Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskoisitteko tällaista " valkoista valhetta" ?

Vierailija
16.03.2008 |

Olen sopinut treffit parin muun äidin kanssa perjantaiksi. Ei kuitenkaan huvita yhtään mennä tapaamisiin. Kaikki tietää, ettei meillä ole muita suunnitelmia siksi päiväksi. En voi myöskään sanoa, et ollaan kipeinä, koska asutaan samassa talossa.

Ajattelin sanoa, et lähdetään jonnekin naaprikaupunkiin retkelle. Olisko liian paksua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano vaan että teille on tulossa kylää vieraita tai että sinä olet tulossa kipeäksi jne

Vierailija
2/6 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen että pakkoko sinne on just sinä päivänä mennä, kun on jo sovittu tapaaminen.

Mikset sano suoraana ettei huvita / et jaksa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle tekee hyvää mennä sovittuun tapaamiseen.

Vierailija
4/6 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on törkeää sanoa, että onkin muita suunnitelmia, jos ne ovat tasoa " retki toiseen kaupunkiin" . Esim. häät, hautajaiset jne. olisi ok muutos suunnitelmiin.

Sano ihan rehellisesti vaan. Ystävyyssuhteissa rehellisyydellä pääsee pidemmälle. Valheista kun voi jäädä kiinni. Tai menet ihan vähäksi aikaa, paikan päällä valitat pientä päänsärkyä ja lähdet nopeasti kotiin.

Vierailija
5/6 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet luvannut mennä joten menet tämän kerran. Muuten tökeröä, sanoit mitä sanoit. Sen jälkeen ET ENÄÄ LUPAA. Kun kysyvät etkä halua niin sanot, että ei valitettavasti käy.

Vierailija
6/6 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se kannattaa lähteä! Kysehän on varmaan vain muutamista tunneista, eikö? Ja itse ainakin saan todella paljon siitä, että saan jutella pari tuntia ystävieni kanssa. Se itse lähteminen on vain välillä niin vaikeaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä