mies hylkii, mäkättää, vittuilee. mikä sillä on?
Olemme olleet naimisissa jo 16 vuotta ja kolme viimeisintä on ollut melko nuivaa. Emme lepertele, halaile, pussaile tms kuin hieman yhdynnässä. Seksiäkin on tosi harvoin sillä mieheni ei jaksa, halua tms. Menemme usein eri aikaankin nukkumaan, mies 21:30 ja minä 23:00.
Arki on ollut ihan ok, olemme vanhempia lapsillemme. Puhumme ihan normaalisti keskenämme arkiasioista mutta rakkaudesta, tunteista, seksistä, suhteesta ei ikinä.
Varsinaista riitaa ei ole tällä hetkellä mutta tunnelma on painostava kun mies on kotona.
jatkan uuteen viestiin ettei tämäkin karkaa...
Kommentit (85)
Miksei miehelläsi ei voisi olla toista naista, vähätteletkö miestäsi niin paljon? Sanoit että nauraisit jos olisikin, ehkä miehen käytös johtuu törkeästä käytöksestäsi. Et kunnioita ilm. Miestesi yhtään. Ota pää pois perseestä. T. Nainen
Hirvee ukko sori mutta ei omanikaan ole parempi
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:28"]
Miksei miehelläsi ei voisi olla toista naista, vähätteletkö miestäsi niin paljon? Sanoit että nauraisit jos olisikin, ehkä miehen käytös johtuu törkeästä käytöksestäsi. Et kunnioita ilm. Miestesi yhtään. Ota pää pois perseestä. T. Nainen
[/quote]
palstan mammat ovat kykenemättömiä itsekritiikkiin. katso ketjun alapeukutukset :)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:40"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:28"]
[/quote]
palstan mammat ovat kykenemättömiä itsekritiikkiin. katso ketjun alapeukutukset :)
[/quote]
Ja täällä yksinäinen miesalapeukuttaja jatkaa sinnikkäästi taistelua tyylimyllyä ja miesvihaa vastaan :D kyl meitä pelottaa
Kyllä minä ainakin uskon, että tuollaisella paskapäällä ukonnahjuksella voi olla toinen nainen. Ja, että se jaksaa jopa sille esittää parempaa puoltaan. Sitä vaan en tajua, miksi se silti raahautuu sinne kotiinsa myrkyttämään ilmapiiriä illasta toiseen.
En vähättele miestäni enkä tarkoittanut sitä noin. Nauraisin toisen naisen paljastuessa sen takia, kun en ole ikinä kuvitellut sellaista tapahtuvan. Se olisi niin outoa, vierasta, hämmästyttävää! En uskoisi hänestä sellaista.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:54"]
En vähättele miestäni enkä tarkoittanut sitä noin. Nauraisin toisen naisen paljastuessa sen takia, kun en ole ikinä kuvitellut sellaista tapahtuvan. Se olisi niin outoa, vierasta, hämmästyttävää! En uskoisi hänestä sellaista. Ap
[/quote]
Olen ollut tilanteessasi. Vaikeinta olisi kai uskoa sitä, että se tyyppi jaksaa jollekin esiintyä niin viehättävästi, että saisi jonkun nalkkiin. Mutta toisaalta, onnistui se aikanaan sinukin kanssasi...
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:54"]
En vähättele miestäni enkä tarkoittanut sitä noin. Nauraisin toisen naisen paljastuessa sen takia, kun en ole ikinä kuvitellut sellaista tapahtuvan. Se olisi niin outoa, vierasta, hämmästyttävää! En uskoisi hänestä sellaista. Ap
[/quote]
Voi kuule, yllättävän usein ne pettäjämiehet ovat sellaisia, joista ei olisi ikinä uskonut. En minäkään olisi eksästä uskonut, en ikinä. Jopa yhteiset kaverit olivat shokissa, heillekin se oli niin iso yllätys. Oirehti toista naista käyttäytymällä juuri noin kuin miehesi. Kai se toivoi, että minä jättäisin, ettei hänen tarvitsisi tehdä "likaista työtä". Viidentoista vuoden jälkeen luulin tuntevani mieheni, mutta hän totesi ettei oikein itsekään tuntenut enää itseään.
Enkä nyt sano, että miehelläsi olisi väistämättä toinen, mutta kyllä se on ihan mahdollinen skenaario silti. Sun pitäis jollain keinolla nyt saada vain kakistamaan paha olonsa sanoina ulos. Ehkä viikonloppumatka kahdestaan olisi tarpeen, että teillä olisi rauhaa ja aikaa jutustella?
