Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: mitä ajattelet pariskunnasta, josta vaimo on päästänyt lihomaan itsensä

Vierailija
23.03.2008 |

ylipainoikseksi seurusteluajoilta ja mies on pysynyt samanlaisena painoltaan? Minulle tulee mieleen, että mies raukka haluaisi varmaan hoikan vaimonsa takaisin.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sisäisesti kaunis ei-pinnallinen ihminen siellä viljelee näitä ilmauksia?

Vierailija
62/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkäävät ei-niin-laihoista naisista. Heidän ihannenaisellaan on muotoja, mutta myös vyötärö! Vai tykkääkö joku mies vatsamakkaroista? Minä en ole sellaisesta miehestä kuullutkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin keskiverotmiestä ei juuri haittaa pieni vatsamakkara, jos sen kantaja on itsensä kanssa sinut ja seksistä kiinnostunut.

Vierailija
64/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satakiloisella on pakko olla iso.

Vierailija
65/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten jo joku mainitsi, niin huomattavasti tavallisempi asetelma on toisin päin. Suomalaisista miehistä ylipainoisia on puolet, naisista noin 30 %. Vahtaisitte niitä ukkojenne läskejä tarkemmin kuin tuntemattomien kanssasisartenne.

Vierailija
66/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksit on loppu ja parisuhteet voivat huonosti.

Onneksi itselläni on käynyt tuuri, vaikka 30 kg olenkin lihonut siitä kun tapasimme. Seksi ja rakkaus kukoistavat, ja vaikka mieheni aikoinaan rakastui normaalivartaloiseen naiseen, häntä ei haittaa ylikilonikaan. Itse kun joskus voivottelen, hän vain totetaa ettei häntä ainakaan haittaa eikä valita.

Varmasti myös mieheni mielummin ottaisi normivartaloisen naisen, mutta sattuu täydestä sydämmestään rakastamaan pulleroa,niin ei voi mitään...

Vierailija
67/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miehet tykkäävät ei-niin-laihoista naisista. Heidän ihannenaisellaan on muotoja, mutta myös vyötärö! Vai tykkääkö joku mies vatsamakkaroista? Minä en ole sellaisesta miehestä kuullutkaan...

Vierailija
68/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki mietin siis, että käytämme pehmeitä rasvoja, ruokavaliossa on tuoretta vihannesta yms. Mutta en katso, onko salaatinkastikkeessa kaloreita, laitan reilusti leivälle margariinia, kevyt -tuotteita ei meille edes osteta. Ja kukaan ei ole ylipainonen, syömme nälän mukaan ja liikumme. Vaalla en käy kuin ehkä 2x vuodessa, ja silti lukema pysyy samana. Ja oikeastaan normaalipainoisista = hoikista tutuistani kukaan ei ole mikään kalorihaukka, vaan suhde ruokaan on terveellä pohjalla: jos tulee syötyä liikaa, niin helposti voi syödä vähän kevyemmin myöhemmin tai seuraavana päivänä.

Olen nähnyt vierestä, miten jatkuva halu laihtua, vuodesta toiseen, saa ihmisen keskittämään kaiken ruuan ympräille: tutkitaan pienimpiäkin kalorieroja eri vaihtoehdoissa ja sitten kuitenkin - ehkä syömishäiriön tms - tuloksena syödään päivittäin enemmän kuin kulutetaan. En väitä, että näin on kaikilla ylipainoisilla, mutta se on todella surullinen tilanne, jos siihen ajautuu.

Epäilen kuitenkin, että suhde ruokaan on normaalipainoisilla keskimäärin terveempi, kuin reilusti ylipainoisilla.

Vierailija:

Vierailija:

Minusta on kauhean surullista, että toisilla ihmisillä voi koko elämä pyöriä oman painon tarkkailun ja syömisen/ruokien valinnan ympärillä.

Kummalla se elämä enemmän pyörii ruoan ympärillä: reilusti lihavalla, joka syö moninkertaisesti oman kulutuksensa verran vai normaalipainoisella?

Vierailija
69/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kuten jo joku mainitsi, niin huomattavasti tavallisempi asetelma on toisin päin. Suomalaisista miehistä ylipainoisia on puolet, naisista noin 30 %. Vahtaisitte niitä ukkojenne läskejä tarkemmin kuin tuntemattomien kanssasisartenne.

Vierailija
70/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Uskon kuitenkin jos antaa itsensä kauheasti lihoa, voi tulla mieleen eikö välitä itsestään. Ja oikeasti miehestäänkään kun on sen kerran saanut, kai haluaa pysyä viehättävänä.

Eri asia jos mies jo valinnut lihavan naisen, johtuu ehkä miehen halusta hallita, varsinkin jos itse on hoikka, vaimo on vain täys torvi, lihava, laiska, välinåitämätön ja mies pettää minkä kerkeää mutta kotona kaikki tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän