Mikä herättää teissä kateutta? Ei tartte siis olla suuri asia vaan vaikka pikkuinen
Kommentit (71)
kadehdin naisjohtajia. Siis ei mitään tiimiesimiehiä, vaan heitä, jotka ovat todella korkealla.
ettei sopisi ikänä. Kovasti haluaisin.
Itse olen hoikka mutta vatsa on mielestäni liian pömpöttävä. Rasvaprosentti on alhainen mutta kait tuo on ylimääräistä nahkaa, jossa pieni kerros rasvaa lisäksi. Onneksi ei sentään raskausarpia ilmaantunut raskausaikana, vaikka painoa tuli reilusti (lähes 20 kg).
Terveisin Pinnallinen treenaaja..
Onkin aika iso asia. No, muuta en sitten kadehdikaan.
Kadehdin ihmisiä jotka ovat aikaansaavia, energisiä, hoikkia ja niitä jotka eivät jännitä sosiaalisia tilanteita
Rohkeus hankkia monta lasta
Vilkas seksielämä
siis ainakin niitä joilla on varaa olla sellainen
Meillä isovanhemmat olleet muissa sfääreissä jo vuosia. =(
Muuten olenkin jo kaikkea tota! :)
itse en ole koskaan ollut rakastunut, vaikka naimisissa olenkin. Ei ole vaan koskaan mennyt mieltymykset kohdilleen, nyyh..
Itsellä kaikkea muuta. Niitä traumoja käsittelen vieläkin
tunneherkkyys
tilannetaju
ihmisten "käsittelytaito" tai oikeammin neuvottelutaito
intuitio
Tai siis niitä jotka osaavat ns. "käsitellä" rahaa oikein. Eli osaavat ostaa ja olla ostamatta oikeeseen aikaan.
Ja myös niitä joilla on jo perintö tai on perintö tulossa.
Vaikka yleensä nautin näistä omistani heidän epätäydellisyydestä huolimatta (niinkuin äidit aina tekee).
Sitten kadehdin sellaisia ihmisiä, jotka osaa seurassa hauskuttaa muita. Juu ja sitten myös niitä, jotka osaa laulaa kauniisti.
Mutta aika harvoin näitä katauden aiheita muistaa arkikohelluksen keskellä.
Ei välttämättä mitenkään erityisen kauniit, laihat jne. Ite oon aina jotenkin tunkkanen, ainakin omasta mielestä.
koska heillä ei ole lapsia