Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Repeäisitkö nauruun, jos treffikumppanisi ilmoitttaisi ammatikseen autonasentajan?

Vierailija
11.12.2008 |

Tai peltisepän? Itsellä voisi olla pokassa pitelemistä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaskalustoasentaja olisi treffikumppanini <3

Vierailija
2/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin osaan arvostaa kaikkia ammatteja. Tulisitko sinä toimeen ilman autonasentajia, osaatko huoltaa/korjata itse oman autosi? :)

-autonasentajan avovaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi?

Vierailija
4/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sun autosi korjaa..?

Vierailija
5/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tosissaanko kysyt?

no kuule,ei,en repeäisi.

Vierailija
6/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä sinä ap repeäisit???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatteja? Todella omituista. Jos olisit päässyt vaikka Polille Tekun sijasta voisit sinäkin olla vähän fiksumpi.

Vierailija
8/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko ap siihen akateemiseen porukkaan, joka uskoo että vain päntätty kirjatieto on todiste siitä että kelpaa yhteiskunnan jäseneksi..? Isäni teki pitkän uran aloittaen juuri asentajan hommista ja hänen kuolemansa jälkeen alalle jäi aukko, sillä kukaan monikaan tässä maassa ei osaa asentaa esim. todella vanhoihin autoihin oikeanlaisia osia jne. Mutta naura ap vaan, ethän sinä kirjaviisas näistä mitään tajuaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelisin kyllä itseäni, jos en miehen ammattia tietäisi ennen treffeille menoa.



terveisin FT tutkija joka seurustelee vakituisesti kirvesmiehen kanssa.

Vierailija
10/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?



Pääasia, että tekee töitä!!



t. Tavallinen toimistopäällikkö, oikea perusjamppa, jos niin voi naisesta sanoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

insinööri joka pitää itseään muita parempana.

Vierailija
12/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En repeäisi. Repeän nauruun kuullessani, että vielä on ihmisiä joille toisen ammatti on avainkysymys. Toivottavasti osaat itse korjata autosi, ettei tarvitse mennä korjaamolle repeilemään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itke täällä häiden jälkeen kaksi kakaraa jaloissasi, että mies on aina duunimatkalla jne.



Duunarit omistautuvat sentään perheelleen.

Vierailija
14/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin laittaa..

Mulle paras ja ainoa oikea ammatti on insinööri.

Kaikki muut on ihan syvältä.

Mun mieskin on insinööri.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli insinööri on siis ihan eri sfääreissä autonasentajan kanssa? Millä vuosikymmenellä sä oikein elät? Eikös ihmisen arvon määrää ihan toiset asiat?



Mä olen ktm ja en pidä siivoojia tms. vähemmän kouluttautuneita muita huonompana, rehellinen työ jolla elättää itsensä ja perheensä on aina arvokas! Ne on ihan muut asiat jotka merkkaa.

Vierailija
16/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsit mut väärin! Tarkotin että insinööri luulee itsestään liikoja, autonasentajalla sentään jalat maassa... ;) -14

Vierailija
17/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin arvostan kaikkia ammatteja ja ihmisiä arvostan vielä ammatista huolimatta.



Ja jos vaikka autonasentaja olisikin mielestäni naurettava ammatti, omaan sen verran hyvät käytöstavat, että en naureskele ihmisille päin naamaa tai pilkkaa heitä edes selän takana. Ap:lla olisi sekä arvoissaan että käytöstavoissaan hiomista.

Vierailija
18/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katopa peiliin ap - oletko tyytyväinen siihen mitä näet?



Terveisin VTM, naimisissa autopeltisepän kanssa + liuta lapsia



PS. Mun autopeltiseppä on sentään toimitusjohtaja, entä sinä :-D

Vierailija
19/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku TAAS pilkkaa insinöörejä!!!!

Vierailija
20/39 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi joku autonasentaja tai peltiseppä olis jotenkin ala-arvoinen!? Hekin voivat olla tosi kovia ammattilaisia omalla alallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi