mies hylkii, mäkättää, vittuilee. mikä sillä on?
Olemme olleet naimisissa jo 16 vuotta ja kolme viimeisintä on ollut melko nuivaa. Emme lepertele, halaile, pussaile tms kuin hieman yhdynnässä. Seksiäkin on tosi harvoin sillä mieheni ei jaksa, halua tms. Menemme usein eri aikaankin nukkumaan, mies 21:30 ja minä 23:00.
Arki on ollut ihan ok, olemme vanhempia lapsillemme. Puhumme ihan normaalisti keskenämme arkiasioista mutta rakkaudesta, tunteista, seksistä, suhteesta ei ikinä.
Varsinaista riitaa ei ole tällä hetkellä mutta tunnelma on painostava kun mies on kotona.
jatkan uuteen viestiin ettei tämäkin karkaa...
Kommentit (85)
Miten ihmeessä niin monet naiset pelkää, että mies vie erossa lapset?? Eihän Suomessa miehelle anneta yksinhuoltajuutta paitsi jos nainen on todistetusti täysjuoppo, narkkis tai saanut diagnoosin mielenvikaisuudesta. Siis ihan totta. Äiti on aina ykköneni varsinkin pienelle lapselle.
Tietysti mies vetää siitä narusta, minkä helpoiten löytää ja tietää tehoavan. Luultavasti ei kuitenkaan alkaisi tapella lapsista, jos ero oikeasti laitetaan vireille.
No, paljastuiko se toinen nainen ap?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on ollut jo vuosikausia mäkättäjä, jurottaja ja vittuilija. Yleensä valittaa miten ei viihdy kotona kun lapset riehuu, lemmikki haisee tai ääntelee. Hän ei voi nukkua olohuoneen sohvalla lauantaina kello 14 sillä aina joku tulee huoneeseen ja möykkää. Makuuhuoneessa ei ole kuulemma sama nukkua. Lapset, eläimet ja minä rajoitamme liikaa hänen elämäänsä. Olen vastaillut nätisti,yrittänyt sanoa jotain positiivista, joskus an an mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. En voi sanoa olevani onnellinen tuon miehen kanssa. Lasten kanssa olen onnellinen ja kun.mies on pari päivää poissa, meillä on niin rentoa ja ihanaa. Kukaan ei vittuile tai mäkätä. Nyt tänä viikonloppuna mies on ollut tavallista oudompi. On tapaillut paljon kavereitaan mikä on hyvä, sanoi vain että menen nyt ja häipyy. On tosi viileä puheissaan. Eilen alkoi sitten vihjailemaan että tyhmä vaimo on pahinta mitä miehelle voi tapahtua. Jos vaimo laittaa ruokaa ja mies
Olisko hänkin vaan ihminen joka haluaa elää tavallaan viihtyäkseen. Luulitko että kun miehen ottaa/saa sen voi muuttaa mieleisekseen aivottomaksi leluksi. Aikuisuus ja itsenäistyminen kutsuu.
Mun mies oli tuollainen noin 7 vuoden ajan, vaihteleva äreys ja meidän kodin haukkuminen, lopulta käveltiin munan kuorilla ja juoksin tuhat extramailia.
Kielsi vuosien ajan kiven kovaan, että olisi "mitään", itkin ja anelin, että kertoisi.
Lopulta kun toinen nainen oli jättänyt perheensä ja oletti mieheni muuttavan luokseen sai lopulta nyökättyä kun taas kerran pyysin totuutta..
Miksi pettävän miehen on mahdoton tunnustaa tilannetta? Miksi pitää valehdella ja salailla loppuun saakka melkein aina?
Ap:n nukkekotileikki on nyt pilalla, ne olikin oikeita ihmisiä joilla ap leikki 16 vuotta.
Miehet on pikkulapsia tuossa mielessä. Niin paljon kärsineitä, heitä ei ymmärretä, riehuvat ja rähjääävät, vika muissa. Etenkin vaimossa. Anoppi tietty komppaa innosta hihkuen ja tasajalkaa riemusta hyppien!
Vierailija kirjoitti:
Ap:n nukkekotileikki on nyt pilalla, ne olikin oikeita ihmisiä joilla ap leikki 16 vuotta.
Höpsistä töppöseen, sitä kutsutaan ihan vain perhe-elämäksi. Jos sitä ei kestä, pitää se kertoa suoraselkäisesti ja hankkia oma koti + maksaa elarit. Tunne-elämän harmit toki tulee päälle sitten, mutta ne helpottaa vuosikymmenen päästä viimeistään.
Olipas värikästä kuvausta! Onneksi sentään vähän huumoriakin vielä jäljellä :)
Toinen nainen. Lukematta ketjua, vain ap:n vuodatuksen. Ne muuttuu just tommoisiksi, kun on toinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pettävän miehen on mahdoton tunnustaa tilannetta? Miksi pitää valehdella ja salailla loppuun saakka melkein aina?
Kåska håmå kååpisså.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä niin monet naiset pelkää, että mies vie erossa lapset??
No Vi.T-tu ei.
Eihän mies alunperinkään tykännyt lapsistaan eikä lapsiarjesta.
Kotielämä ahdistaa ja saattaa olla että kello käy jo sille milloin ero tulee.
Jos sulla on toinen, koko kaupunki tietää sen mua ennen...
Kerron nyt ja tässä: sillä on toinen mielessä. Sitä veetuttaa aivan sairaasti sun läsnäolo, sun naama ja se että estät sitä viettämästä aikaa sen ainoan oikean kanssa. Naisen/miehen kanssa, joka tekee onnelliseksi ja jonka kanssa haluaa viettää loppuelämänsä. Syy miksi on edelleen suhteessa sun kanssa on ettei uusi suhde ole vielä edennyt yhteenmuutovaiheeseen ja mieshän ei tyhjän päälle hyppää. Tarttee olla valmiina sekä varmistettuna seuraava kodinhoitaja ja panopatja. Tottahan sellainen tilanne saisi kenet tahansa kroonisesti pahalle päälle.
V*ttu mikä kusipää. Pitää sua jonain kotiorjanaan ja pyörittää todennäköisesti toista naista siinä sivussa. Sano ukollesi, että tästä lähtien saa hoitaa itse ruuan pöytään ja silittää paitansa itse.
Erikoinen keskustelu. Ap on kuvaillut päivänselvästi toiseen naiseen liittyvän "syndrooman" oireet miehellään, saanut liudan samansuuntaisia vastauksia ja naureskelee vain vastauksille tyyliin "no heh heh, ei kai sillä nyt toinen voi olla".
Jos sinua ap kiinnostaa oma elämäsi ja oikeasti häiritsee miehesi paskamainen käytös, niin nostat nyt heti kissan pöydälle ja ravistelet miehestäsi ulos vastauksen. Aika moni nainen tässä ketjussa on kertonut miehensä käyttäytyneen juuri noin, kun hänellä oli toinen kierroksessa. Ja koska tuota on jatkunut niin kauan ja mies viettää paljon aikaa "kavereidensa" kanssa, niin eiköhän sinun olisi syytä herätä ja osoittaa, että et ole tyhmä vaimo, jollaiseksi miehesi sinua haukkui. Mutta voihan asian toki hoitaa niinkin, että taas kohta valittaa tai naureskelee miehelle lisää av-palstalla eikä tee tikkua ristiin miehen käytöksen syiden selvittämiseksi.