Olisko se vaan tylsistynyt kun olette ollut noin kauan yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 11:32"]
Yleensä se on Facebookissa sohvalla lojuessaan, mitä nyt olen vilaukselta nähnyt. Käy varmaan muillakin sivuilla. Luulen, että purskahtaisin nauruun jos hän kertoisi toisesta naisesta! Se olisi sellainen asia mitä en osaa kuvitella. Jos se olisi niin niin sitten on, ei voi mitään. Ongelma on vain se, että aina "kriiseissamme" mieheni on vakuuttanut etten saa lapsia. Minä taas en voi kuvitellakaan elämää ilman lapsia, he ovat kaikkeni. Lapsilla on kyllä paljon syvempi suhde minuun ja teen kaiken heidän kanssa, mutta tietenkin lapset rakastavat isäänsä. Mutta jos hän on työmatkalla niin lapset eivät välttämättä huomaa, että isä puuttuu. Tuo lasten vieminen on suurin pelkoni ja siksi en edes mieti eroa. Onhan tuo mies aika outo jne hankala mutta ei silti hakkaa. Pilaa kuitenkin jatkuvalla, tasaisella mäkätyksellä ja vittuilulla ilmapiirin eikä minun tee mieli hempeillä hänen kanssaan tai "söpöstellä". Ollaan vain kämppiksiä. Ap
[/quote]
Tämä on aivan kuin omasta elämästäni. Aivan täysin. Meillä tilanne muuttui "parempaan" kun ilmaisin erohaaveeni. Mies muuttui kuin taikaiskusta jonkunlaiseksi ihanneaviomieheksi. Harmi vaan, että liian myöhään, minun tunteeni ovat jo kuolleet tuon vuosia jatkuneen vittuilun seurauksena.
parisuhdeterapiaan mars!
sangyssa tayssirkus paalle!
tai sitten ero...
Erityisen ärsyttävää on tosiaan kaikista hajuista huomauttelu. Olen jo alkanut miettiä, olisiko hänellä jokin nenäsairaus?
Olen vaikka tehnyt kaalikääryleitä mistä mies pitää, ja heti töistä tultuaan astuu eteiseen ja alkaa nenän nuuskutusäänet, niin kovaa että kaikki varmasti kuulee ja yninä "yh yh hyh hyh hyi". Kun sanon että no moi kulta, miten päivä mein niin vastaus on "ihan ok, mikä täällä haisee???"
Ja nuuskuttelu jatkuu.
Tai jos olen antanut lemmikille juuri ruokaa niin tämä heti eteiseen astuttuaan nuuskuttelee ja kauhistelee "ompa teillä hirveä lemu täällä, melkein pyörryn, yh yh hyh ajattele jos tulisi vieraita, hyi hitto".
Ei kovin mieltä ylentävää. Eikä meillä oikeasti haise. Tuo saa minut olemaan koko ajan varpaillani. Tuuletan äkkiä ennen kuin mies tulee, välttelen "haisevia" ruokia vaikka ne maistuvat kaikille. Rasittaa :(
Ap
Ehdotin parisuhdeterapiaa viime talvena kun oli yksi kriisi, sanoi ettei ikinä lähde sellaiseen.ja erossa hän veisi lapset.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 13:28"]
Ehdotin parisuhdeterapiaa viime talvena kun oli yksi kriisi, sanoi ettei ikinä lähde sellaiseen.ja erossa hän veisi lapset. Ap
[/quote]
Suurin virhe on uskoa kaikki uhkaukset. Pistät vaan kovan kovaa vastaan ja sanot, että sopii yrittää. Että jos ei lähde terapiaan, laitat eron vireille ja teet itsekin kaikkesi saadaksesi lapset.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 13:28"]
Ehdotin parisuhdeterapiaa viime talvena kun oli yksi kriisi, sanoi ettei ikinä lähde sellaiseen.ja erossa hän veisi lapset. Ap
[/quote]
Suurin virhe on uskoa kaikki uhkaukset. Pistät vaan kovan kovaa vastaan ja sanot, että sopii yrittää. Että jos ei lähde terapiaan, laitat eron vireille ja teet itsekin kaikkesi saadaksesi lapset.
[/quote]
Tuo on totta, harvempi mies sitten kuitenkaan haluaisi niitä lapsia kokonaan itselleen, kyllä varmaan mieli muuttuisi jos ei nyt ihan pöljä ole. Uhkaillahan aina voi, mutta millä verukkeella se nyt edes veisi niitä lapsia?!
Se on tietysti ikävää jos lapsista aletaan tappelemaan ja käytetään heitä pelinappuloina, mutta eikö se vaan todistaisi, että mies ei oikeasti ajattele lasten parasta?
Sano sille miehelle, että jos teidän kanssanne on niin vaikea olla, niin muuttaa hetkeksi johonkin muualle miettimään mitä elämältään haluaa. Nykyinen tilanne myrkyttää koko kodin ilmapiirin, eikä kenelläkään ole enää hauskaa.
t.13
Joku pieni breikki olisi kyllä hyvä. Mies voisi olla kuukauden pois (koska ei kuitenkaan halua hoitaa lapsia ja lemmikkiä yksin) ja molemmat osapuolet voisivat rauhassa tunnustella, kumpi olomuoto on parempi ja millä edellytyksillä yhteiseloa voitaisiin parantaa ja jatkaa.
Meillä miehestä tulee vittumainen mököttäjä jos ei saa pimppaa muutamaan päivään. Viikko on ihan maksimi minkä voi olla ilman, sitten ilmeisesti alkaa kiristää.
Ensiavuksi neuvoisin antamaan kunnon seksiä. JOs mökötys ja vittuilu jatkuu niin sitten on asiat huonosti!