Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: mitä ajattelet pariskunnasta, josta vaimo on päästänyt lihomaan itsensä

Vierailija
23.03.2008 |

ylipainoikseksi seurusteluajoilta ja mies on pysynyt samanlaisena painoltaan? Minulle tulee mieleen, että mies raukka haluaisi varmaan hoikan vaimonsa takaisin.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minusta on kauhean surullista, että toisilla ihmisillä voi koko elämä pyöriä oman painon tarkkailun ja syömisen/ruokien valinnan ympärillä.

Kummalla se elämä enemmän pyörii ruoan ympärillä: reilusti lihavalla, joka syö moninkertaisesti oman kulutuksensa verran vai normaalipainoisella?

Vierailija
22/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että

a) nainen halusi vain päästä naimisiin

b) nainen on syönyt masennukseensa

c) nainen ei välitä miehestään vaan enemmän itsestään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä oikeesti pitää olla tosi pinnallinen mies/nainen jos kumppanin jättää lihomisen takia. Sen ulkonäön takiako sitä on aikaisemmin oltu yhdessä?

Mun mies rakastaa mua onneks ihan tämmöisenä kun olen. Ja samoin minä miestä. Välillä laihdun ja sitten taas lihon, mutta kelpaan ihan minkä kokoisena tahansa. Kyllä mä ihan oikeesti uskon, että eniten naisia rassaa se lihominen kuin miehiä. Ja moni nainen yrittää vaan nostattaa itsensä lihavia paremmaksi (ainakin omassa mielessään) just vetoamalla tuohon, ettei KUKAAN mies voi rakastaa läskiä. Jos joku tällainen nainen sattuisi itse lihomaan, niin varmasti kävisikin niin, että oma mies jättäisi siinä tilanteessa, koska nainen ei itse pystyisi hyväksymään itseää sellaisenaan.

Vierailija
24/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluiten yrittää pinnistellä nälässä niin pitkään kuin pystyy. Kyllästyin ajattelemaan ruokaa ja siksi olen lihava. Syön kaiken minkä haluan ilman turhia miettimisiä eikä lenkilläkään tarvitse juosta koko ajan ajatellen nyt mä kulutan sen salaatin ja tässä menee se syntinen sämpylä jonka söin. Ei tuu enää morkkista siitä, että syö jotain hyvää.

Vierailija:

Vierailija:

Minusta on kauhean surullista, että toisilla ihmisillä voi koko elämä pyöriä oman painon tarkkailun ja syömisen/ruokien valinnan ympärillä.

Kummalla se elämä enemmän pyörii ruoan ympärillä: reilusti lihavalla, joka syö moninkertaisesti oman kulutuksensa verran vai normaalipainoisella?

Vierailija
25/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen, että nainen on varmaan hyvä leipomaan ja kelpaa miehen tulla ruokapöytään :)

Jännä miten media vaikuttaa tässäkin asiassa.

Vierailija
26/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pysynyt hoikkana, nainen aika pullukka. Mutta ovat selvästi onnellisia, hipelöivät toisiaan, molemmat hyvin positiivisia ihmisiä. Useampi lapsi.

Vierailija
27/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minun elämäni kyllä pyörii ruoan ympärillä.

Kun 20 vuotta sitten tutustuin mieheeni, niin hän piti pitkän saarnan, että en saa sitten päästää itseäni lihomaan, kuten niin moni hänen tuttunsa oli päästänyt naimisiin menon jälkeen.

Ei hän sen koommin ole asiasta huomattaunut, mutta tuo lause on jäänyt takaraivooni.

On tässä vahtiminen... Aina välillä mussutan suklaata ja pizzaa urakalla, niin kyllä se parin viikon jälkeen näkyy vaa' assa. Sitten taas pitää katsoa, mitä syö.

Olen monesti ajatellut, että on tosi hyvä, että mies on minulle tuon silloin sanonut. Ties vaikka kuinka lihava minäkin olisin ilman sitä.

Vierailija
28/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies siis kertoi että rakastaa sinua tuollaisena eikä salli sinun muuttuvan.

Vierailija
29/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varautunut jatkamaan kirjoittelua, koska arvasin, että joudun puolustautumaan.

Olemme siis olleet naimisissa liki 18 vuotta. Ja olen täällä av:lla vastannut " kyllä" kysymykseen, olenko miehelleni " se oikea" . Uskon vakaasti, että mieheni rakastaa minua.

Kyllä, minä olen muuttunut vuosien varrella. Ei 40 v ole enää sama kuin 20 v.

Jos nyt lihoisin, niin en epäile hänen rakkauttaan. Uskon, että hän silti rakastaisi minua. Mutta minä myös rakastan häntä - enkä halua aiheuttaa rakastamalleni ihmiselle tieten tahtoen pahaa mieltä.

En siis usko, että hän rakastaisi minua vähemmän, jos olisin lihava. Mutta rakkaudellahan ei ole mitään tekemistä potenssin kanssa. Voi olla, että alapää ei sitten enää toimisi kuin silmät kiinni.

34

Vierailija
30/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä painonvahdintaan!

Vierailija
31/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mieluiten yrittää pinnistellä nälässä niin pitkään kuin pystyy. Kyllästyin ajattelemaan ruokaa ja siksi olen lihava. Syön kaiken minkä haluan ilman turhia miettimisiä eikä lenkilläkään tarvitse juosta koko ajan ajatellen nyt mä kulutan sen salaatin ja tässä menee se syntinen sämpylä jonka söin. Ei tuu enää morkkista siitä, että syö jotain hyvää.

Ei kyllä todellakaan hoikkana pysyminen edellytä nälkää, jos syö oikein! Jos on jatkuvasti nälkä, niin syö väärin (esim. liian vähän hyviä rasvoja, liian vähän proteiineja jne.)

Itse opettelin syömään oikein ja olo on jopa parempi ja kylläisempi kuin lihavina aikoina. Turha, teollinen mössö on jäänyt pois ja elimistöni saa oikeaa, ravitsevaa ruokaa jolloin ei koko ajan tee edes mieli mässäillä jotakin.

Liikunnasta sen verran, että kun sitä riittävästi harrastaa muodostuu yleensä ns. positiivinen riippuvuus, siis ihminen HALUAA päästä lenkille eikä pakota itseään rääkättäväksi lenkkipolulle. Lenkkeily ja jumppa ym. on ihanaa ja nautinnollista, paljon pahemmalta tuntuisi jos joku kertoisi että ensi viikolla en pääse ollenkaan liikkumaan!

Vierailija
32/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole vaihtanut ulkonäön takia.

Vierailija
33/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on visuaalinen olento ja kiihottuu näkemästään. Roikkuva ihra, selluliitti ja lihaksettomuus on harvan mielestä kaunista.

Vierailija
34/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että nainen ei kunnioita miestään, koska mässäily on tärkeämpää kuin olla kaunis miehensä silmissä.

Vierailija
35/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos liitossa on oikeasti rakkautta, se ei kaadu liikakiloihin.

Bmi 22(ollut joskus enemmänkin)

Vierailija
36/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja painohan ei vaikuta millään tavalla kauneuteen.

Bmi 24

Vierailija
37/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

heistä tuntuisi jos vaimo lihoo. Ylivoimaisesti suurin osa miehistä piti sitä yhdentekevänä. Naiset oikeasti ihannoivat laihuutta enemmän kuin keskivertomiehet. Ja kotona ollessa minullakin tuppaa painoa kertymään, ei työelämässä.

Vierailija
38/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juostessa sattuu korviin ja ohimoon. Lenkin jälkeen alkaa väsyttää.

t. ex hoikka

Vierailija
39/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 22 v. Onnellisia, lapsia, seksiä on paljon, nauramme paljon. En ole koskaan ollut masentunut.

Vierailija
40/70 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten kauneus- ja seksikkyysihanne on paljon pyöreämpi ja pehmeämpi kuin naisten oma (mitä naisiin tulee). Tämä totuus tekee kipeää monille huonoitsetuntoisille laihoille, jotka pinnistelevät pysyäkseen laihoina, hekumoiden sillä, miten ovat paremman näköisiä ja haluttavampia kuin se ja se lihavampi (tyyliin varmaan senkin mies panis mieluummin mua.. ). Suurin osa miehistä ei välitä pienistä löllöistä, jos naisella on itsetunto kunnossa, hyvä ryhti, sensuelli liikkuminen ja sängyssä estoton ja nautiskeleva ote. Kuka edes haluaa niitä muutamaa prosenttia, joille visuaalisuus on NIIIN oleellista? Miten sellainen mies tulee kestämään ne muutokset, mitä lasten saaminen ja ikä tekevät naisen kehoon? Ei mua ainakaan kiinnosta sellainen mies. Niin ja en ole itse lihava vaan normaalipainoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi