuulemma voisin saada neuvolan kautta.

ap

Vierailija
371/707 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siinä ei oo mitään ihmeellistä, että lapset käsittelee vaikeita asioita unissaan, niinhän me aikuisetkin tehään.

En koe siinä mitään draamaa, että 2,5-vuotias näkee unta isästään, ku isä on aina ollu läsnä ja sitte yhtäkkiä ei enää olekaan.

ap

Vierailija
372/707 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja iso halaus!

Vierailija
373/707 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pelottaa, kun tuntuu ettei fysiikka oikein kestä. Huimaus, päänsärky ja jatkuva ripulointi on vienyt ihan kaikki mehut.

ap

Vierailija
374/707 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen myös miehesi puolesta.

Vierailija
375/707 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeksi eilen lävähti ruutuun taas " linkittäminen kielletty" .

Ap, voimia mielettömästi sinulle, yritä sivuuttaa nämä provo-huutelijat täällä, ei sinun tarvitse heille mitään selittää.

Vierailija
376/707 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta kun miehen piti muuttaa niin alkoi perua. Ei siltikään sanonut että haluaa jatkaa mutta asuntoa ei vaan alkanyt löytyä. Oli ollut pitkään poissaoleva, ärtyinen yms. ja tyly.

Meni lääkäriin ja sai sairasloman ja lääkkeet, oli ollut ihan uupunut ja masentunut. Myöhemmin kertoi että kaikki tunteet oli ihan poissa, oli ihan turta ja tunteeton olo.

Nyt ollaan taas yhdessä ja tunteetkin sieltä löytyi, mutta oli se pimeä hetki molempien elämässä. Ja vaikea sitä on unohtaakaan mutta ei hajonnut perhe ainakaan.

Vierailija
377/707 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä tiedän mistä se johtuu! 201

olimikäoli,toivotan kaikille aurinkoista kevättä ym,tuolla ulkona on jo perhosiakin.

Vierailija
378/707 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt sitten selitellä vähän enemmän...

Ajatus oli, että joskus ne " välilyönnittömät" tulee läpi, joskus ei. Eli ap ei varmaankaan ole joka tekstiänsä aiemmin tsekannut välien kannalta täydellisiksi ja sitten yhtäkkiä lopettanut, vaan tekstit vaan joskus tulee niiden pisteidenkin kanssa läpi normaalisti. Niinkuin esim. 201:n oma teksti.

Ei todellakaan ollut tarkoitus aiheuttaa pahaa mieltä sinulle ap. Muistaakseni joskus aiemminkin tänne olen kommentoinut (nrolla 30?).

Tsemppiä toivottelen edelleen... ja hengessä mukana :)

Vierailija
379/707 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet ihan poikki, ihmisparka. Kroppasi yrittää kovasti kertoa sinulle, että sinä et jaksa enää kauhean paljon enempää. Sinun pitäisi ehdottomasti levätä mahdollisimman paljon. Käytä hyväksesi se sinulle tarjottu sairasloma vaikka se rahanmenoa tietääkin, tai pian olet toooodella pitkällä sairaslomalla. Käy apteekissa hakemassa jotakin ripulilääkettä, muista tosin mainita siellä se Opamox, jotta osaavat antaa jotakin sellaista, jonka kanssa ei tule ikäviä yhteisvaikutuksia. Sinun täytyy saada ravinto pysymään sisälläsi, jotta et kuihdu ihan kokonaan. Olisiko mahdollista, että miehesi olisi muutaman päivän lapsiesi kanssa ja sinä menisit jonnekin lepäämään? Tai miehesi menisi vaikka sinne äidilleen ja ottaisi lapset mukaansa? Saisi siinä ukkosi maistaa samalla millaista on olla lasten kanssa ilman vaimon apua.

Olen kauhean pahoillani puolestasi, mutta muista: mikä ei tapa, se vahvistaa. Sinä nouset tuosta vielä entistä ehompana.

Vierailija
380/707 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinhoitaja tms auttamaan kotona ja lasten kanssa. Etenkin kun raskaus tuosta etenee ja olet yksin huolehtimassa kaikesta. Myös sairalsomaa kannattaa pyytää, jos tuntuu ettet jaksa, töitä tärkempää on nyt oma vointisi ja lasten hyvinvointi.

Kyllä pieni lapsi reakoi unissaan, meilläkin 1v6kk itkee joskus unissaa isiä tai äitiä, esim jos toinen on ollut illan poissa ja lapsi kaipaa unissaakin. Outoa epäillä tälläisestä. Tai piste-välilyönti virheistä, niitä sattunut itsellenikin vaikka vuosia täällä kirjoitellut.

Jaksamista sulle näihin vaikeisiin ensimmäisiin päiviin. Pian se pahin alkaa helpottaa ja sulla onneksi ihanat lapset, suurin syy elää! Mies teki ruman tempun, vaikka taustalla olisi masennus tai uupumus, niin raskaana olevan naisen jättäminen... hyi helvetti! Parempiakin miehiä löytyy, usko pois, ei miehesi taida olla mies ollenkaan vaan hiiri!

Kaikkea hyvää sinulle, pienelle syntymättömälle vauvallesi ja isommille lapsille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi