Hih, hieno keli on saanut läskit mammatkin raahaamaan leveän perseensä sauvakävelylle! :)
Tulin justiinsa 3 h kävelylenkiltä, asun täällä Espoossa. Vastaan vyöryi ennätysmäärä lihavia mammoja sauvoineen, harvoin näkee yhden päivän aikana yhtä paljon lihavia liikenteessä! :) Täytyy olla nämä hienot kelit... :)
Kommentit (80)
Ja sen jälkeen kehua itsesi maasta taivaisiin. Kertoa että alapääsi on tiukka ja lapsesi on syntyneet sektioilla ja rintasi ovat plastiikkakirurgin kamaa... JA TÄMÄ KAIKKI VAIN SEN TAKIA ETTÄ NÄIT LIHAVIA SAUVAKAVELEMÄSSÄ???
Huvittavnta kuitenkin on että sä väität muita kateellisiksi:)))
Mistä IHMEESTÄ sulle oikein pitäis olla kade?? Se ei mulle vielä selvinnyt..
Ei tollaselle ihmiselle kukaan edes voi olla kateellinen, ap:han on tyhmä kuin seinä!
Tämäkään ketju ei olisi enää pinnalla, jos ihmiset olisivat tajunneet lopettaa kommentoimasta tätä!
Aivan sama kuka tuolla kävelee sauvojen kanssa tai ilman, läskinä tai ruipelona tms. Mulla on ainakin omakin elämä elettävänä, eikä onnellisen ihmisen tarvitse kytätä toisten läskejä tms.
joo, anonyymina netin keskustelupalstalle on helppo kirjoitella vaikka mitä, mutta paha mieli tulee siitä miten ilkeitä ja julmia ihmisiä tämä maa päällään kantaa... Enkä tarkoita nyt pelkästään ap:ta (ihan oikeesti, mikä tarve sinulla on naureskella sille että ihmiset ovat pääsiäisen kauniiden säiden houkuttaman lähteneet liikkumaan), vaan myös näitä omituisia " pillusi on löysä" -juttuja. Miksi olette tuollaisia?
terveisin espoolainen, joka on ihan normaalipainoinen vaikkakin huonokuntoinen (ja lisäksi vielä sauvakävelijä)
Miten helppoa se on saada kanssa ihmiset kuohuksiin. Tää on vaan niin siistiä! Se vaan että nyt kun pulleiden verenpaineet saatu kattoon niin tämä alkaa olla jo tosi vaarallista terveydelle.
Super!
Pääsiäisien parhaat naurut! (eli siihen ei paljoon tarvittu, kaikain puolin paska pääsiäinen siis)
Ihana oli nauttia tunteesta, että omin jaloin pääsee kulkemaan vaikka se vaivalloista ja tuskaista onkin vielä pitkän aikaa ennenkuin kunto nousee. Toivottavasti painokin laskee pikkuhiljaa, se kun on päässyt vakavan sairauden aikana nousemaan paljon.
Kyllä minuakin sydämeen särkee tällaiset aloitukset, ei minkäänlaista inhimillisyyttä tai myötäelämistä tunnu ap:n kaltaisilla olevan, ovat kuin elukoita hyökkäyksineen :(. Kylmäksi on maailma mennyt...
Tsemppiä kaikki ylipainoiset ja huonokuntoiset, tottakai meillä on yhtä suuri oikeus liikkua ulkona ja nauttia auringonpaisteesta kuin muillakin , käydä jopa kahvilla välillä.
Vierailija:
Juu, väkisinkin hymyilytti nämä pyöreä naama punaisena, liian kireään toppatakkiin ahtautuneet pullukat, jotka näyttivät siltä kuin olisivat ekaa kertaa joulun jälkeen ulkona joululahjaksi saamiensa sauvojen kanssa. :Dt. Ap (kahden lapsen äiti, 168 cm ja 54 kg)
Toivoo yksi 176-senttinen
Vierailija:
Juu, väkisinkin hymyilytti nämä pyöreä naama punaisena, liian kireään toppatakkiin ahtautuneet pullukat, jotka näyttivät siltä kuin olisivat ekaa kertaa joulun jälkeen ulkona joululahjaksi saamiensa sauvojen kanssa. :Dt. Ap (kahden lapsen äiti, 168 cm ja 54 kg)
Naurattaa kun tollaiset kääpiöt yrittää pikku töppöjaloillaan kipittää tuolla ulkona muka " lenkillä" . Lihavat sentään voi laihtua mutta pygmit ei enää pituutta kasva!
T. normaalipituinen 179 cm
Ajattelin juuri, että pitäiskö lähteä lenkille, mutta tosiaan jos mä en pysy lihavana niin onhan se tuskallista kaikille muille naisille.
ennen en päässyt- siksi tuli ylipainoa-
nyt pääsen yksin sauvakävelemään...
(painoindeksi 26, pitkä, ei hoikka-
5 kg ylipainoa , ei Espoosta..., liikun vain pimeällä...)
Ps. ap-don`t worry,
aloituksesi oli niin asenteellinen, se saattoi ärsyttää joitakin
" Hei daa läskit, mul on kax lasta ja oon vaa 168cm ja 54 kiloo"
Ihmettelen millainen mies sulla on, arvaan kuurosokee? Eihän tollasta lehmää muuten kukaan jaksais..
Niin ap en ole kateellinen läski, olen normaali- (painoinen ja -älyinen)
Ensinnäkin, olen IHANNEPITUINEN, piste. Te pitkät läskit vasta kamalan näköisiä olette, kunnon amatsooneja, yök.
Toisekseen, lapseni ovat syntyneet sektiolla ja lantionpohjan lihakseni ovat huippukunnossa, joten alapääni on TIUKKA, kiitos vain. :)
Siinäpä teille lisää kadehtimisen aiheita.
t. Ap
Sä et varmaan itse edes tajua kuinka idioottimaisia sun selitykset sektioista ja ihannepainoista on..
T: yks läski jolla oikeasti nousi verenpaine. Korvissa soi. Pitänee varmaan mennä lääkäriin.. :/
Kyllä oikeasti olen mieluummin 110kg painava kuin alle 170cm. Voin aina laihtua alle 60kg painoiseksi, mutta pituutta en pysty kasvamaan ilman leikkauksia.
Se on yksinkertaisesti mahdotonta näiden viestiesi jälkeen. Oletko kenties todellisuuspakoinenkin vittumaisen lisäksi?