Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Tautia taudin perään :(
23.03.2008 |
Just vko sitten lopetin antibiootin poskiontelontulehdukseen ja yskä edelleen jäi. No sitten tän vkon ke:na taas alko tuntua et tauti tulee, no yskäähän se yritti tehdä mutta lopulta tukkosuuden/räkäisyyden teki ja kuumeen nosti.
Mikä hitto mua vaivaa?
onko oikeesti taudit tälläsiä menee ja tulee jopa päällekäin ?
vai onko jossain hometta niin kuin vähän epäilen, taudit alkoivat kun työt aloitin, mut toisaalta myös lapset aloittivat hoidon...
Mene ja tiedä
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
edellii kuurin tarviiva tauti oli 2 kk sitten.
Sitä ennen kuumeilua ilman muita oireita tai sitten nuhaa ja yskää.