Sika-nauta jauheliha, syökö jotkut tietyt ihmiset tuotakin oikeasti nykypäivänä?
Siis öööh, miksi ihmeessä?
Sika-nauta jauheliha on epäterveellistä, rasvaista, maistuu pierulta ja haisee.
Kommentit (52)
Syön. Teen lihapullia ja pihvejä siitä ja hyvää tulee vaikkei aineitakaan tarvita kuin 3: 400g sikanautaa, 2 kananmunaa ja 2dl juustoraastetta ja mausteita oman maun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Syön. Teen lihapullia ja pihvejä siitä ja hyvää tulee vaikkei aineitakaan tarvita kuin 3: 400g sikanautaa, 2 kananmunaa ja 2dl juustoraastetta ja mausteita oman maun mukaan.
Öööh, ei lihapulliin laiteta noita.
Lihapulliin laitetaan aina vain naudan jauhelihaa 10% ja jauhelihamaustetta.
Pelkässä naudanjauhelihassa on enemmän elimistölle haitallista kovaa rasvaa, joten sika-nauta on aina valintani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööh, ei lihapulliin laiteta noita.
Lihapulliin laitetaan aina vain naudan jauhelihaa 10% ja jauhelihamaustetta.
Voi laittaa muutakin :)
En mä vaan tiedä miltä pierut maistuu. Apllä outo ruokavalio. Mä syön ihan sikanautaa joka maistuu sikanaudalle. Joku sanoo et kenguru maistuu vähän kanalle. Apllä on siis makuja mihin verrata.
Just tein sikanautajauheöijasta tänään jauhelihakastiketta. Hyvää ja edullista arkiruokaa😋
Eli 10% jauhelihaa ja 90% maustetta vai?
Ihmettelen ihan samaa. Hirveä karjun haju tulee tuosta, kun paistaa.
Just on lihamureke uunissa. Sika-naudasta tietenkin.
Minä syön monta kiloa kuukaudessa. Teen siitä lasagnee.
Sikanautaliha on parempaa kuin maksalaatikko
APlla yhä ööö värikynät öööööööö nenässä.
Vierailija kirjoitti:
En mä vaan tiedä miltä pierut maistuu. Apllä outo ruokavalio. Mä syön ihan sikanautaa joka maistuu sikanaudalle. Joku sanoo et kenguru maistuu vähän kanalle. Apllä on siis makuja mihin verrata.
Joskus on nainen pieraissut suuhuni kun nuolin peppua
Ap
Sian jauheliha... hyi, Kinkkua nam.
Kaksnaamasta porukkaa.
Silloin kun jauhelihasta jotain teen, niin sika-naudasta. Pelkkä nauta on jotenkin liian "tuhtia", ja aina on se perusmaku mistä en tykkää, en muuten syö koskaan nautaa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkässä naudanjauhelihassa on enemmän elimistölle haitallista kovaa rasvaa, joten sika-nauta on aina valintani.
Kova rasva on terveellistä.
Öööh, ööh trollikin on herännyt.