Tulin sitte just jätetyks, puolessa välissä raskautta...
Kommentit (707)
Nuuskasta valehtelu on paha juttu ja ei liene ainoa valhe mieheltäsi. Toinen nainenkin on mahdollinen.
Pysy linjoilla ja toivotan sinulle hurjasti voimia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Perheneuvolassa keskusteltiin niistä ero-/avioliittoasioista, eikä mies osannu päättää mitään, haluaa kuulemma muuttaa, jotta voi miettiä asioita rauhassa. Saatiin sovittua, että jos ei asuntoa löydy ennen kesäkuuta, niin muuttaa äitinsä luo. Miesterapeutti kysyi mun mieheltä, että tajuaako se, että mä alan elää omaa elämääni enkä odottele sen päätöksiä. Mies sanoi ymmärtävänsä asian.
Mun mielestä tän asian olis voinu hoitaa ilman muuttoa, mutta koska mies haluaa muuttaa niin muuttakoon. Teen henkisesti avioeroa, näyttää aika epätodennäköiseltä, että tästä tulis enää mitään harkinta-ajan jälkeen. En mä jaksa jäädä odottelemaan mitään " armopaloja" niinku joku koira. En mä voi elää enää " mitä jos kuitenki" -tunteessa, käy liikaa voimille.
Miten mä saan kovetettua itseäni sen verran ettei yksinäisyys satuttais niin paljon???
Tuntuu todella yksinäiseltä, kaipais kovasti kainaloa, johon käpertyä ja kättä, joka silittäis poskea :(.
Teen keikkaa, koska rahatilanne vaatii sitä ja jotta miehen ei tarvii tehdä yksin ylitöitä.
Jos vaan saan tän kapistuksen toimimaan, niin tuun huomenna taas käymään, kerron sitte vaikka enemmän asioista, nyt ei pää toimi enää kunnolla, koska väsyttää niin paljon.
ap
Lopettakaa nyt einsteinit se toisesta naisesta inttäminen!
AP:lle tsemppiä taasen!! <3
PS. Ei kai kukaan nyt näin pitkää ketjua lue kymmnen viestin satseissa, vaihtakaa nyt ihmeessä se viestimäärä 50:een tai vaikka sataan, niin ei tartte räpsiä koko ajan tai lukea sivutolkulla pelkkää upuppia.
Mitenkä pitkällä raskaus olikaan sitä jäin miettimään että selviääkö vauva jos on syntynyt.
Ajattelin että kun tekee ylitöitä raskaana ja iso perhe sekä stressiä niin ennenaikaiusuuden riski kasvaa.
kai se kiljukaula itekin tän löytää
Eilen siis perheneuvolassa miehelle sanottiin ihan selkeästi, että polttaa tällä hetkellä kovaa kyytiä kynttilää molemmista päistä loppuun ja tarvitsee apua. Mies ei halua ottaa apua vastaan (suostuu näihin perheneuvolakäynteihin, ei muuhun), kuvittelee oman kämpän ratkaisevan kaikki ongelmat. Miehelle tehtiin selväksi ettei käyttäydy terveellä tavalla, mutta minkäs teet...
Sain eilen mittani totaalisen täyteen ja oon itsekin sitä mieltä, että on helpompi olla eri osoitteissa, koska mies ei suostu hoitamaan itseään, menköön sitte pohjamutia myöten oikein urakalla. Enempää mä en pysty miehen eteen tekemään, kaikkeni oon yrittäny. Terapeutit kyseli mieheltä miksei ole onnellinen ja mikä mättää, niin ei osannu mies siihenkään vastata, vaan totes että pää on niin sekaisin ettei tiedä mistään mitään.
Tänä aamuna sitte se mun mitta läikky yli, ku mies oli lähteny töihin. Siivosin meidän kakkosvessan kaapin, sinne oli survottu kaikenmaailman mainoksia ja niiden väliin oli piilotettu tyhjiä nuuskapurkkeja. Mies on väittäny mulle koko ajan ettei käytä, vaikka oon epäilly, että käyttää. Joo tiedän ettei joku nuuska kaada maailmaa, mutta pointti onkin se, että valehtelee, mies tietää etten voi sietää valehtelua (oon aina itse ollu täysin rehellinen kaikesta ja sitä oon myös toiselta edellyttäny). Kysyin nuuskapurkeista ja mies väitti ettei ne oo sen, on kuulemma säilyttäny niitä takin taskussa ja laittanu ne sieltä vessan kaappiin, HALOOOO kuinka tyhmänä se mua pitää???
Jos pitää valehdella tollasesta asiasta, niin mistä kaikesta muusta se mulle valehtelee??? Onks tosiaan niin vaikeeta olla rehellinen ja arvostaa toista edes sen verran, että puhuis totta??? Mies on ihan sekasin, sen käytös on sairaalla tavalla omituista, eli todella tarttis sairaslomaa ja apua.
Mua otti toi valehtelu päin näköä niin paljon päähän, että pakkasin miehen tavarat jätesäkkeihin ja ilmotin sille, että voi siirtää ne jonnekin muualle säilöttäväks siks aikaa kunnes muuttaa. Laitan miehelle yhden hyllyn tyhjäks esikoisen huoneen kaapista, voi säilyttää siinä käyttövaatteitaan ja muut vaatteet/tavarat voi säilöä muualle. Sanoin, että jätesäkit saa luvan hävitä tänään. Mä todella väsähdin tähän juttuun, hyvä tai huono en tiedä, mutta näin tällä hetkellä. Tavallaan oon ehkä valmis tukemaan miestä sitte ku ottaa apua vastaan, mutta jos ei se lähde siitä itsestään, niin ei kukaan voi sitä toisen puolesta tehdä ja jos aikaa kuluu tarpeeks kauan, niin ihan varmasti " kasvetaan erilleen" kokonaan.
Ehkä tää oli taas vähän sekava selostus, mutta tällä hetkellä kiehuu päässä ja höyry nousee kattoon asti.
ap
mutta tuli mieleen voiko miehelläsi olla joku alkava mielenterveysongelma (krooninen tai tilapäinen)?
onko se ollut sun miehesi joka on kaahannut 4 lasta kyydissä poliiseja karkuun?!
Neljä lasta kokivat kauhun hetkiä auton kyydissä, kun heidän isänsä kaahasi pahimmillaan jopa 170 kilometrin tuntivauhtia.
5-vuotias poika seurasi polvillaan auton takaikkunasta, kun poliisi seurasi hurjaa vauhtia maantietä, kertoo Aamulehti.
Pojan vieressä istuivat kaksosveli ja 2-vuotias pikkusisko, eikä kukaan heistä ollut turvavöissä. Etupenkillä, autoa ajaneen isän vieressä, istui kymmenenvuotias poika.
Takapenkillä lapset eivät onnistuneet kiinnittämään itseään turvavöihin ja heittelehtivät hurjasti kaahanneen auton vietävänä.
Kuljettaja käyttäytyi sekavasti
Ennen kuin auton noin kolmekymppinen kuljettaja oli lähtenyt ajamaan, hän oli jakanut outoja lappuja ihmisille Rengossa.
Auton pysäyttämiseksi vaadittiin melkein operaatio. Poliisi joutui muun muassa pysäyttämään liikenteen valtatie 10:llä Hämeenlinnasta Renkoon päin. Poliisi myös käytti piikkimattoja kahteen otteeseen, joista jälkimmäinen tuotti tulosta, ja auto saatiin pysäytettyä.
Lapset luovutettiin takaa-ajon jälkeen äidilleen.
Kuljettajaa epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta. Tällä hetkellä miehen syyntakeisuudesta ei ole varmuutta, ja siitä päättää käräjäoikeus.
Kyllä miehen oireet viittaa yliväsymykseen/loppuunpalamiseen/masennukseen ammattilaistenki mielestä.
ap
esikoinen lähti kävellen kouluun ja mies ajaa pakettiautoa, koska meidän oma auto on rikki.
ap
Koskaan ei voi tietää, lukeeko joku tutun tuttu tätä palstaa.
ap
alkanut tosta uutisestakin provoilemaan että oli teidän perhe.
Nyt sai kaikki epäiljät nenilleen!
udella missä asut ja tulla kahville : ) no joo, kunhan utelin : D
pakkasit miehen kamat säkkeihin ja käsket viemään muualle! Hyvä! Älä anna sinun olla enää kynnysmattona vaan vaadit sinulle ja lapsille asiallista kohtelua.
Jaksuja päivään! :)
Pelottavaa, että asiat voi mennä noinki pitkälle (se kaahausjuttu) ja ihan kamalaa ajatella, että siinäki perheessä on noin vaikeeta tällä hetkellä. Toivon oikein paljon voimia sinne kaahausperheeseen!!!
En tienny koko jutustu, ennenku kerroitte.
Ihan kamalaa miten pahaks asiat pääsee, ku ihminen sairastuu pahasti.
Voiko tosta jutusta lukea netistä jostain? Voisin laittaa miehelle tekstarin, että lukee sen ja vannotan sitä ettei koskaan tee meidän lapsille noin vaikka mikä mättäis. Tosin jos on pahasti sairas, niin ei kai sitä teon vakavuutta edes ymmärrä.
ap
Olet ollut niin fiksu, asiallinen ja pitkäjänteinen. Ihmeenkin fiksu huomioiden, että olet raskaana:) Miehes taitaa olla niin pohjalla, että ei todella käsitä, mitä tekee. MUTTA enempää et voi tehdä, sillä muuten olette siellä mutapohjassa molemmat ja kuka sitten hoitaa lapsia. Pakko sun on suojella itseäsi. Voi olla, että tuo saa miehesikin tajuamaan jotain, mitä on tekemässä tai sitten ajattelee, että ihmekös en tuollaista kauheaa naista jaksa;)
Voimia sulle kovasti! Olet kyllä urhea!
Muuten en ymmärrä että raskaana oleva suurperheellinen tekee ylitöitä?
Voimia joka tapauksessa.