Rehellisesti: mitä ajattelet pariskunnasta, josta vaimo on päästänyt lihomaan itsensä
ylipainoikseksi seurusteluajoilta ja mies on pysynyt samanlaisena painoltaan? Minulle tulee mieleen, että mies raukka haluaisi varmaan hoikan vaimonsa takaisin.
Kommentit (70)
On jatkuva loputon nälkä samalla kuitenkin on väsynyt ja aloitekyvytön. Kun pidän lääkkeissä taukoa alan laihtua, koska pakottavaa tarvettä syödä ei enää ole. En vain voi elää ilman lääkitystä. Nyt on 3vk xenicalin syömistä takana ja grammaakaan ei ole paino tippunut.
Vierailija:
Ajattelisin, että nainen ei kunnioita miestään, koska mässäily on tärkeämpää kuin olla kaunis miehensä silmissä.
Taas ihan ihme keskustelua, miksi naisen paino riippuu miehen mielipiteestä tai oletetusta mielipiteestä?
Erittäin lihavasta ihmisestä ajattelen ylipäätään, että eipä paljon tuokaan itseänsä rakasta, kun ei viitsi edes huolehtia hyvinvoinnistaan ja terveydestään. Pienestä ylipainosta en ajattele mitään.
Ja mä olen normaalipainoinen enkä juuri ajattele ruokaa muuta kuin siinä mielessä, että mitä syötäisiin. Vaa' alla en juuri käy paitsi raskausaikana neuvolassa. Kun syö normaalin terveellisesti ja liikkuu, niin ei ole painohuolia.
Vierailija:
miesten kauneus- ja seksikkyysihanne on paljon pyöreämpi ja pehmeämpi kuin naisten oma (mitä naisiin tulee). Tämä totuus tekee kipeää monille huonoitsetuntoisille laihoille, jotka pinnistelevät pysyäkseen laihoina, hekumoiden sillä, miten ovat paremman näköisiä ja haluttavampia kuin se ja se lihavampi (tyyliin varmaan senkin mies panis mieluummin mua.. ). Suurin osa miehistä ei välitä pienistä löllöistä, jos naisella on itsetunto kunnossa, hyvä ryhti, sensuelli liikkuminen ja sängyssä estoton ja nautiskeleva ote. Kuka edes haluaa niitä muutamaa prosenttia, joille visuaalisuus on NIIIN oleellista? Miten sellainen mies tulee kestämään ne muutokset, mitä lasten saaminen ja ikä tekevät naisen kehoon? Ei mua ainakaan kiinnosta sellainen mies. Niin ja en ole itse lihava vaan normaalipainoinen.
jotka perustelevat ylipainoaan raskaudella, kun siitä raskaudesta on jo kaksi vuotta aikaa ja 10 kg ylimääräistä on yhä vartalolla. Eihän se ylipaino enää raskaudesta johdu, vaan ihan vain laiskuudesta ja saamattomuudesta. Tietysti itselleen helpompi selittää, että se johtuu raskaudesta, mutta ei se nyt ihan niin mene.
Vierailija:
heistä tuntuisi jos vaimo lihoo. Ylivoimaisesti suurin osa miehistä piti sitä yhdentekevänä. Naiset oikeasti ihannoivat laihuutta enemmän kuin keskivertomiehet. Ja kotona ollessa minullakin tuppaa painoa kertymään, ei työelämässä.
Sinulta taitaa olla elämän ymmärrys aika hakoteillä.
Uskon, että suurin osa miehistä pitää normaalista, kurvikkaasta kropasta.
Laiha rinnaton kroppa turn off, kuin myös yliläski.
Lähdet liikaa oletuksesta, että parisuhde perustuisi rakkauteen, vaikka enemmän se on oikeasti liikesuhde jossa huolletaan lapsia.
Vierailija:
Sinulta taitaa olla elämän ymmärrys aika hakoteillä.
Jos kerran kaikki miehet haluavat hieman pyöreän, niin on se kumma että nämä vaikutusvaltaiset hemmot joiden oven takana on naisia jonossa, eivät sitten valitse niitä " himoituimpia" lihavia.
Esim. joku 60v. lihava ja kalju pohatta ja vierellä sipsuttaa 20 v. playboy-malli.
Vierailija:
Jos kerran kaikki miehet haluavat hieman pyöreän, niin on se kumma että nämä vaikutusvaltaiset hemmot joiden oven takana on naisia jonossa, eivät sitten valitse niitä " himoituimpia" lihavia.
katselin vastaantulevia äitejä rattaineen. Silmiinpistävää oli, että oikeastaan kaikilla lihavilla äideillä oli rattaissa mulattilapsi.
Oli niin omituista, että aloin todellakin aina kurkkaamaan niihin rattaisiin... ja näin siis oli.
" Mä en edes haluaisi miestä, jolle ulkonäkö on noin tärkeä"
Ja samaan hengenvetoon:
" Mun miestä ainakin oksettaa tollaset tissittömät ja perseettömät anorektikot"
Siis eikö se, että mies vaatii naiselta pyöreyttä ja pehmeyttä, ole ihan yhtä lailla pinnallista ja ulkonäkövaatimus, kuin se että pitää hoikista ja vaatii timmiyttä?
Miestä ei kiihota laiha ja tissitön yhtään jos ei kiinnosta se jättiläskikään.
Mies tykkää normaalista(hiukan pyöreästä) ja muodokkaasta.
On toki poikkeuksia molempiin suuntiin.
Mies tuo rahat taloon, ja miksi miestä pitäisi kunnioittaa (kuten joku " sisäisesti kaunis" jo ihmetteli)
Vierailija:
Miestä ei kiihota laiha ja tissitön yhtään jos ei kiinnosta se jättiläskikään.Mies tykkää normaalista(hiukan pyöreästä) ja muodokkaasta.
On toki poikkeuksia molempiin suuntiin.
Jossain vaan oli listattu, mikä on miehen esimerkki muodokkaasta naisesta, ja esimerkkeinä mm. Pamela Anderson, Scarlett Johansson, Catherine Zeta-Jones...
Siis tokihan heillä rintoja löytyy, mutta tuskin heistä kukaan varsinkaan livenä nähtynä on PYÖREÄ, vaan ihannepainon alarajoilla.
Ja tuossahan puhuttiin suomalaisista miehistä.
On eri asiaa, tuleeko sinuun muutoksia sinusta riippumattomista syistä vai sinusta riippuvaisista syistä.
Ensimmäinen on elämää.
Jälkimmäinen on hengen velttoutta.