Hih, hieno keli on saanut läskit mammatkin raahaamaan leveän perseensä sauvakävelylle! :)
Tulin justiinsa 3 h kävelylenkiltä, asun täällä Espoossa. Vastaan vyöryi ennätysmäärä lihavia mammoja sauvoineen, harvoin näkee yhden päivän aikana yhtä paljon lihavia liikenteessä! :) Täytyy olla nämä hienot kelit... :)
Kommentit (80)
ja varmasti tunnet suunnatonta ylpeyttä lukiessasi 36:n tekstin ja tietäessäsi, että olet osaltasi ajamassa tätäkin ihmistä neljän seinän sisään lihomaan lisää. Bravo!
Lähdettiin joukolla Porvoosta Espooseen sauvakävelemään ja katsomaan hienoja taloja. Kerrankin kiva sää ja miehet suostuivat vapaallaan olemaan lasten kanssa. Nyt oli ainut mahdollisuus ottaa joululahjasauvat ekaa kertaa käyttöön ja vielä päästä Espooseen kävelemään.
Meillä oli kivaa ja reissusta riittää puhuttavaa koko ensi vuodeksi.
Varmaan yksi niistä, joiden pitää provoilla täällä, kun ei muuten saa huomiota.
Lihavat kanssamammat suorastaan pillastuivat. :)
Joku säälittävä pullero siellä yrittää mustamaalata minua allekirjoittamalla viestejään " Ap" , ihan sama minulle. Se kertoo vain siitä, että todella osuin arkaan paikkaan ja ilmeisesti meitä hoikkia, varakkaita espoolaisia ihan oikeasti kadehditaan noin paljon... :D
Ap (se oikea)
Oikea ap, joka on onneksi hoikka ja asuu oikeasti Espoossa, toisin kuin palstan feikit.
Nauran täällä kuollakseni ajatukselle teistä aloituksestani hermostuneet lihavat mammat, siellä koneidenne ääressä nakuttelemassa nakkisormillanne kainalot hiestä haisten, todennäköisesti suu täynnä suklaata tai pullaa... :D
Ap
Vierailija:
Nauran täällä kuollakseni ajatukselle teistä aloituksestani hermostuneet lihavat mammat, siellä koneidenne ääressä nakuttelemassa nakkisormillanne kainalot hiestä haisten, todennäköisesti suu täynnä suklaata tai pullaa... :DAp
Miksei tehdä samantien liikunnasta harrastusta, jota vain hoikat ja kiinteät saavat harrastaa?
mitä pahaa sinulle on tapahtunut että sinulla on noin paha olla? Paraneeko oma paha olo sillä että pahoitat toisten mielen? Lue esim vastaus nro 36 ja sano rehellisesti onko sinulla hyvä mieli siitä että sait jonkun itkemään. Ihan hyvällä kysyn.
Oli nimittäin vielä äsken hyvä fiilis. Ajattelin, että kurkkaan vähän nettiä, tarkoituksena lähteä ulkoilemaan sitten. Nyt taisi jäädä ulkoilut sikseen. En ole tajuttoman lihava, mutta liikunnan avulla jo kymmenisen kiloa olen pudottanut. Liikuntaa en aio missään tapauksessa jättää, mutta jotta liikunta jatkossakin tuntuisi kivalta, heippa palsta!
Taidan vaihtaa ulkoilun kuntosalitreeniin tältä päivältä, meni jotenkin maku ulkoilusta. Mutta ennen kuin suljen tietokoneen, haluan vielä kovasti lähettää tsemppiä muille kaltaisilleni, joita ap:n ehkä viattomaksi ajattelema juttu loukkasi ja ahdisti. Yritetään olla välittämättä! Tsemppiä meille! Saahan sitä ihminen kaikenlaista mielessään ajatella, mutta ihan kaikkea ei järkevä, tasapainoinen ihminen kuitenkaan ala ihmisten ilmoilla kalkattaa tai nettiin kirjoita. Tsemppiä siis myös ap hengenheimolaisineen, jotta saatte itsenne tasapainoon.
IRL olen kiva ja pidetty ihminen, en varmasti ole työpaikkakiusaaja tai muutenkaan mikään sadisti, päinvastoin! :) Kunhan joskus täällä av:lla päästelen höyryjä... siviilissä olen kunnollisuuden ja ystävällisyyden perikuva, kai sitä nyt joskus saa olla vähän ilkeä! :)
Ap
Aion mennä kaikkine runsaine kiloineni niin pienissä bikineissä kuin vain löydän ihan joka paikkaan. Tietääkö kukaan mistä löytyisi tosi isoa kokoa olevia bikineitä?
en liiku ulkona.
Olen sairastanut masennusta ja paniikkihäiriötä jo vuosia, mikä itsessään jo lyttää itsetunnon pohjalukemiin. Vuosikausien sairastelu ja ihmispelko eristävät kotiin ja kun kotona liikkuminen jää " vähän" vähemmälle, on painoakin kertynyt.
Nyt kun masennus hellittää jo vähän, ei itsetunto ole kuitenkaan noussut samaa tahtia. Ja tällä palstalla sen huomaa etten tosiaankaan kuvittele ihmisten tuijotusta ja halveksuntaa, vaikka ystäväni yrittävätkin saada minua ulos kodistani sanomalla ettei muita ihmisiä ylipainoni kiinnosta. Juuei näköjään.