Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies hylkii, mäkättää, vittuilee. mikä sillä on?

Vierailija
13.10.2014 |

Olemme olleet naimisissa jo 16 vuotta ja kolme viimeisintä on ollut melko nuivaa. Emme lepertele, halaile, pussaile tms kuin hieman yhdynnässä. Seksiäkin on tosi harvoin sillä mieheni ei jaksa, halua tms. Menemme usein eri aikaankin nukkumaan, mies 21:30 ja minä 23:00.
Arki on ollut ihan ok, olemme vanhempia lapsillemme. Puhumme ihan normaalisti keskenämme arkiasioista mutta rakkaudesta, tunteista, seksistä, suhteesta ei ikinä.
Varsinaista riitaa ei ole tällä hetkellä mutta tunnelma on painostava kun mies on kotona.
jatkan uuteen viestiin ettei tämäkin karkaa...

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, paljastuiko se toinen nainen ap? 

Miksi nostit esiin 11 vuotta vanhan aloituksen?

Vierailija
82/85 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on ollut jo vuosikausia mäkättäjä, jurottaja ja vittuilija. Yleensä valittaa miten ei viihdy kotona kun lapset riehuu, lemmikki haisee tai ääntelee. Hän ei voi nukkua olohuoneen sohvalla lauantaina kello 14 sillä aina joku tulee huoneeseen ja möykkää. Makuuhuoneessa ei ole kuulemma sama nukkua. Lapset, eläimet ja minä rajoitamme liikaa hänen elämäänsä. Olen vastaillut nätisti,yrittänyt sanoa jotain positiivista, joskus an an mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. En voi sanoa olevani onnellinen tuon miehen kanssa. Lasten kanssa olen onnellinen ja kun.mies on pari päivää poissa, meillä on niin rentoa ja ihanaa. Kukaan ei vittuile tai mäkätä. Nyt tänä viikonloppuna mies on ollut tavallista oudompi. On tapaillut paljon kavereitaan mikä on hyvä, sanoi vain että menen nyt ja häipyy. On tosi viileä puheissaan. Eilen alkoi sitten vihjailemaan että tyhmä vaimo on pahinta mitä miehe

KATSO ALOITUKSEN VUOSILUKU.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
84/85 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ap on linjoilla?

Vierailija
85/85 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrogeenitasot liian korkealla aiheuttaa tuon tyypillisen naismaisen käytöksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi