Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies hylkii, mäkättää, vittuilee. mikä sillä on?

Vierailija
13.10.2014 |

Olemme olleet naimisissa jo 16 vuotta ja kolme viimeisintä on ollut melko nuivaa. Emme lepertele, halaile, pussaile tms kuin hieman yhdynnässä. Seksiäkin on tosi harvoin sillä mieheni ei jaksa, halua tms. Menemme usein eri aikaankin nukkumaan, mies 21:30 ja minä 23:00.
Arki on ollut ihan ok, olemme vanhempia lapsillemme. Puhumme ihan normaalisti keskenämme arkiasioista mutta rakkaudesta, tunteista, seksistä, suhteesta ei ikinä.
Varsinaista riitaa ei ole tällä hetkellä mutta tunnelma on painostava kun mies on kotona.
jatkan uuteen viestiin ettei tämäkin karkaa...

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ollut jo vuosikausia mäkättäjä, jurottaja ja vittuilija. Yleensä valittaa miten ei viihdy kotona kun lapset riehuu, lemmikki haisee tai ääntelee. Hän ei voi nukkua olohuoneen sohvalla lauantaina kello 14 sillä aina joku tulee huoneeseen ja möykkää. Makuuhuoneessa ei ole kuulemma sama nukkua. Lapset, eläimet ja minä rajoitamme liikaa hänen elämäänsä. Olen vastaillut nätisti,yrittänyt sanoa jotain positiivista, joskus an an mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
En voi sanoa olevani onnellinen tuon miehen kanssa. Lasten kanssa olen onnellinen ja kun.mies on pari päivää poissa, meillä on niin rentoa ja ihanaa. Kukaan ei vittuile tai mäkätä.
Nyt tänä viikonloppuna mies on ollut tavallista oudompi. On tapaillut paljon kavereitaan mikä on hyvä, sanoi vain että menen nyt ja häipyy. On tosi viileä puheissaan.
Eilen alkoi sitten vihjailemaan että tyhmä vaimo on pahinta mitä miehelle voi tapahtua. Jos vaimo laittaa ruokaa ja mies ei suostu syödä sitä niin viisas vaimo tajuaa heti että miehellä on jokin vialla. Tyhmä vaimo ei tajua mitään. Kaikista hirveintä on saada tyhmä vaimo. Meillä tälläistä ei ole sillä mies syö ruokaa mutta jotain se yrittää vihjailla.
Tuo on niin ärsyttävää ettei voi suoraan saboa mikä vaivaa. Jos en ole silittänyt jotain tiettyä paitaa niin vittuilee että on sulla tainnut olla niiiiin paljon tekemistä taas... eikä sano että voisitko silittää paitani?
Mikähän tuota vaivaa?

Vierailija
2/85 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttäytyi juuri noin, kun sillä oli toinen nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pettämiseltä kuulostaa minun kin mielestäni. Eikö olisi nyt paras vain istuttaa mies pöydän ääreen ja kysyä mikä on. Asioista pitää keskustella.

Vierailija
4/85 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 10:04"]

Mun mies käyttäytyi juuri noin, kun sillä oli toinen nainen. 

[/quote]

Samoin.

Vierailija
5/85 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäkö sillä on? Mitä ilmeisimmin toinen nainen.

Vierailija
6/85 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖK mikä "mies"...

Vierailija
7/85 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla mies nukkui sohvalla ja minä katselin telkkaria. Kello 22:30 sitten päätin mennä nukkumaan ja sanoin miehelle. Sängyssä tämä pyöri ja pieri ja örisi. Minä nukahdin jo monta kertaa mutta tämän örinät herättivät koko ajan. Mies valitti ettei saa unta, nukkui 1,5 h sohvalla. Pari kertaa kähmäisi mun persuksia, kerran työnsi kätensä housuihini, ikäänkuin tajuaisi mitä tekee ja veti äkkiä kädet pois. Mitähän tuo nyt on, vähän kiusaan hipelöimällä mutta enempää et saa?
En tiedä. Oliskohan sillä toinen? :D
En jotenkin pysty mitenkään uskoa sellaista.
Normaalisti hän ei tee mitään muuta kuin koulutehtäviä tai kokeeseenlukua esikoisen kanssa, ei leiki ikinä, mutta nyt sunnuntaina rakensi junaradan nuorimman lapsen kanssa. Olin ihan kuin puulla päähän lyöty ja kehuin miestä ja katsoin kellosta ihan kauan jaksaa istua lapsen huoneessa, 40 min. Yleensä siis makaa sohvalla kännykkä kädessä.
Ap

Vierailija
8/85 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko kuulostaa siltä että olisi toinen nainen? :D Naurattaa niin :) Jos näin on niin varmaan töissä sitten kun nämä ketä töiden jälkeen/viikonloppuna tapailee on miehiä.
Ap

Vierailija
9/85 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni käytäytyy ihan samalla tavalla! Onkohan silläkin toinen nainen? Pitäisikö jättää se sika, vai tiedustella kolmen kimpan mahdollisuutta? Entäs sitten sellainen, että pitääkö ruveta estoitta vaan vihaamaan naisia ja epäilemään aina pahinta, vai tulisiko miettiä että antaako oma käytös toiselle aihetta ikävään toimintaan?

Vierailija
10/85 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 10:15"]Oikeastiko kuulostaa siltä että olisi toinen nainen? :D Naurattaa niin :) Jos näin on niin varmaan töissä sitten kun nämä ketä töiden jälkeen/viikonloppuna tapailee on miehiä.
Ap
[/quote]

Mistä sinä aina tiedät missä se on, vaikka sanoisikin menevänsä Pertille saunomaan. Ei kyllä kuulosta älyn jättiläiseltä tuo miehesi. Huhhuh. Miksi ette PUHU.

Vierailija
11/85 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyttäydyn paljolti noin. Voin kertoa omalta osaltani, mistä se johtuu: mulla on tosi huono itsetunto, jota voimistaa se, että mies ei koskaan huomioi mua positiivisesti. En kaipaa ihailua tai sellaista, mutta olisi mukavaa, jos mies jotenkin viittaisi johonkin toimintaani myönteisesti, tai ylipäätään edes puhuisi musta jotain joskus. Ja vaikka puhuttelisi mua nimeltä. Tällä hetkellä koen, että en voi ilmaista esim. tunteitani mitenkään, joten kaikki sitten vähän niin kuin läikkyy yli.

Vierailija
12/85 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli tollanen, muuttui pahemmaksi vain kunnes sitten sai kakistettua ulos, että haluaa erota. No, toinen nainenhan sillä tietysti oli. Mutta elämä muuttui kyllä eron jälkeen paljon mukavammaksi. Siitä on nyt kolme, enkä kyllä kaipaa entistä elämääni.

Vierailija
13/85 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 10:33"]

Mun mies oli tollanen, muuttui pahemmaksi vain kunnes sitten sai kakistettua ulos, että haluaa erota. No, toinen nainenhan sillä tietysti oli. Mutta elämä muuttui kyllä eron jälkeen paljon mukavammaksi. Siitä on nyt kolme, enkä kyllä kaipaa entistä elämääni.

[/quote]

Siis kolme vuotta...

Vierailija
14/85 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole mitään toista naista. Voi olla että miestä ahdistaa vaan joku asia, joka ei välttämättä liity edes mitenkään ap:hen tai parisuhteeseen, mutta voi liittyäkin. Parasta olisi jos asiasta saisi keskusteltua, että mikä tässä elämässä nyt ottaa miestä niin päähän että täytyy "kiukutella".

Vierailija
15/85 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä se vittuili vielä niiden vaimo-ruoka-juttujensa lisäksi että "jotkut vain eivät tajua, kun valitus ei auta eikä mitään tapahdu niin ei enää ole järkeä valittaa". Kysyin että mikä on, mistä puhut? Mies jatkoi että "esim se Riitta (eläkeläissukulainen) sanoi ettei näe enää mitään järkeä soittaa skitsolle siskolleen kun sisko ei kuitenkaan halua pitää yhteyttä, mieheni oli sanonut Riitalle että soita nyt, sehän on siskosi. Riitta sanou ettei näe vaivaa kun mitään ei tapahdu, ei se sisko halua nähdä.
Sanoin että niinpä mutta miten tämä nyt tähän liittyy? Sain vain örinää ja huokailua "kyllä se liittyy" osakseni.
Ei tuo osaa keskustella. Osaa vain vihjailla ja vittuilla. Jos yritämme keskustella jostain rakentavasti, jos on ollut riitaa (jotenkin joka marraskuu on iso kriisi) niin mieheni keskustelee kyllä mutta saa aina kaiken käännettyä minun syykseni, kaikki on minun takiani näin jne.
Ap

Vierailija
16/85 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 10:43"]

Niin kyllä se vittuili vielä niiden vaimo-ruoka-juttujensa lisäksi että "jotkut vain eivät tajua, kun valitus ei auta eikä mitään tapahdu niin ei enää ole järkeä valittaa". Kysyin että mikä on, mistä puhut? Mies jatkoi että "esim se Riitta (eläkeläissukulainen) sanoi ettei näe enää mitään järkeä soittaa skitsolle siskolleen kun sisko ei kuitenkaan halua pitää yhteyttä, mieheni oli sanonut Riitalle että soita nyt, sehän on siskosi. Riitta sanou ettei näe vaivaa kun mitään ei tapahdu, ei se sisko halua nähdä. Sanoin että niinpä mutta miten tämä nyt tähän liittyy? Sain vain örinää ja huokailua "kyllä se liittyy" osakseni. Ei tuo osaa keskustella. Osaa vain vihjailla ja vittuilla. Jos yritämme keskustella jostain rakentavasti, jos on ollut riitaa (jotenkin joka marraskuu on iso kriisi) niin mieheni keskustelee kyllä mutta saa aina kaiken käännettyä minun syykseni, kaikki on minun takiani näin jne. Ap

[/quote]

Kannattaa yrittää vaan olla provosoitumatta vaikka toinen onkin kiihtynyt ja asiaton, ja yrittää päästä syyllisten etsinnän ja tunnepurkausten taakse, sinne mikä KONKREETTISESTI on se ongelma mikä harmittaa. Että mihin käytökseen tai puhetapaan tms mies toivoisi muutosta. Kukaan kun ei ole ajatustenlukija eikä pysty tietämään mitä toinen toivoisi jos hän ei sitä sano. Vihjailu ja kiukuttelu ei mitenkään tee tahtoa tiettäväksi.

Vierailija
17/85 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta että olisi toista naista kierroksella, se on selvästi puutteessa kun kähmi persettä. Se on vain vihainen sinulle jostain niin ei halua "antaa".
Outo kun ei osaa sanoa mikä vaivaa.
T. Mies-81

Vierailija
18/85 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy whatsapissa mikä mättää..ehkä se ei jaksa sinne sepittää esimerkkejään?

Vierailija
19/85 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se touhuaa sen kännykän kanssa siinä sohvalla?

Vierailija
20/85 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Toinen nainen hänellä on ja haluaa erota. Olen kokenut täsmälleen samanlaisen tarinan. Tsemppiä, raskasta tulee olemaan! T.eronnut nainen, äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän