Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-:¦:-¿:*" *:¿.-:¦:-¿* HUHTIHIPPUSET vkolla13 *¿-:¦:-¿:*' ' *:¿-:¦:-

24.03.2008 |

Tässäpä uutta pinoa, kun en sellaista tälle viikolle vielä huomannut. Mukavaa viikkoa kaikille!

Ja viime viikon jutustelut: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=82&m=12700131&p=1&tmo…

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että kaikki on mennyt hyvin! Mulla melkein samanlainen tarina paitsi, että synnytys käynnistyi itsestään 36+0. Menin sairaalaan seurantaan, kun paineet nousivat huimille lukemille ja valkuainen virtsassa lisääntyi...turvonnutkin olin ja kauhia päänsärky:( Poika oli aika pienikokoinen 2275 g oli oma tilani vaikuttanut jo hänen kasvamiseen. Nyt kaikki hyvin ja kotona ollaan:)

Onnitelut tyttö-vaavin johdosta!

Klematis: Mites ne painelääkkeet lopetellaan? Mulle annettiin resepti ja hain apteekista. Kauanko niitä käytetään...Mua informoitiin aika huonosti. Nyt on paineet ihan ok...vaan en tiedä onko just lääkkeiden ansiosta. Mulla kontrolli neuvolassa, kun kuuri loppuu.

Terkut kaikille! Innolla odotan uusia uutisia:)

T.Elisabeth ja pikku poitsu

Vierailija
122/125 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten koko ajan vain odottaa synnytysoireita niin malttamattomasti... Yritän järjestää koko ajan ohjelmaa itselleni, että saisin asian mielestäni. Haluaisin vain niin kovasti jo käärön syliini, en kestä tätä etten tiedä milloin se tapahtuu!!!! Onko muilla samoja fiilareita?!

Esikoinen on kiukutellut koko päivän. Sekin vielä. Ikää 3,5v ja on tajunnut että kohta se vauva tulee. Vaikka ei ymmärrä mitä se oikeasti tarkoittaa, tuntuu että vetää kiukkuroolia koko ajan. Voivoi mitä mahtaa tuo ensi yön kellojen siirtokin vielä vaikuttaa, kun muutenkin tuntuu heräävään jo kovin aikaisin, taitaa olla sekaisin valoisuudesta. Sit kun omat yöt menevät levottomasti niin ei kovin hyvä yhdistelmä....

Sorry omanapaisuus, taas :)

Helminmami rv 37+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Mulla on 4vuotta aikaa jo siitä kun esikon synnytyksen jälkeen jouduin lääkkeen syöntiä jatkamaan..söin siis jo noin 8 viikkoa ennen synnytystä ja annosta lisättiin kun paineet vaan nousi..söin muistaakseni lopulta annoksella 100mg x 6 /pvä..paineet oli sairaalasta lähtiessä vielä korkealla Mutta annosta alettiin pienentään muistaakseni niin että kotona otin 100mgx5 ja siitä vähensin aina viikossa yhden..lopetus piti tehdä hitaasti kun olin syönyt jo pitkään ja siitähän aiheutuu kaikenlaista rytmihäiriöistä lähtien..tosin kotona paineet laski jo normaaliksi ja kun oli pakko ottaa lääkkeet niin paineet oli jo tosi alhaalla+ hemppa oli 90 synnytyksen jälkeen niin sai suurin piirtein seinistä kiinni pitää että pysyi pystyssä..

Onpa harmi jos sulle jäänyt epäselväksi, kun kuitenkin sydänlääke kyseessä. Varmista jostain jos olet epävarma...

..klematis vaan taas...

Vierailija
124/125 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange] Tossa tuorein esittelypino...

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=12792927&t=12792911&appid…

Laittakaahan sinne taas päivitettävää.. Varsinkin kaikki uudet, niin on sitten helpompi lisäillä vauvatietoja syntymän jälkeen. ;)

Hirmunen pino meillä tosiaan.. :D Musta kans pinon jako ens viikosta lähtien vois olla paikallaan.

