mies hylkii, mäkättää, vittuilee. mikä sillä on?
Olemme olleet naimisissa jo 16 vuotta ja kolme viimeisintä on ollut melko nuivaa. Emme lepertele, halaile, pussaile tms kuin hieman yhdynnässä. Seksiäkin on tosi harvoin sillä mieheni ei jaksa, halua tms. Menemme usein eri aikaankin nukkumaan, mies 21:30 ja minä 23:00.
Arki on ollut ihan ok, olemme vanhempia lapsillemme. Puhumme ihan normaalisti keskenämme arkiasioista mutta rakkaudesta, tunteista, seksistä, suhteesta ei ikinä.
Varsinaista riitaa ei ole tällä hetkellä mutta tunnelma on painostava kun mies on kotona.
jatkan uuteen viestiin ettei tämäkin karkaa...
Kommentit (85)
Yleensä se on Facebookissa sohvalla lojuessaan, mitä nyt olen vilaukselta nähnyt. Käy varmaan muillakin sivuilla.
Luulen, että purskahtaisin nauruun jos hän kertoisi toisesta naisesta! Se olisi sellainen asia mitä en osaa kuvitella.
Jos se olisi niin niin sitten on, ei voi mitään. Ongelma on vain se, että aina "kriiseissamme" mieheni on vakuuttanut etten saa lapsia.
Minä taas en voi kuvitellakaan elämää ilman lapsia, he ovat kaikkeni. Lapsilla on kyllä paljon syvempi suhde minuun ja teen kaiken heidän kanssa, mutta tietenkin lapset rakastavat isäänsä. Mutta jos hän on työmatkalla niin lapset eivät välttämättä huomaa, että isä puuttuu.
Tuo lasten vieminen on suurin pelkoni ja siksi en edes mieti eroa. Onhan tuo mies aika outo jne hankala mutta ei silti hakkaa. Pilaa kuitenkin jatkuvalla, tasaisella mäkätyksellä ja vittuilulla ilmapiirin eikä minun tee mieli hempeillä hänen kanssaan tai "söpöstellä". Ollaan vain kämppiksiä.
Ap
Se on saanut tarpeekseen, sinusta ihanasta suomalaisesta naisesta. Itsessäsi ei ole mitään vikaa?
Palsta-femakot haukkuvat miehen pystyyn ja nainen on viaton uhri.
Ainoa vakiovastaus on aina pettäminen ja mies on sika.
Teissä naisissa ei ole mitään vikaa, koskaan?
Listaan tähän itselleni muistiin viimeaikaisia jäkätyksen aiheita:
- Lapset meluaa/häiritsee/riitelee/ei opiskele tarpeeksi läksyjen lisäksi
- Lemmikki ääntelee/sen ruoka haisee/se juoksee liian lujaa/se on vain tyhmä ja ruma
- Ei voi nukkua olohuonern sohvalla mihin aikaan tahansa päivällä kun joku häiritsee
- Laitoin liikaa suolaa ruokaan eli olen rakastunut postimieheen ja kyselyä lapsilta onko postimies käynyt sisällä (vitsinä varmaan mutta aika tyhmää ja nöyryyttävää mielestäni, en ole ikinä pettänyt)
- Vessanpytty oli kauhean kakkainen, miten kehtaan (lapsi kävi pytyllä eikä vetänyt sitä, muuten pytty oli kyllä puhdas)
- Elämä kanssamme on kärsimystä
- Kamalaa tulla kotiin töistä sillä meidän kanssamme on kauheaa
- 3 v lapsi ei ole enää yhtään hauska eikä vitsikäs vaan tylsä ja sitä vaivaa jokin (onneksi sanoi minulle eikä lapselle, lapsella on uhma ja kiukuttelee tällä hetkellä usein ja jos suuttuu saattaa sanoa "senkin kakka isä" ja isä ottaa sen loukkauksena
- En silittänyt oikeaa paitaa
Voiskohan miehesi olla masentunut? Nyt ihan kuulostaa siltä!
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:39"]
Ainoa vakiovastaus on aina pettäminen ja mies on sika.
[/quote]
No kerropa sinä miehenä, mistä tuollainen käytös kumpuaa. Ja miten sillä rakennetaan mukavampaa tulevaisuutta sekä miehelle (jotta mäkättämisenaiheet eivät rassaisi seuraavaa 20 vuotta) että koko perheelle. Nalkuttavia akkoja saa pitää pilkkanaan ihan rauhassa, mutta mäkättävä mies tuntuu olevan tabu.
t. Yksi mäkättävä mies yhdessä elämässä on tarpeeksi
Oikeasti olen yrittänyt olla hyvä vaimo. En pihtaa, en mäkätä, haluaisin halata, koskea, olla lähellä. En estä ikinä jos mies haluaa mennä jonnekin. Pakkaan ja puran laukut.
Pidän kodin normisiistinä, teen kaikkea lasten kanssa. Jos mieheni tekee jotain hyvin, kehun kanssa ja kiitän.
Joskus vain jatkuva valitus alkaa kyllästyttämään ja annan valituksen mennä korvista läpi, en lähde mukaan riidanhaastamiseen. Tämä on hänestä myös huono juttu. Kuin olisi ilmaa kun jäkätykseen ei saa kummoisempaa vastausta. Esim jos mäkättää että lemmikin ruoka haisee niin avaan ikkunan ja tuuletan ja sanon että kohta se haihtuu. Saan vittuilua ettei tuo ole ratkaisu.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:39"]Ainoa vakiovastaus on aina pettäminen ja mies on sika.
