Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä herättää teissä kateutta? Ei tartte siis olla suuri asia vaan vaikka pikkuinen

Vierailija
23.05.2008 |

yksityiskohta.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kauniit hampaat naisella

- Pitkät sääret naisella

- Pitkät hiukset naisella

- Loton päävoitto menee yhdelle seitsemän oikein -tulokselle, mikä ei ole edes porukkapeli

:(

Vierailija
22/71 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. pätkätyöläishumanisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

- paljon kotieläimiä

- siivooja

- varaa käydä säännöllisesti kampaajalla

Vierailija
24/71 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litteää vatsaa/ hoikkuutta

Kielitaitoa

Lastenlasten elämään osallistuvia isovanhempia

Vierailija
25/71 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toisilla asiat vaan sujuvat kuin itsestään.

ajatellaan, että vauva saisi tulla, ja kas, vaimo onkin saman tien paksuna.

raskaus vaan sujuu, eikä juolahda mieleenkään, että jokin voi mennä pieleen.

ajatellaan, että nyt voitais ostaa omakotitalo. eipä mene kuin pari päivää, niin puskaradion kautta tutuntuttu myy just passelia taloa suht edullisesti vielä.

töissä on vähän epävarmaa jatko. joku tuttu soittaa, että tule meille töihin, palkkakin nousee 500e. tyyppi vaihtaa paikkaa, ja saman tien alkaa edellisessä firmassa sadella irtisanomisia..

jne. toisilla hommat hoituu vaikka ei itse ehtisi edes yrittää..

musta tuntuu, että jos me jotain elämältä halutaan, sen eteen saa tehdä ihan hemmetisti töitä että sen saavuttaa.

en ole sillä lailla kade, että haluaisin toisille koituvan hyvän pois heiltä, vaan enemmän niin, että haluaisin sitä samaa helppoutta ja onnenkantamoisia meillekin =)

olen kyllä onnellinen näin, mitä meillä on.

meillä on kyllä oma huusholli, mutta sitä etsittiin KAUAN, lapsia on sopiva määrä, mutta hoidoissa ravattiin todella monta vuotta, ja keskenmenojakin sattui useita, töitä on miehellä, mulla ei kun firma lähti viroon , mutta ei sinänsä haittaa olenkin äitiyslomalla..

Vierailija
26/71 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadehdin sellasia, joilla on läheisiä ystäviä tai kavereita, joiden kanssa viettää aikaa.

Vierailija
27/71 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... mitenkään erityisen hyvä yksilö. Esimerkiksi ei ole millään tavalla parempi kuin minä, mutta on saanut lapsuuslahjana hyvän käsityksen itsestään ja se kantaa elämässä. Minun tekisi joskus mieli ravistella tällaista ihmistä ja huutaa, etkö sinä näe miten huono olet tuossakin asiassa; ei sinulla ole oikeutta pitää itseäsi niin erinomaisena! Kai tämä on kateutta.

Vierailija
28/71 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin niin paljon jaksaa paremmin ja hillitä hermoni...

Vierailija
29/71 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kolmatta lasta ja tulossa kolmas poika. Tuttava odottavaa kolmatta ja se on tyttö (hänellä jo kaksi poikaa)

En valita, mutta kyllähän se kyrsii!!!!!!

Vierailija
30/71 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkaita

hyvämuistisia

niitä, joilla on hyvinpalkattu työ alalla, josta pitävät itsekin paljon

Vierailija
31/71 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vaan tekee töitä. Poikakin on mukana, mutta töissä (siis ei tee itse töitä, mutta mukana). Kunpa vaikka joskus mailailisivat edes pihalla. Lapsi 9v. Olen kateellinen.

Vierailija
32/71 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama!!!!!

Vierailija
33/71 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Pitää huolta taloudesta, ymmärtää numeroita, pykäliä, prosentteja, korkoja, riskejä... Mitä kannatttaisi tänään rahoillaan tehdä, jotta niitä olisi huomenna vähän enemmän.

*Omistaa pitkän, hoikan kropan, varsinkin jalat. Vaikka olen ollut hoikkakin, olen aina tyypillinen persjalkainen, tolppasääri-nainen. Kaikki kikat on kokeiltu, vaan eivät sorjene sääret:(

Vierailija
34/71 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoa ja sukurakasta perhettä, joilla aina jotain sukulointia menoilla.

Ja isoa kaveripiiriä, vilkasta sosiaalielämää.

Olen juuri eronnut ja kovin yksinäinen. En oikein tiedä miten pääsisin erakko elämästäni eroon

Vierailija
35/71 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on aikaa ja halua olla lastenlastensa kanssa.

Sellaisia vanhempia kadehdin jotka pääsevät joskus matkoille kahdestaan.

Vierailija
36/71 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kadehdin niitä, jotka osaavat elää sekaisessa kodissa tyytyväisinä. Itse yritän epätoivoisesti tulla siistiksi, laihoin tuloksin :(

Vierailija
37/71 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kiinteistovalitystoimiston nettisivuilla on ihana, mutta aivan liian kallis asunto myynnissa, jonka joku on ehtinyt jo varaamaan itselleen. Huokailen, etta siina se taas meni ja milloinkahan meita onnistaisi. Nailla lainan koroilla (25%) ei varmaan koskaan ;)

Vierailija
38/71 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse on vasta suunnitteluasteella. kuten nyt taas kesaksi. yleensa kylla onnistun pudottamaan painoa muutaman kilon ilman suuria ponnistuksia. nyt tarkoitus pudottaa 62kgsta 58iin.

Vierailija
39/71 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kahden pojan äiti ;)

Vierailija
40/71 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos se on oikein hyvällä maulla (eli minun maullani...) rakennettu, eikä öky, ja omistajat ovat mukavia, suon sen helpommin - sitä voi vaikka ihailla sauvakävellen ohi kulkiessa ja ajatella, että en minä tuota taloa saisi, vaikka nuo ihmiset eivät siinä asuisi.

Jos talo on vain iso ja kallis, mutta tylsä tai tyylitön, huokaan: miksei talorahoja anneta niille, joilla on hyvä estetiikan taju ja näkemystä aikaa kestävään arkkitehtuuriin (lattanat tusinaomakotitalot pitäisi kieltää lailla).

Joo, todella asiallinen kateuden aihe. Ai, minäkö itsehyväinen, eih...!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan