Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olis TYKSissä synnärillä, ja joku kätilö toi sinne koiran!

Vierailija
30.03.2008 |

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko totta, mutta kun olin tällaisia kertomuksia kuullut, en ollut itse varsinaisesti yllättynyt, etten saanut pelkosektiota synnytyspelostani huolimatta.

Vierailija
102/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä yhtään ihmettelisi omien kokemusteni perusteella...

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

103 tarkoittaa kaksossynnytystä, olin itse samaanaikaan sairaalassa synnärillä.

Vierailija
104/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautalangastako pitää vääntää? Olen moneen kertaan selittänyt sinulle, että en ymmärrä miksi pelkäät kätilöitä tai sairaalaa. Olen lainannut suoraan omia viestejäsi, joissa pelkäät kostoa sairaalan taholta.

Lukuisat kirjoittajat ovat sinulta kysyneet, että miksi pelkäät kostoa tai kätilöitä? Miksi uskot, että ihmiset ovat valmiita riskeeraamaan uransa ja maineensa, jotta voisivat aiheuttaa sinulle ongelmia? Miksi uskot saavasi merkinnän papereihisi? Miksi uskot, että nämä kätilöt pystyvät kamaliin hirmutekoihin ja tekevätkin niitä tahallaan? Miksi et tunne oloasi turvalliseksi, jos teet valituksen?

Nämä kysymykset itseäni on tässä kiinnostanut. Et ole vastannut kertaakaan näihin ja ilmeisesti välttelet näihin vastaamista.

Vierailija
105/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö kukaan vääryyttä kokenut uskalla puhua..?

Vierailija
106/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että olisin ihan kauheasti pelännyt kätilöitä, vaan se, että piti hoitaa sairastelevaa vastasyntynyttä ja toipua itse pitkään ja rampata jatkuvasti samassa sairaalassa. Ei ollut voimia kovin paljon ylimääräisiin juttuihin.

Se nyt oli täysin toissijaista, että asiaan vaikutti hieman (siis todellakin vain vähäisessä määrin!) ekasta valituksestani saamani epäasiallinen palaute ja se, etten halunnut riskeerata hoitosuhdetta tekemällä lisää valituksia. Olin kuitenkin riippuvuussuhteessa saman klinikan työntekijöihin. Ja olin kuullut aiemmin noita kauhujuttuja. Ja aiempiin toiveisiini ei oltu reagoitu rakentavasti. Mutta nämä siis tosiaankin olivat vain toisarvoisia asioita en jättänyt valitusta tekemättä niiden takia!

t. ap

Vierailija
107/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ajattelin, että jos alkaisivat epäillä mun tarinaa tulisi vain lisävaikeuksia. Näin kauan jälkeenpäin voin asiasta helposti puhua, kun ei ole sitä muuta rumbaa pyöritettävänä ja tiedän, että synnärillä voivat aika helposti asian tarkistaa jos vain haluavat.

t. ap

Vierailija
108/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi kahlailla enää taakse päin tätä ketjua. Useassa viestissäsi kerroit, kuinka pelkäät kätilöiden kostavan ja selkeästi toit esiin suhtautumisesi asiaan. Noilla kysymyksillä (joihin et edelleenkään vastaa) ei ole mitään tekemistä minkään valituksen kanssa. Uusien saati vanhojen.

Vierailija
109/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä aivan omaa ahdistunutta harhakuvitelmaasi.

t. ap

Vierailija
110/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä siihen mitään valokuvia tarvitse, jos koiran kerran näki useat potilaat ja työntekijät. Mutta edelleen korostan uskovani sen olevan mahdollista, että joku tollo koiran synnärille tuo..

Vierailija
111/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin ihmeissäni ja kauhistunut, että en huomannut seurata, oliko muita potilaita liikkeellä. Mutta siihen kiinnitin huomiota, että lasitoimistossa oli pari (ilmeisesti) kätilöä, jotka katsoivat tilannetta paheksuvasti, mutta ilmeisesti eivät uskaltaneet uuttua asiaan.

t. ap

Vierailija
112/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" koiraisilla" käsillä käsittelemään kenenkään puutarhoja saatikka vauvoja. TYKSissä on joka hemmetin paikassa niitä desinfiointiaineita ja niitä myös käytetään. Siellä on yli 4 hygieniahoitajaa, jotka ovat tarkkoja näistä asioista, prkl. :D

Vierailija
113/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
114/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pari muuta potilasta katsoi ärtyneenä koiraa ja osa meni silittelemään. kelaa ketjua taakse päin, niin pysyt selville jutuistasi.

Vierailija
115/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä huuto ihan pienestä. Ei ne koiratkaan ole heti automaattisesti ylilikaisia ja kapisia, herranen aika. Ei kai niitä muuten raahattaisi esim. vanhustentaloihin pitämään vanhuksille seuraa ja pidentämään niiden ikää.

Vierailija
116/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
117/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei synnytysosasto ole todellakaan käytännössä kuin leikkauosasto. muuhun en ota nyt kantaa...

Vierailija
118/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella puolella tällaista touhua voi tapahtua eli joku ajattelematon tuo elukan sairaalaan. Ja ei tuo uutta ole, että synnytyspelkoisen sektiopyyntöön ei suostuta. Joillakin hoitohenkilökunnasta voi olla niin piintynyt oma käsitys siitä että sektioiden määrät pitää vaikka väkisin saada alhaisiksi. Onhan se tietenkin ymmärrettävää, että sektioon liittyy aina riskejä, mutta ei tuollainen pakottaminen ole ns. tästä päivästä kotoisin.

t. Ei Turun alueelta

Vierailija
119/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
120/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan eläimiä saa viedä, niin miksi niitä voisi jonkun mielestä sairaalaan viedä?? t. ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi