Hih, hieno keli on saanut läskit mammatkin raahaamaan leveän perseensä sauvakävelylle! :)
Tulin justiinsa 3 h kävelylenkiltä, asun täällä Espoossa. Vastaan vyöryi ennätysmäärä lihavia mammoja sauvoineen, harvoin näkee yhden päivän aikana yhtä paljon lihavia liikenteessä! :) Täytyy olla nämä hienot kelit... :)
Kommentit (80)
Ensin kiusataan, ja kun toinen pahastuu, haukutaan häntä huumorintajuttomaksi. Tiesitkö ap, että TÄSMÄLLEEN tämä kuvio toistuu esimerkiksi työpaikkakiusaamisessa? Kiusaatko lämpimiksesi ihmisiä töissäkin ja vetoat kaupanpäällisiksi huonoon leikinsietokykyyn?
Joku roti pitää provoilussakin olla, ja sen tietää jokainen edes kohtuullisella tunneälyllä varustettu.
Sä lipsut lijastasi. Miten noloa! Mitä sä oikein puolustelet? IHANNEMITTAINEN ja TIUKKA. Ryhdistäydy! Sua siis oikeesti kiinnostaakin mitä muut susta ajattelee ja itket itsesi uneen iltaisin.
Minne on kadonneet kaikki oikeasti vittumaiset ihmiset! Ei maistu leipäkään enää leivältä.
Pettynyt, niin pettynyt.
75
Aika tavis sä olet tuolla alle 170-senttisellä olemuksellasi. Jos saan veikata, olet lauta noin muuten mutta sulla on jättimäinen perse jonne kaikki kerääntyy?
Minusta 168 cm on naiselle juuri sopiva pituus, en haluaisi olla yhtään lyhyempi tai pidempi. Mieluummin olisin lyhyempi, jos noista pitäisi valita. Tykkään olla pieni ja siro.
Ap
Katsohan sinne peiliin tarkemmin.
PS. Vain siksi että rikas miehesi kustantaa plastiikka-pelleilysi, ei tarkoita sitä että olisit meidän muiden yläpuolella. Sori.
" Olen oikeasti tosi mukava ja hauska tyyppi!"
Salli mun nauraa. Huumori sulla on kohdallaan, mutta mukavaksi en sua voi sanoa. Ja taas sä muuten puolustelet itseäsi, se tekee susta huumorintajuisen lisäksi myös säälittävän.
75=94
Ap:n höpöjutuista. Lähtekää mieluummin ulos aurinkoon ja nauttimaan keväästä! Säännöllinen päivittäinen liikunta tekee ihmeitä masennukselle, terveydelle ja sille kropallekin, oli sitten ylipainoa tai ei.
Ja miksen saisi puolustella itseäni? Mitä enemmän kerron itsestäni, sitä kateellisemmaksi te tulette - sehän vasta hauskaa on! :)
Ap
En arvosta ketään, kuka on käynyt plastiikkakirurgilla kosmeettisista syistä. Enkä välitä ihmisistä, jotka haukkuvat muita.
Eikös tätä ole ihan tutkittukin, että kiusatut ihmiset usein kuvittelevat muiden kiusaavan siksi että ovat hänelle kateellisia? Ainakin ap:n kaltaiset narsistit ovat kovasti nousussa.
Niin kertoisitko vielä, mistä pitäisi olla kateellinen...? Mitään em. ulkoisia ominaisuuksiasi en kadehdi, koska olen itse samoissa mitoissa. Sisäinen kauneutesi taas - grhm juu ei käy kateeksi.
Mitens se menikään? Sitä saa mitä tilaa. Alkuun esitit kovinkin kovaa ja annoit ymmärtää että ei pal paina mitä muut sinusta ajattelevat. Sitten kun kritiikki osuu ilmeisen oikeaan paikkaan niin sitten sitä et kestäkään.
Tehdään niin että sinä hankit elämän ja annat kaikkien kukkien kukkia?
75=94=100
MINÄ lihava espoolainen ISTUIN ottamassa aurinkoa, katselin toisella silmällä käytetyissä reimateceissa leikkiviä lapsiani, söimme auringonpaisteessa PIPARIA ja joimme KERMAKAAKAOTA. Kotiin päästyni muistin joululahjaksi saadut kävelysauvat, ihanaa unikkokuosia, jotka olisivat sopineet unikkoasusteisiini. Ne olisin voinut ottaa mukaan ulos, mutta istuin mieluummin. Ja hauskaa oli.
Äsken söimme miehen kanssa puoliksi suklaalevyn ja harrastimme ihanaa seksiä, siinä missä läskimme antoivat periksi.
Vitsi, olen tuntenut itseni tänään todella rakastetuksi. :)
Ihanaa pääsiäistä kaikille lihaville!
Vierailija:
Ensinnäkin, olen IHANNEPITUINEN, piste. Te pitkät läskit vasta kamalan näköisiä olette, kunnon amatsooneja, yök.Toisekseen, lapseni ovat syntyneet sektiolla ja lantionpohjan lihakseni ovat huippukunnossa, joten alapääni on TIUKKA, kiitos vain. :)
Siinäpä teille lisää kadehtimisen aiheita.
t. Ap
Me nimittäin lähdettiin koko perheen retkelle Espooseen.
Halusin näyttää lapsillenikin Espoon, maan kadehdituimman ja auvoisimman paikan.
Me vedettiin lenkkeilyasut aamulla päälle koko perheelle. Siis mullla ja miehelläni on samanlaiset tietenkin.
Sitten me ajaa köröteltiin parisataa kilometriä, parkeerattiin ap:n kotikadulle ja tehtiin kävelylenkki.
Katselimme ikkunoista sisälle ja unelmoimme. Ihania taloja ja sisustuksia. Ihana pääsiäishenki koko Espoon yllä ja upea ilma.
Kyllä Espoossa kelpaisi asua. Lapsillekin ositin parhaimpia taloja ja ihmisiä.
Muuten täydellisen kuva Espoosta pilasi vaan muutama lihava ihminen. Olin ennen tätä ketjua luullut, että Espoossa ei asu yhtään lihavaa ihmistä. Pitäisikö sun aapee tehdä kaupunginvaltuustolle aloite lihavien häätämiseksi Espoosta.
Täydellisen onnelan-kuvan pilaa läskit sauvakävelijät.
Mun pääsiäisen onnellisin hetki oli käydä Espoossa! Nyt voin illalla käydä nukkumaan hymysuin, näen ihanat Espoo-kuvat silmissäni.
On huomenna töissäkin kerrottavaa, kävin Espossa.
Ps. hyvä kun kerroit aapee mittasi, nyt voin muuttaa itseni samankokoiseksi, olen yhden pykälän lähempänä espoolaisuutta siten!
Oisko pientä napoleon-kompleksia havaittavissa persjalka-ap:ssa? Hih hii, aina yhtä paljon naurattaa kun provoilijat provosoituukin itse pahiten koko ketjussa. :D
voi tätä onnistumisen riemua!!! ;-)
105 ja muut edelliset
pitää tulla tänne purkamaan pahaa oloaan ja huonoa itsetuntoaan. Suotakoon me se hänelle. Muutenkin Suomessa itsaritilastot huipuissaan. Jos vaikka saataisiin pidettyä yksi espoolainen hyvätuloinen veronmaksaja hengissä ja kustannettua yhdelle mummolle laitospaikka vuodeksi eteenpäin. Sitten mun puolesta ap voi vetää valiumistaan odt, kaikkemmehan olemme hänen eteensä yrittäneet.
Minä ulkoilen ilman mitään painonlaskutavoitteita ja olenpa joskus Merenneitoonkin mennyt kahville ja pullalle. En kyllä syö silmät kiiluen, sillä pulla nyt ei ole mitään kiellettyä hedelmää. Kuten eräille. Elämänsisältöni tulee ihan muusta kuin omien tai muiden kilojen tarkkailusta. Olen minäkin ollut suurimman osan elämästäni hoikka, en mielestäni silloin ollut sen onnellisempi tai kauniinpi kuin nyt 12 kiloa ylipainoisena. Se mitä en siedä, ovat painopoliisit. Heillä on usein muuten korkea verenpaine, heh!