[/quote]
Vaikka olisi niin onko ap:n mies käsitellyt asiaa kovin fiksusti? Sillähän se suhde paranee, että vittuillaan, huokaillaan marttyyrimaisesti eikä suostuta puhumaan, linnoittaudutaan sohvalle puhelimen kanssa. Mutta eihän miehiltä ilmeisesti muuta voi odottaakaan kuin tuollaista passiivisagressiivista pelleilyä? Miksei voi sanoa suoraan jos ei suhteessa olo kiinnosta? Aina se on nainen joka joutuu tekemään päätökset kun miehet on niin munattomia.
Sen olen sanonut jo monille ystäville, että jos joskus eroaisin, en ottaisi uutta miestä. Tämä kokemus riitti. En kaipaisi uutta kontrollifriikkiä. Syön jopa liikaa karkkia ja lapset myös ja kaksi muumipastillia kerran viikossa on hyvä määrä lapsille ja aikuisille, enempää ei saa syödä. Kahviinsa voi laittaa 3 tl sokeria. Juo kolmisen kuppia kahvia päivässä.
Ymmärrätte varmaan, että an an lapsille karkkipäivän karkit kun mies ei ole vielä kotona ja itse en syö ikinä makeaa hänen edessään. Kaapissa on piilossa herkkukätköt.
Ap
Wau. En ole tiennytkään, että tällaisia täydellisiä vaimokultia on olemassakaan. Meillä toimii ihan kivasti tää, että mä vaan oon ja mies on mies. Joskus voin innostua ja tehdä ruuan, mutta kyllä meidän isä osaa ja nauttii kotiaskareista ja minusta.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:45"]
Voiskohan miehesi olla masentunut? Nyt ihan kuulostaa siltä!
[/quote]
Pettämisen jälkeen vaihtoehto nro2. Tarjoa vielä viinanjuontia tai peliriippuvuutta?
Naisessa ei ole mitään vikaa, joka kirjoittaa "rakastamastaan" miehestä kuten ap?
32: Meidän isä???
Mulla on ollut mäkättävä mies. En tiedä vieläkään, mikä sitä riivasi, mutta elämä oli tosi kurjaa enkä oikein ole uskaltanut edes haaveilla parisuhteesta. Tuo entinen on sittemmin nainut aasialaisen vaimon, sääliksi käy naisparkaa. Tai ehkä sille naiselle ei ole tarvetta mäkättää, tiedä häntä. En kuitenkaan osaa kuvitella, että olisi kunnon mies tällekään.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:39"]Ainoa vakiovastaus on aina pettäminen ja mies on sika. Teissä naisissa ei ole mitään vikaa, koskaan? [/quote] Vaikka olisi niin onko ap:n mies käsitellyt asiaa kovin fiksusti? Sillähän se suhde paranee, että vittuillaan, huokaillaan marttyyrimaisesti eikä suostuta puhumaan, linnoittaudutaan sohvalle puhelimen kanssa. Mutta eihän miehiltä ilmeisesti muuta voi odottaakaan kuin tuollaista passiivisagressiivista pelleilyä? Miksei voi sanoa suoraan jos ei suhteessa olo kiinnosta? Aina se on nainen joka joutuu tekemään päätökset kun miehet on niin munattomia.
[/quote]
Meillä on aloittajan epämääräinen sepostus kirjoitettuna kuinka mies on koneella ( aloittaja on itse av:lla).
Omasta mielestänikin koiranruoka haisee kamalalle. Lapset eivät koskaan rasita väsyneenä mammoja?
Ei tietenkään.
Vika on aina miehessä, muu vastaus on palstalla mahdoton.
Käytkö töissä? Minkä ikäisiä lapsenne ovat? Ehkä miestä ärsyttää, kun työllään ansaitsee perheenne elannon ja vaimo "vaan" huilaa kotona?
Juu, miehet ne ne on niitä valittajia..Ei naiset niin kuin sanotaan. Pahimmat nalkuttajat joita oon tavannut ovat olleet miehiä.Ehkä sun tarvii harkita haluatko tuhlata lyhyttä elää sellasen ihmisen kanssa.
Käyn minäkin töissä. Mies ei pelaa mitään eikä juo paljon. Kirjoittelen tänne varmaan saadakseni selville mikä minussa sitten mättää, jos mieheni kuulostaa normaalilta.
Ap
Mäkättäminen ja nalkuttaminen on itsekästä oman pahoinvoinnin oksentamista yhteiseen tilaan. Se ei ole rakentavaa ja sen sijaan että se helpottaisi pahaa oloa, se tuo pahan olon myös toiselle.
Keskusteleekohan se mies jonkun 'paremman seuran' kanssa sohvalla facessa ja sitä sieppaa, kun te löyhkäätte ja elätte siinä hänen aistimuspiirissään.
Ja mikä uskomattominta, sen toisen naisen kanssa mies voi olla ihan valioluokan yksilö. Huokaus.
Joskus vaan jostain syystä kahdella ihmisellä menee kemiat huonoon jamaan ja sitä sotkua on tosi vaikea saada normalisoitua tai muutettua hyväksi, ellei molemmat tahdo tosissaan tehdä töitä sen eteen.