Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mökötys menossa miehen kanssa, kumman pitäisi mielestäsi pyytää anteeksi?

Vierailija
25.03.2008 |

Pitkä kirjoitus, mutta tilanne on tämä:

Miehelläni on taipumusta mököttää ja heittäytyä suoraan sanoen vittumaiseksi, jos kieltäydyn seksistä. Imetän vielä, eikä minua seksi sanottavammin tällä hetkellä kiinnosta. En saa orgasmia yhdynnässä ollenkaan. Seksiä meillä on kuitenkin pari kertaa viikossa.

Viime viikolla meillä oli seksiä sunnuntaina. Mies oli työmatkalla maanantai-tiistai, kunnes kotiutui tiistai-iltana. Meiltä on 4 vuotta sitten kuollut lapsi ja ko. tiistai oli hänen kuolinpäivänsä, joka on minulle aina raskas päivä. Lisäksi meillä oli yökylässä eskaripoikamme kaveri, joka oli yökylässä ensimmäistä kertaa elämässään.

Kymmenen aikaan olimme menossa nukkumaan. Makuuhuoneemme sijaitsevat yläkerran aulan ympärillä. Poikamme huoneessa oli vielä yöväalo päällä, eikä univieraalle ollut tullut vielä uni. Oma poikamme oli jo unessa. Oli epävarmaa nukahtaisiko yövieras, vai pitäisikö häntä vielä psyykata / soittaa vanhemmat hakemaan kotiin.

Makuuhuoneiden ovet piti jättää auki, jotta kuulisimme mahdolliset äänet pojan huoneesta.

Sängyssä mies tunki saman peiton alle kun kuulemma " panetti" . Kieltäydyin vedoten em. syihin. Ei TODELLAKAAN tehnyt mieli surullisen mielen ja toisaalta arvaamattoman yövieraan vuoksi.

Tästä alkoikin sitten nyt jo viikon kestänyt mökötys ja vittuilu. Sekös miehen taas minulle haluttavaksi tekeekin, not. Yritimme pääsiäisen aikaan keskustella asiasta pari viinilasillista nautittuamme, mutta näkemyksemme ovat todella kaukana toisistaan. Minä kuulemma keksin ihmeellisiä tekosyitä, ettei tarvitsisi antaa, vaikka toista niin kovasti panettaa. Minä puolestani olen niin loukkaantunut ja pöyristynyt mieheni käytöksestä, etten halua itse taipua tässä tilanteessa ja pyytää anteeksi.

Sanoinkin miehelleni, että seksiä on todennäköisesti seuraavan kerran sitten, kun mieheni on taas sellainen, että hänelle haluaa antaa hellyyttä. Vittuilu ja painostus ei auta asiaa. Mieheni ei tunnu tajuavan, ettei seksi ole mikään puolison lakisääteinen oikeus, halusi toinen sitä tai ei. Ei ole oikeutettua rankaista puolisoa haluttomuudesta, etenkin jos siihen on olemassa noinkin hyvät syyt.

Miten tästä edetään, surettaa ja masentaa?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan mielestäni, tilanteen huomioon ottaen, minulla ei pitäisi olla mitään anteeksipyytämistä, vaikka mieheni eri mieltä tuntuu olevankin.

t. ap

Vierailija
22/43 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinannut uskoa lukemaani. Tuli surullinen olo puolestasi ap. Olet kokenut raskaan menetyksen lapsesi kuoleman muodossa, ja sinulla on yhä oikeus suruun. Jokainen aikuinen mies (ja myös nainen) voi tyydyttää itsensä omin avuin ja sillä tavalla purkaa seksuaalisia paineita. Se tapa ei ehkä ole se kaikkein parhaalta tuntuva, mutta ihan toimiva. Miehelläsi ei oikeasti ole oikeutta käyttäytyä noin sinua kohtaan. Jos suhteessanne on kyse rakkaudesta, voit kertoa miehellesi nuo ajatukset ja tunteet joita tähän ketjuun olet kirjoittanut, ja miehesi kuuntelee sinua oikeasti.

