Tulin sitte just jätetyks, puolessa välissä raskautta...
Kommentit (707)
että vie tavaransa pois. Ihmetteli kai, että mistä nyt tuulee.
ap
Että joku elämänvaihekriisikin voi olla. Tsemppiä! Olisinpa yhtä vahva kuin sinä!
Mies täyttää 33v. ja kolmenkympin tienoilla ei ollu minkäänlaista kriisiä (mitä kyllä ihmettelin). Välillä mietinkin, että onko tää kolmenkympin kriisi jälkijunassa vai joku kolmevitosen kriisi etukäteen. Tuntuu, että koko paketti on niin monen asian summa (ikäkriisit, " elämän saavutukset" , liiallinen töiden/ylitöiden tekeminen, perustyytymättömyys, mun raskaus, todellisen/kunnollisen ystävän puute jne. ).
ap
mutta asiat ovat mutkikkaita. Laita elämäsi ajoissa järjestykseen ennen lapsen syntymää. Tuollainen jojo-liike tappaa sut ennemmin tai myöhemmin. Silloin lapsilla ei ole yhtään " tervejärkistä" vanhempaa
Sanoin eilen miehelle perheneuvolan jälkeen tästä jojotuksesta, eikä mies ymmärtäny ollenkaan mitä sillä tarkoitin. Sanoin siitä kulta-sanan käytöstä, että kutsukoon vaan kullaksi, jos todella tarkoittaa sitä ja muussa tapauksessa jättäköön sanomatta sen. Mies sanoi yrittävänsä muistaa asian, johon mä sanoin ettei yrittäminen riitä, joko mä oon sen kulta tai sitte olkoon käyttämättä koko sanaa.
Tuuletin kunnolla tunteita perheneuvolassa eilen ja tänään löydetyt nuuskapurkit (valehtelu) vaan vahvisti mun päätöstä jatkaa omaa elämää lasten kanssa. Helppoahan tää ei missään tapauksessa ole ja on mentävä askel kerrallaan eteenpäin ja ihan varmasti takapakkeja tulee, mutta eteenpäin tässä on nyt mentävä.
ap
että miten ihmiset jaksaa sun provoiluas
Kun on tämä viestiketju suosikeissa ja kirjoittaa up:n niin pääsee vimpalle sivulle näppärästi ja samalla tulee laitettua ketju taas ylös. MInua ainakin kiinnostaa loppuuko tämä koskaan =)
Vierailija:
PS. Ei kai kukaan nyt näin pitkää ketjua lue kymmnen viestin satseissa, vaihtakaa nyt ihmeessä se viestimäärä 50:een tai vaikka sataan, niin ei tartte räpsiä koko ajan tai lukea sivutolkulla pelkkää upuppia.
Mutta kuulumisia olisi niin kiva kuulla. Luulenpa että on kone levinnyt hänellä nyt sitten ihan lopullisesti sitten.. yhteyshän on tökkinyt jo jonkun aikaa! Kumman riippuvaiseksi tehnyt näköjään yhden jos toisenkin tämä ketju..tai Kiljuskan tarina tai minä ainakin odotan että mitenkä tämä päättyy -miten tässä käy.. vielähän he asuvat saman katon alla :) -odotellaan..odotellaan..
jossain vaiheessa karkas juttu niin käsittämättömäksi että muuhun en oikein jaksa uskoa kuin hyvään provoon. avauksiahan tässä ketjussa taitaa olla liki 10 000
Jotenkin vinksahtaneelta vaikutat :/
ja se nostaa kyllä kovan kuumeen, eli huomaat kyllä, onko se sitä;) Kuulostaa tosi stressaavalle tuo tilanteesi, mutta kyllä sä siitä selviät ja jonain päivänä se onni iskee sinnekin. Voit kyllä oikeastaan olla tyytyväinen, että pääsit miehestäsi eroon, jos tuollaista nyt mieheksi voi kutsua. Tsempit!
En tiedä lohduttaako yhtään tällä hetkellä, mutta miehesi aikoo sentään jäädä lastesi elämään. Luin jokin aikaa sitten Eeva-lehden haastattelun siitä yhdestä Tampereella asuvasta naisesta (hitsi kun en nyt millään muista nimeä), joka veti 80-luvulla tv-jumppaa. Hänen miehensä lähti toisen naisen luokse ja perusti uuden perheen eikä ole ollut missään tekemisissä lastensa kanssa (olisikohan niitä lapsia ollut 4). Perhe selvisi naisen vahvuuden takia kriisistä, mutta kyllä lapset ovat edelleen katkeria isän hylkäämisestä.
Mulla on ihan pala kurkussa sun tilanteen takia ja toivon hurjasti sulle voimia!!!!!!!
arkisten asioiden järjestäminen on jo saavutus. Älä suojele miestä salaamalla tilanne vaan puhu avoimesti ihmisille, sillä tavalla saat apua ja tukea.
täältäkin... rukoilen sun puolesta ap. Sä kyllä selviät tästä, yhdessä lasten kanssa. Jos kerta mies on tuollainen, niin parempi kun lähti.
*hali*
että mikä saa teidät uskomaan äiti-kiljusen miehen mielenterveysongelmiin? Mitä se on tehnyt sellaista,mikä kertoo mt-ongelmista?????