PIKKUPUNAPÄÄLLE ja perheelle ISOT onnittelut!!! =) Oottekin täältä Tampereen suunnalta?! Ainakin taysista päätellen. Kaikkea hyvää vauva-arkeen teidänkin perheelle.

Vivalle onnittelut uuden pikkuisen sukulaisen johdosta. =)

Winku on urakoinu kaikkee taas oikeen kunnolla. :D No se on hyvä nyt rehkiä, kun vielä pystyy ja jaksaa... Sit kun vauva on syntyny, ni voi rauhassa keskittyy siihen. :)

Synnytyksen käynnistys jutuista on ollu puhetta.. Kolme Ässää, vyöhyketerapia jutut ym. on ihan hyviä tämmösille " hätähousuille" niinku mä. ;) vaikka on se todettava, että ei ne auta ellei se vauva oo oikeesti vielä syntyäkseen. Niinku Winkuki totes. Ja joskus hirmunen touhottaminen ja muu pidättelee sitä vauvaa siellä masussa ja sit kun syystä tai toisesta hellittää huhkimisesta ja/tai stressaamisesta, ni sit vauva syntyykin. :D

Ihanaa kun miehellä on tänään vika iltavuoro vähään aikaan! Ne on aina niin tylsiä, kun ei sillon päästä Heidin kaa autoilee oikeen mihinkään kavereille tai muille ja illat tuppaa käymään pitkiks.

Omaa napaa vielä sen verran, että viime yönä ei supistellu, mutta oli yks semmonen jakso jollon oli jotain muuta ihme tuntemusta... =) Sit tänään koko päivän on ollu enemmän tai vähemmän menkkakipua (välillä ihan kunnon jomotustakin) ja paineentunnetta välillä ihan hirveestikin... jotain ihmeellisiä vihlomisiakin on välillä ollu, mut ne on ollu semmosia nopeita juttuja. Parin " oireettoman" välipäivän jälkeen on taas vähän semmonen olo, että noinkohan se viltsu tässä joskus vaikka syntyiskin?! =)

No joo.. Ei mulla tän ihmeempää... Ens viikon käynnistys- ja leikkauslaiset on varmaan jo ihan täpinöissään?! :) Voih.. Kumpa iteki jo pääsis tosi toimiin.

burde & viltsu 38+6 (+ nukkuva Heidi 1,5v)

Vierailija
125/125 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, täälläkin on viimein ehditty ripustaa kehto, hankittu siihen patja, tehty ruokaa oikeen urakalla pakkaseen ja sitte saatiin vaatekaappiorganisointi tehtyä. :) maanantaina sitte taas kouluun, ihana oli kyllä lomailla tää viikko ja jotenkin kun sai kerättyä vähän voimia niin ei oo yhtään kamalaa mennä sinne vielä pariks viikoks. vaikka eipä kyllä, ei olis mitään sitä vastaan että jäis jo lomalle...

onnea muuten pikkupunapäälle ja perheelle! ihana lukea näitä vauvautumisuutisia. ehkä tämä meiänkin pieni joskus ulos tulee, kerran muittenkin... nyt ei kyllä taas yhtään tunnu siltä.

heräsin viime yönä ekan kerran tän vauvan mellastukseen! :D kauhee meno päällä ja tunki niin kovin kantapäätä mun kylkiluitten väliin, että heräsin siihen kipuun! no, onneks hän sitte rauhottu siitä aika nopsasti, että sain jatkettua unia. tänään on ollu ihan kummallisia supistuksia: maha on vaan kovettunu, mutta yhtäänn ei oo tullu se sellanen hengenahdistustunne, mikä mulla ainakin noihin harjotussuppareihin liittyy yleensä. ja nyt vähän mahaa jomottelee, mutta oon kyllä syöny tänään kaikkea epämäärästä, että johtuu kyllä varmaan enemmänkin siitä kun mistään edistyksestä tuolla alakerrassa... valitettavasti.

meen nyt takas tonne keittiön puolelle. tarkotus olis vielä väsätä pari makeeta piirakkaa pakastimeen. suppareita niitä toivoville ja mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille! t.VadelmaMama, rv 37+4