Ja uskoisin tietäväni mistä puhun, sillä sairauden vuoksi en ole kyennyt yhdyntään piiitkääääään aikaan. Haluja on ollut kyllä, mutta nykyään niitäkin harvemmin. Seksittömyys voi olla rankkaa, mutta siihen ei kukaan kuole. Ei myöskään miehesi. Myös sinulla on oikeus nautintoon, ei se seksi varmasti kiinnosta jos tyydyttymisen suhteen on ongelmia. Mut tärkein ongelma joka pitäisi hoitaa pois kuvioista, on tuo miehen painostava käyttäytyminen. Puhukaa, jooko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi joku seksi olla niin tärkeää.

Enkä ymmärrä sitäkään, että apn mies ei enää sure kuollutta lasta tai pidä hänen kuolinpäiväänsä pyhänä. Siis voiko hirvittävämpää ollakaan kuin oman lapsen menettäminen. Suuri osanottoni aplle.

Te tarvitsisitte jotakin ulkopuolista keskusteluapua. Teidän ongelmanne ovat syvemmällä kuin jossain seksissä.

Vierailija
24/43 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen nyt niin, että tulostan tämän koko ketjun miehelleni huomisaamuna luettavaksi. Saapa nähdä, pääsemmekö keskusteluissamme ettenpäin, vai miten käy.

Toivotaan parasta! Hyvää yötä kaikille,

t. ap

Vierailija
25/43 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään muotoa omalla vastauksellani tarkoittanut ainakaan, että olisi pitänyt suostua seksiin tuolloin miehen kanssa. Ymmärrän täysin, että tuossa tilanteessa varsinkin tuollaisena päivänä ei tee mieli seksiä.

Enkä ajattele niin, että ap:n pitäisi anteeksi pyytää, päinvastoin, mieshän tuossa on käyttäytynyt moukkamaisesti. Oma vastaukseni vain luotsasi tilannetta syvemmälle, ei vain tätä hetkeä.

Ap on tehnyt tarpeeksi, yrittänyt jo sovitella ja nyt on miehen vuoro tulla vastaan. Ja mielellään myös olla se, joka pyytää anteeksi.

Toivottavasti pääsette eteenpäin keskusteluissa!

Vierailija
26/43 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet oikeassa mutta joudut myöntymään jonkin verran koska mies ei koskaan täysin tajua naisen tunteita ei varsinkaan seksiin liittyen. En osaa kummemmin neuvoa, en ole asiaa pystynyt itsekään ratkaisemaan, hyväksyä yritän erilaisuutemme miehenä ja naisena.

Vierailija
27/43 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ei välttämättä yhdynnän aikana, ennen tai jälkeen miestä myös hyvä), haluaisit useammin kuin 2 kertaa viikossa :)

Vierailija
28/43 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin nautinnon yhtä vaivattomasti kuin mieheni, haluaisin minäkin varmaan useammin.

Minulla täytyy olla suhde mieheeni kunnossa, jotta voin antautua ja nauttia seksistä.

Taidamme olla klassisessa pattitilanteessa:

Miehen mielestä asiat olisivat kunnossa, jos rakastelisimme. Minä taas en voi rakastella, elleivät asiat ole välillämme kunnossa.

t. ap

Vierailija
29/43 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hänen ymmärtämiskykynsä on?

Sun virhe on mielestäni se, että uhkaile olla natmatta seksiä. Mun mielestä kukaan ei anna seksiä. Seksiä on, jos MOLEMMISTA siltä tuntuu. Eli kun yrititte menneestä keskustella oli väärin vetää siiihen tulevat kerrat. yrität saada miehesi " oikeanlaiseksi" estämällä sen mitä tiedät hänelle tärkeäksi. Yritin käyttää seksiä valtakeinona.

Uusi keskusteluyritys. Kerrot miksi tuntui pahalta. Älä syyllistä, älä puhu " kun sinä aina" -tyyliin. Kerro vaan omista tuntemuksistasi. Kerro mitä sinä tarvitset seksiin, eli oikean mielentilan, ei häiriötekijöitä eli vieras yökyläilijä. Kerro miten suret vielä kuollutta lasta. Sano miehelle, että sulla on oikeus olla surullinen ja sun mielestä siihen ei silloin seksi sovi.

Mä sanoisin miehelle, että hoitaa itse paineensa, en ole mikään paineenpurkupuu. Kyselisin, että eikö hän todellakaan ymmärrä mun tuntemuksia.

