Olis TYKSissä synnärillä, ja joku kätilö toi sinne koiran!
Kommentit (120)
Todella kamala tilanne. Pelkään koiria. Miksi sairaalaan piti tuoda koira?! Sehän on oikea bakteeripesäkin.
t. ap
Voisiko olla jonkun asiakkaan opaskoira? Ne saavat tulla lähes kaikkialle.
Oli vissiin ollut aiemminkin, kun kaikki muut kätilöt lähtivät innoissaan sitä moikkaamaan ja rapsuttelemaan. Vastenmielistä oli, kun ajattelin että se kätilö tulee takaisin ronkkimaan mun pillua ja syntyvää vauvaa :(
Ootko miettinyt, että siellä voi ihan oikeasti olla infektioalttiita potilaita?!
t. ap
käskin sun vaan tekemään jotain tuolle sun koirapelolle, niitä kun on joka paikassa.
Kai muakin oksettais tollanen. Ensin rapsutetaan koiraa ja sitten mun puskaa. Ja sen jälkeen vähän vauvaa.
Mutta vaikka olis tullut potkaiseminen mieleen, en olis uskaltanut. Mun kätilö vaikutti aika sadistiselta.
t. ap
Sairaalaanhan ei MISSÄÄN NIMESSÄ saa tuoda eläimiä.
sinne puhtaiden vastasyntyneiden vauvojen ja revenneiden äitien sekaan tuotiin likainen iso kuolaava koira :(
t. ap
Eikä niinkään mahdollisten bakteerien.
Sen kun jokainen tietää ettei sairaalaan synnärille mitään eläimiä saa tuoda eikä sinne niitä ole koskaan tuotukaan.
Tilanne oli kamala, enkä voi käsittää, ettei ne muutkaan kätilöt näyttäneet olevan millänsäkään, menivät vaan rapsuttelemaan sitä koiraa. Pari näytti olevan ärtyneitä, mutta pysyivät hiljaa.
t. ap
Tapahtui vuoden 2006 keväällä.
t. ap
Ja voin vaikka vannoa että ap, jauhaa paskaa!!
Mikäköhän mahtaa olla syynä?
oli tullut katsomaan työkavereitaan.
t. ap
Pistä vaan palautetta tulemaan, katsotaan sitten.
T: 19
ps. ei oikeesti kyllä kannata huudella sellaista mikä ei pidä paikkaansa.
Ja tämä pitää tosiaankin paikkansa. Muistan vielä ulkonäöltä pari kätilöäkin, joten voin tarvittaessa tunnistaa todistajiksi.
t. ap
Taidat olla itse aika epäileväistä tyyppiä, kun et usko etten saanut pelkosektiota lukuisista pyynnöistä huolimatta. Ei ole kuulemma mitenkään epätavallista, että pelkosektiota ei saa vaikka olisikin synnytyspelkoinen ja pelkosektiota pyytäisi.
Tuttava kertoi, että (tämä siis ei ole itse nähtyä vaan tuttavan kertomaa) TYKSissä oli jonain vuonna ollut synnytyspelkoinen kaksossynnyttäjä, jonka toinen lapsi oli kuollut ja toinen vammautunut vakavasti, kun pelkosektioon ei suostuttu. En tiedä, onko totta, mutta kun olin tällaisia kertomuksia kuullut, en ollut itse varsinaisesti yllättynyt, etten saanut pelkosektiota synnytyspelostani huolimatta.
t. ap
Kai täällä sentään saa kertoa tällaisistakin asioista? :0
t. ap