Tavallaan teidän pitää puhua tunteistanne, ei seksistä. Naisellahan tunteet vaikuttavat seksihaluihin. Tyhmä mies jo ei sitä ymmärrä.

Vierailija
30/43 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisivät kaikkien asioiden edelle. Seksillähän tästä selviäisi, mutta mies ärsyttää tällä hetkellä niin lujaa, etten voi kuvitellakaan läheisyyttä hänen kanssaan. Jurpottakoot keskenään.

t. ap

Vierailija
31/43 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaathan ap?

Vierailija
32/43 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on niin hyvä syyllistämään muita, että taitaa uskoa siihen itsekin.

t. ap

Vierailija
33/43 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hänellä on kurjaa, niin sinulla on kurjempaa.

Teidän kannattaisi nyt jutella ja kunnolla, ei mököttäminen/kiristys auta mitään. Auttaisikohan, jos kirjoitaisit miehelle kirjeen? Silloin hänen olisi pakko kuunnella mitä sinulla on asiaa ja itse pysyisit ehkä rauhallisempana.

Vierailija
34/43 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
35/43 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin anteeksi.

Mitä anteeksipyytämistä minulla mielestäni tässä on? Itse näen vain sen, että loukkaannuin ihan oikeutetusti mieheni idioottimaisesta käytöksestä.

Sen myönnän kyllä, että olen syyllistynyt itsekin lapselliseen mökötykseen. Toisaalta olen yrittänyt rakentaa sopuakin, jutella miehelle, laittaa hyvää ruokaa yms.

Mieheni vaan jatkaa marttyyrin elkein omaa mökötystään, eikä tule vastaan tuumaakaan. Voin jo kuvitella tilanteen, jossa itse taivun ja teen aloitteen seksiin, jolloin mies torjuu sen suurin elkein " säälipilluna" , ja minä saan lepytellä häntä hamaan auringonlaskuun.

t. ap

Vierailija
36/43 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut kokeileppa antaa säälipillua ja makaat oikeen lahnana ja lopuks kysyt koska tulee!!!

Ei kuulosta kovin houkuttelevalta mutta luulis tehoovan!!

Vierailija
37/43 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi kuulostaa totaaliselta moukalta. Ihmiset ei muutu. Jos tuo on hänen tapansa reagoida omiin älyttömyyksiinsä, niin sanonpa vaan että paljon on sulla vielä kestämistä. Tsemppiä!

Vierailija
38/43 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä seksiasia vaan saa hänen persoonallisuutensa muuttumaan ihan täysin. Puutteessa hän on ihan kuin toinen ihminen, ja tuohon puutteeseen riittää välillä tosiaankin parin, kolmen päivän seksittömyys.

Olen ehdottanut joskus, että hän voisi itse tyydyttää itsensä, jos niin panettaa, että seisoo järkikin. Naimisissa oleva mies ei kuulemma vedä käteen, ellei ole säälittävä ja todella epätoivoinen. Hän kokee masturboinnin parisuhteessa äärimmäisen nöyryyttävänä jostakin syystä.

t. ap, jonka mies on tämän viikon lomalla ja kittaa nyt mielenosoituksellisesti viiniä, kuudes lasi (á 1,8 dl) on nyt laskujeni mukaan menossa.

Vierailija
39/43 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan kuuloista, mutta näin hän on sanonut. Muuten hyvä mies, mutta vaimon on suostuttava seksiin, halusi tai ei. Oli tilanne sopiva tai ei. Muuten seuraa tämä Grande Mökötys.

t. ap

Vierailija
40/43 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLette keskustelleet, olleet eri mieltä. Aina ei löydy molempia miellyttävää ratkaisua asioissa.. mutta anteeksi pitää molempien pyytää. kokeilkaapa! se kummasti herättää halutkin. kyllä sinäkin olet miestäsi loukannut, sehän näkyy mököttämisenä.

mene ja sano vaikka että jaksatko antaa anteeksi kun en oo jaksanu ottaa sua huomioon. jos sun mies ei ihan täysi mäntti ole, niin luulisi hänen anteeksi sulle antavan ja pyytävän sitten saman tien itsekin omaa käyttäytymistään.

meillä anteeksi pyytäminen ja antaminen on ehdottomasti suhteen vahvin koossapitävä voima.